Jotun Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 ettersom den er en treningskamp og man kan i større grad benytte reserver siden det ikke betyr noe. Denne forstod eg ikke. EL betyr da ikke en dritt? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ække så vanskelig. Er man med i en turnering skal man spille for å vinne kampene. Klart EL er ikke det største, men man spiller likevel for å vinne og det vil alltid være noen av de faste med. I en treningkamp betyr ingenting en shit. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ser ikke helt den, ettersom den er en treningskamp og man kan i større grad benytte reserver siden det ikke betyr noe. Samtidig er dette én kamp, kontra alle midtukekampene man blir bundet til i EL som attpåtil går på den minst gunstige dagen av alle - torsdager. Men akkurat hvorfor vi spiller treningskampen i kveld vet jeg ikke, det er heller unormalt å ha treningskamp midt i sesongen. Kan være grei trening hvis vi kjører rent reservelag da. Er da vitterlig akkurat det samme om en spiller søndag/mandag og torsdag eller lørdag og tirsdag/onsdag. Og en kan fortsatt spille med mye reservelag i Europa League. Har jo ikke noe å si om en ikke går videre fra gruppespillet, for bare det å være der er gratis penger. Men ja, hadde skjønt det om det ikke var kamp på lenge, men det er jo kamp igjen til uka. Hadde vært fryktelig typisk om vi fikk noen "fine" skader i denne meningsløse kampen. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg vil tro torsdag kveld er en verre dag å spille på, da har man som regel bare to dager restitusjon til seriekamp på søndagen. Spiller man tirsdag/onsdag slipper man som regel unna med flere dager restitusjon. En ting er én torsdag, men når det blir en haug av torsdager så blir den slitasjen langt mer belastende for ligaen enn gevinsten er. Klart en kan benytte mye reserver i EL, men det er likevel en turnering, og man går som regel for å komme lengst mulig da. Vi benyttet alltid en del faste sammen med reserver i EL-kampene. Hva planen til kampen i kveld er aner jo ikke jeg, men ut ifra hva som er blitt sagt virker det som litt av meningen er å gi yngre spillere "Europa-erfaring". Så får vi se hva vi stiller med og hvor mye som legges i kampen, men én treningskamp vil ikke gi store belastningen hvis vi kjører reservepreget. Det eneste faremomentet er skader. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Liverpool: Doni, Johnson, Wilson, Coates, Agger, Spearing, Lucas, Maxi, Aurelio, Carroll, Bellamy. Subs: Reina, Hansen, Enrique, Henderson, Kuyt, Downing, Adam, Skrtel, Flanagan. Fint å se Coates og Agger i forsvaret. Bellamy fra start var også kos Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Liker at Reina spares jeg. Flott for Doni Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Kan ikke annet enn å håpe at Aurelio holder litt lengre enn vanlig denne gangen. Btw. Er ikke overtroisk. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Agger hinker ut etter et kvarter. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Satser på at Bellamy spiller bra og får sjansen til helga. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Visst Agger hinker av skada her i denne kampen så klikker jeg Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Noen som ser kampen på LFC TV? Får faen ikke streamen til og funke. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Fant en gratis stream, men shite kvalitet. Betaler for LFC TV og så funker det ikke når man trenger det. Fucking divs. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Funker fint for meg.. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Da er du en av få. Ble heller CL for meg. Forumet var iallefall fult av klager. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Napoli - Bayern idag. Småtamt til nå, men tar seg forhåpentligvis opp i andre. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Holy. Der begynte det å virker for meg og. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Artig situasjon med Agger der. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Hva skjedde egentlig? Edit: Auch, finger som står i parantes på Doni. Endret 18. oktober 2011 av guttorm Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Æææh, fy faen så nasty med Doni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå