Smågal Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Underholdende. Men det er ganske ekkelt samtidig. City... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 @Hyperio Satt 100 på 4-1 seier til city. Var glad en stund. Men så :/ Kan ikke helt si jeg bryr meg om det er city som vinnner ligaen heller. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 @Hyperio Satt 100 på 4-1 seier til city. Var glad en stund. Men så :/ Haha, husker du sa til meg at du gjorde det samme FØR kampen vår mot United på OT i 09. Var vel 200 i odds eller noe den gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Faen ta som gårsdagens uavgjort svir, arsenal ligger nå kun to poeng bak og både Newcastle og Tottenham(antagelig) vant. Så jævla unødvendig at vi ikke setter flere på de millionsjansene vi har hatt mot Stoke,United og Norwich. Så unødvendig poengslurv. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 @Hyperio Satt 100 på 4-1 seier til city. Var glad en stund. Men så :/ Haha, husker du sa til meg at du gjorde det samme FØR kampen vår mot United på OT i 09. Var vel 200 i odds eller noe den gang. God husk Var bare 100:1 denne gangen ^^ Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Faen ta som gårsdagens uavgjort svir, arsenal ligger nå kun to poeng bak og både Newcastle og Tottenham(antagelig) vant. Så jævla unødvendig at vi ikke setter flere på de millionsjansene vi har hatt mot Stoke,United og Norwich. Så unødvendig poengslurv. Ja, helt enig. Får bare håpe vi kan ha litt flaks i desember/januar hvor det blir lett å tape poeng med det tette programmet. To bortekamper nå, hvor vi fort kan tape i begge om vi ikke tar sjansene. Stoke i CC og WBA i ligaen. Seier i begge og jeg glemmer U'en i går. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Er foresten meget lei av inaktive liverpoolmanagere når det kommer til innbytting i kamp. Houllier,Rafa,Woy og Kenny er alle ganske treg når det kommer til nytt blod i kampen. Valgene av hvem som skal ut og hvem som skal inn er også hårreisende til tider. Eksempel når Rafa byttet ut Torres når vi trengte han som mest mot Readingkampen noen år tilbake. Eller Kenny sine bytter så langt i år, mye grufs og elendigheter. Enn å bytte ut liverpools beste i Bellamy å la Kuyt og Downning få spille videre? Erremulig! Savner en joker på benken når Bellamy spiller fra start. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Eller Kenny sine bytter så langt i år, mye grufs og elendigheter. Jeg har ikke vært spesielt imponert over det Kenny har gjort i løpet av denne sesongen i det hele tatt. Mesteparten av kritikken har kommet mot spillerne, men kenny har ikke akkurat lagt til rette for at de kan få vist det de kan. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg synes ikke laget ser rett motivert ut. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Helt enig guttorm. Ser ikke helt den gnisten og viljen blant alle spillerne, dessverre... Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Er foresten meget lei av inaktive liverpoolmanagere når det kommer til innbytting i kamp. Dette ser ut til å gjelde de fleste managere nå for tiden egentlig. Ser nesten aldri noen blir byttet ut i, eller rett etter pausen lenger. Kan tenke meg det har noe med at de fleste managere tenker det skader selvtilliten til han som blir byttet ut eller noe sånt? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Selvsagt surt med alle brente sjanser, men det handler også mye om marginer. Det var ikke mye som skulle til før Suarez hadde scoret på flere av mulighetene sine. Snart blir det stang inn isteden for stang ut, keepertabbe isteden for fantomredning, og vips så har Suarez dobbelt hattrick i én og samme kamp! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Shane Long er ute i seks uker, noe som er hipp hurra for oss. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Er foresten meget lei av inaktive liverpoolmanagere når det kommer til innbytting i kamp. Houllier,Rafa,Woy og Kenny er alle ganske treg når det kommer til nytt blod i kampen. Valgene av hvem som skal ut og hvem som skal inn er også hårreisende til tider. Eksempel når Rafa byttet ut Torres når vi trengte han som mest mot Readingkampen noen år tilbake. Eller Kenny sine bytter så langt i år, mye grufs og elendigheter. Enn å bytte ut liverpools beste i Bellamy å la Kuyt og Downning få spille videre? Erremulig! Savner en joker på benken når Bellamy spiller fra start. Videre tror jeg at jeg ennå ikke har sett en kamp med Kenny ved roret hvor han har gjort tre bytter, kun to. Dessuten kommer det første alltid rundt 70 minutter (Rafa byttet i det minste ved 60 minutter!). Så for det første gjelder det å få av de som spiller dårlig, og for det andre må det gjøres mens det faktisk har noe å si. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Ikke kom her å si at Rafa byttet noe tidlig. Og jeg ser ikke grunnen til at vi ikke kan bytte ved pauser. Hvis noe ikke funker, bytt for faen! Det kan ikke skade. Såklart er man redd for hva som kan skje mot slutten av kampen med alle byttene oppbrukt, men man må våge litt for å vinne. 4 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Og jeg ser ikke grunnen til at vi ikke kan bytte ved pauser. Hvis noe ikke funker, bytt for faen! Det kan ikke skade. Såklart er man redd for hva som kan skje mot slutten av kampen med alle byttene oppbrukt, men man må våge litt for å vinne. Man starter gjerne med det antatt beste laget og managern kan prøve å rette på enkelte feil i pausen med håp om at det skal fungere etter pausen. Da må laget få noen minutter på å rette opp problemene før spillere eventuelt byttes ut hvis de ikke har dagen. Ofte er det ikke nødvendigvis spillern som spiller dårlig, men motstanderlagene som utnytter svakheter i taktikken, eller svake sider hos enkeltspillere som dekkes for dårlig opp av medspillerne. I tillegg er mange redd for å gjøre for mange bytter tidlig i tilfelle en spiller blir skadet. Benken vår er uansett ikke akkurat stappfull med matchvinnere. Endret 25. oktober 2011 av Reg2000 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Du har mye rett der. Men som du selv sier kan motspillere utnytte svakheter hos enkeltspillere. Da vil det ofte være bedre å bare bytte enn å forsøke å endre hele spilleren plutselig. Og så får man håpe at manageren har rett i laget han har tatt og vil se det lykkes, men når det ventes til det 75. minutt med et enkelt bytte så blir det for ille. Så ventes det 10 min. igjen og det blir det siste byttet. Jeg mener ofte at et bytte ved pause for så å se det an må være bedre enn pining helt til slutten. Så var det det med benken da. Det kommer jo an på hvem man bytter innpå. En type Gerrard eller Adam som gjerne skal styre og "sette" kampen vil ikke få noe særlig tid til å endre kampbildet på et kvarter. Det gjelder å bytte innpå en ving/spiss-joker, men der har vi ikke særlig bra alternativer. Det beste slik jeg ser det inkluderer å starte med Carroll, få han matchet osv. og så kan vi ha et bra kort med Bellamy hvis det går ræv. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Du har mye rett der. Men som du selv sier kan motspillere utnytte svakheter hos enkeltspillere. Da vil det ofte være bedre å bare bytte enn å forsøke å endre hele spilleren plutselig. Det er ikke sikkert inbytterne er noe bedre, og ofte handler det om at spillerne må dekke opp for hverandres svakheter og spille mer som et lag. F.eks må vingene hjelpe mer til med det defensive når vi har veldig offensive backer. Lucas må f.eks løpe rundt som en villmann for å dekke opp for trege og posisjonssvake adam og våre minst like trege midtstoppere. Bellamy/Carroll er vel de av spillerene våre vi kan regne som jokere for å sette inn. Kanskje også maxi, men det virker som om han er helt skjøvet ut av laget på tross for at han viste langt mer i vår enn mange av våre spillere har vist denne høsten. Endret 25. oktober 2011 av Reg2000 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Maxi er savnet her og. Og bare sånn helt fort, jeg må innrømme at den veldige britiske satsingen vår er litt irriterede etter hvert. Greit, vi ville bygge en profil, det er flere fordeler med engelske spillere osv. osv., men vi er ikke Athletic Bilbao heller. 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Det er jeg helt enig i. Jeg sitter med en ekkel følelse av at Kenny vil gjenta bedriften med unge litt ukjente engelske spillere, uten å være helt klar over hvor dårlig talentutviklingen i england har vært i det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå