Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, siden de som kommer både nummer 1 og nummer 2 i ligaen blir direkte kvalifisert, hadde det kanskje ikke vært så rart om de som ble nr 1 og 2 i selve turneringen også hadde blitt direkte kvalifisert.

9285605[/snapback]

 

Vikitg poeng det. :yes:

9285638[/snapback]

 

 

Men når det ikke slik det foregår.

 

Det er en grunn til at navnet på turneringen tidligere var "SERIEVINNERcupen".

9285666[/snapback]

Derfor er det logisk at nr.2 i serien også er direkte kvalifisert. :wee: Og at nr. 3 og 4 må gjennom kvalikk.

Lenke til kommentar
Det er forsåvidt en skam at vi må kvalifisere oss, men det er ganske enkelt bare å komme høyere opp i ligaen. Klarer vi ikke det ja da må vi ut i kvalifisering. Sånn er reglene.

9285706[/snapback]

 

Akkurat. Reglene er der for å etterfølges.

 

Håper at de av dere som klager høylytt på dette nå ikke endrer synet hvis United vinner CL i år, men kommer på 3.plass i ligaen, samtidig som Liverpool ryker i gruppespillet, men vinner ligaen.

Endret av GBD
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
So? Skal dere være direkte kvalifisert fordi dere kom til finalen? Noen av dere er ikke sanne.

9285532[/snapback]

 

Som å snakke til en stein.

9285636[/snapback]

 

Det er du som er arrogant her White :) Selvsagt skal ikke de som taper en CL-finale være direkte kvalifisert, det sier seg selv forhåpentligvis.

9285687[/snapback]

 

Jeg synes det sier seg selv at det burde vært kvalifisert.

Lenke til kommentar
Det er forsåvidt en skam at vi må kvalifisere oss, men det er ganske enkelt bare å komme høyere opp i ligaen. Klarer vi ikke det ja da må vi ut i kvalifisering. Sånn er reglene.

9285706[/snapback]

 

Akkurat. Reglene er der for å etterfølges.

 

Håper at de av dere som klager høylytt på dette nå ikke endrer synet hvis United vinner CL i år, men kommer på 3.plass i ligaen, samtidig som Liverpool ryker i gruppespillet, men vinner ligaen.

9285749[/snapback]

 

Det der skjer ikke. At vi vinner serien. Selvom det ikke akkurat er meg i mot :)

Lenke til kommentar
Erlend:

 

Kanskje fordi det hadde blitt litt vel mye kval.kamper da?

9285732[/snapback]

Klart det, men poenget var at det er jo ikke noe serievinnercup lenger når både 2 er med, og 3 og 4 i ligaen kan kvalifisere seg. ;) Jeg synes reglene er greie slik de er nå jeg. Alle må få sjansen, og når vi ikke greier bedre enn 3.plass i ligaen så får det bare være sånn. Et lag som Tolouse skal vi slå uansett!

Lenke til kommentar

Lagoppstilling fra Liverpool.no:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Lagoppstilling:

Reina

Finnan

Carragher

Hyypiä

Arbeloa

Benayoun

Gerrard

Mascherano

Babel

Voronin

Crouch

 

 

Innbyttere:

Itandje

Agger

Riise

Torres

Alonso

Kuyt

Sissoko

 

Babel og Benayon høres fint ut som vinger, men jeg er mest fornøyd med at Babel får spille. Fint at Mascherano får spille, også. Arbeloa som venstreback er også OK. Kampstart om 15 min...

Lenke til kommentar
So? Skal dere være direkte kvalifisert fordi dere kom til finalen? Noen av dere er ikke sanne.

9285532[/snapback]

 

Som å snakke til en stein.

9285636[/snapback]

 

Det er du som er arrogant her White :) Selvsagt skal ikke de som taper en CL-finale være direkte kvalifisert, det sier seg selv forhåpentligvis.

9285687[/snapback]

 

Jeg synes det sier seg selv at det burde vært kvalifisert.

9285755[/snapback]

 

Men nå er jo du Wh1te så.

Lenke til kommentar
Sier det igjen, den gutten blir stor! Kan fort bli årets kjøp, iallfall overraske mange

 

Liker ikke de reklamefrie draktene..

9286353[/snapback]

 

 

 

Babel blir stor ja :love:

 

 

Jeg likte heller ikke draktene.

 

 

Edit: Kuyt og Riise i oppvarming.

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...