Hyperio Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Kan heller by litt på Adam Johnson. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Synes dere skal by på Raylor. Han er nok verdt 1-2mp, noe som gjør at jeg lett tror vi kan få 7-10mp for han av Liverpool. Jeg stemmer for at Dalglish skal kjøre på! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Raylor er nå en finfin squadspiller, og han er en jævel på dødballer. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Der faila du kraftig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 FunnyChill.com! YEAH! Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Eneste grunnen til at Ryan Taylor er linket er nok fordi han er født i Liverpool,som flere nevner er han en fin squad player men neppe hvert £10mill.Bedre en Aurelio og mindre skadet(omtrent like god på frispark også),for 1£mill sier jeg ja takk caughtoffside er vel uanstt ikke så veldig troverdig Endret 19. oktober 2011 av ogger Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Ikke faen om vi skal ha en til middelmådighet. Adam Johnson ble byttet ut etter 35 min i går, og var tydelig forbanna. Hihi Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Ryan Taylor + Carroll kunne funka gull. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 http://www.twitpic.com/72q6o8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Skrives idag at Suarez vs Evra-saken trolig blir henlagt pga mangel på bevis som støtter evras sine uttalelser. Verken vitner eller video-opptakk har gir medhold på Evra sine anklager. Fotballforbundet planlegger å sende en delegat til Manchester for å intervjue Evra. Dette vil trolig skje i morgen, nå som franskmannen er tilbake på britisk jord etter Manchester Uniteds Champions League-kamp i Romania. The Guardian skriver at Evra trolig må få noen av sine lagkamerater til å støtte ham i påstandene om at Suarez gjentatte ganger kom med rasistiske bemerkninger til ham. Liverpool-spissen benekter påstandene på det sterkeste, og støttes av sin klubb. Dersom ord står mot ord, uten noen andre former for bevis, vil fotballforbundet trolig avslutte etterforskningen. Muligheten for at Evra straffes om saken faller sammen er tilstede, men sannsynligvis blir hele greia droppet. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Evra er største cunten! 3 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg synes Evra er en av de største cuntene i hele ligaen, men jeg tviler enormt på at han lyver her. Ingen poeng whatsoever å lyve om dette, tror mer på franskmannen enn Suarez her. 2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Ingen poeng whatsoever å lyve om dette Ikke..? En av Liverpools beste får noen kamper karantene og et rykte for å være rassist. Det er pluss i Evra sin bok. Jeg synes Evra er en av de største cuntene i hele ligaen 4 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Vel ikke første gangen Evra driter på draget så stoler heller mere på Suarez er ja,ingenting som tyder på at det er noe hold i dette 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Plutselig ut av ingenting så gikk Evra helt berserk på Suarez. Selvsagt har noe stygt blitt sagt. Om det var rasistisk eller ikke vet jeg ikke, men Evra har tydeligvis tolket det sånn. 2 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Vel ikke første gangen Evra driter på draget så stoler heller mere på Suarez er ja,ingenting som tyder på at det er noe hold i dette Nei, er vel ikke første ganga Evra har vært borti noe lignende, men dette her er relatvit drøyt. En lyver ikke om slike ting, spesielt når en er en proff fotballspiller. Evra setter mye av troverdigheten sin og ryktet sitt på spill her, så Suarez har nok sagt noe. Peker også til poenget av The Hoff. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Plutselig ut av ingenting så gikk Evra helt berserk på Suarez. Selvsagt har noe stygt blitt sagt. Om det var rasistisk eller ikke vet jeg ikke, men Evra har tydeligvis tolket det sånn. Suarez kom med en sen ettersleng i kneet på Evra. Og han fikk ekstremt vondt! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Det var jo endel før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå