indahla Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Det var jo endel før. Evra har jo alltid vært litt treg... 2 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Endel før? Hva mener du? Var etter den situasjonen at de kom ordentlig i tottene på hverandre. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Noen som mekker kamptråd? 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Skal gjøre det etterhvert, om ingen gjør det før meg. Lenke til kommentar
Populært innlegg Hyperio Skrevet 20. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 20. oktober 2011 Plutselig ut av ingenting så gikk Evra helt berserk på Suarez. Selvsagt har noe stygt blitt sagt. Om det var rasistisk eller ikke vet jeg ikke, men Evra har tydeligvis tolket det sånn. Evra: "Favourite chocolate?" Suarez: "Snickers." Evra: "Racist!!!" 10 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Vel ikke første gangen Evra driter på draget så stoler heller mere på Suarez er ja,ingenting som tyder på at det er noe hold i dette Nei, er vel ikke første ganga Evra har vært borti noe lignende, men dette her er relatvit drøyt. En lyver ikke om slike ting, spesielt når en er en proff fotballspiller. Evra setter mye av troverdigheten sin og ryktet sitt på spill her, så Suarez har nok sagt noe. Peker også til poenget av The Hoff. Jeg tror Evras største problem er at sånt er ekstremt vanskelig å bevise. Personlig tviler jeg ikke på at NOE ble sagt. Samme som jeg tror at noe ble sagt i den forrige saken også Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Plutselig ut av ingenting så gikk Evra helt berserk på Suarez. Selvsagt har noe stygt blitt sagt. Om det var rasistisk eller ikke vet jeg ikke, men Evra har tydeligvis tolket det sånn. Evra: "Favourite chocolate?" Suarez: "Snickers." Evra: "Racist!!!" 1 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Det beste for begge parter her er vel om beskyldningene hadde tatt sted bak lukkede dører, for så å komme ut dersom noe blir vist. Blir bare spekulasjoner rundt hvem som har rett, og den ender èn av med et ufortjent stempel. 2 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Det beste for begge parter her er vel om beskyldningene hadde tatt sted bak lukkede dører, for så å komme ut dersom noe blir vist. Blir bare spekulasjoner rundt hvem som har rett, og den ender èn av med et mulig ufortjent stempel. Fixed. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Vet ikke om du catcha poenget mitt, men jeg mente i alle fall at dersom det ikke blir dømt noe, så ender jo begge opp med spekulasjoner rundt seg. Suarez vil bli sett på, av noen, som rasist. Evra vil bli sett på, av noen, som en cunt (fant ikke ordet jeg lette etter.) En av dem vil nødvendigvis være ufortjent. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Kamptråd-> https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1386510&st=0#entry18475024 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Tror ikke han er rasist samme hva han har sagt, Han er typen til å si sånne ting bare for å få Evra ute av balangse 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Sort humor av høy klasse. What? 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Den der var dårlig. Prøv hardere. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Den der var dårlig. Prøv hardere. Den skulle jo være tørr Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Men den er ikke ordentlig. Den mangler noe essensielt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå