Zandreu Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jepp. Kunne likt å se Henderson i en offensiv midtbanerolle i så fall. Kanskje mot et lag som Swansea som er svakere, men ikke legger seg i forsvar med alle mann. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Adam var jo blant våre beste mot United. Ja, det var han. Men nå tenkte jeg generelt på stakkars Henderson som har fått en del kritikk. Midtbanen vår er (heldigvis) fremdeles litt vanskelig å komponere. Får håpe de brukes riktig, til riktige kamper. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Fy Faen som dere lyver. Gerrard sender ballen ut til corner. Liverpool spiller i duel med Smalling header ballen ut til ny corner som vi scårer på. Juksere! Tar fra oss to poeng. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Fantastisk logikk da. Hadde vi ikke scoret hadde kampen sannsynligvis fortsatt der den var - vi styrte og kontrollerte, dere lå bakpå. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Neppe. United hadde gjort akkurat det de gjorde. Byttet innpå Rooney og Nani for så å snu kampen.... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ja, for det er jo bare til å snu kampen... To spillere hadde nok ikke vært nok til å heve laget. Kanskje skapt litt mer, men eg ser på det som lite sannsnynlig at rollene ville byttes om når vi jakter scoring på Anfield, og slik dere gikk ut ville dere nok gått mer og mer for et bortepoeng når klokka tikket ned. Det er jo klin umulig å si hvordan en kamp hadde gått om så og så ikke skjedde, men jeg ser hvert fall det som mer sannynlig enn at dere ville tatt over. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Du såg da vitterlig hva som skjedde når Liverpool scorte? Eller.... Eg tviler jo litt. Det er jo etterhvert ganske mye dere her inne "ikke ser" under kampene. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Fantastisk logikk da. Hadde vi ikke scoret hadde kampen sannsynligvis fortsatt der den var - vi styrte og kontrollerte, dere lå bakpå. Pent tidspungt å komme med den på Men skal jeg analysere miitt eget raseri så er det Liverpool jeg er sint på og ikke dere. Hewitt. Jeg vet du har reagert på dommeravgjørelser før, den argumentasjonen der dreper all diskusjon. Det er argumentasjonens svar på å stikke fingre i ørene, holde igjen øynene og rope Endret 17. oktober 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Joey Barton er visstnok i Underhuset i dag for å følge debatten om Hillsborough. Respekt! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Barton er en bra mann. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Du såg da vitterlig hva som skjedde når Liverpool scorte? Eller.... Eg tviler jo litt. Det er jo etterhvert ganske mye dere her inne "ikke ser" under kampene. Du skjønner forskjellen en scoring gir, ikke sant..? Du så vel hva som skjedde straks det var uavgjort igjen? Fantastisk logikk da. Hadde vi ikke scoret hadde kampen sannsynligvis fortsatt der den var - vi styrte og kontrollerte, dere lå bakpå. Hewitt. Jeg vet du har reagert på dommeravgjørelser før, den argumentasjonen der dreper all diskusjon. Det er argumentasjonens svar på å stikke fingre i ørene, holde igjen øynene og rope Klart det, og du har sikkert kommet med samme argumentasjon. Man høster vel det man sår. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Fantastisk logikk da. Hadde vi ikke scoret hadde kampen sannsynligvis fortsatt der den var - vi styrte og kontrollerte, dere lå bakpå. Hewitt. Jeg vet du har reagert på dommeravgjørelser før, den argumentasjonen der dreper all diskusjon. Det er argumentasjonens svar på å stikke fingre i ørene, holde igjen øynene og rope Klart det, og du har sikkert kommet med samme argumentasjon. Man høster vel det man sår. Vel, den beviser bare hva jeg sa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 I følge The Guardian har ikke SkySports funnet videobevis som kan støtte rasismeanklagene til Patrice Evra, selv om spilleren mener det finnes. FA kommer til å undersøke saken, og avlegge dom neste uke. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Er det bare på lfcTV at man kan se glasgow kampen? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hvorfor spiller vi egentlig en treningskamp midt i sesongen? Det er da vitterlig kamp igjen til helga. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 For å halde spelarar i kampform. Maxi, Spearing, Flanno og Coates t.d 2 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Håper på: Doni Flanno-Coates-Wilson-Robinson Bellamy-Henderson-Sperring-Maxi Carroll-Kuyt Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Litt selvmotsigende å ikke ønske Europa League, mens syns det er helt greit med en totalt meningsløs treningskamp i stedet, er det ikke? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ser ikke helt den, ettersom den er en treningskamp og man kan i større grad benytte reserver siden det ikke betyr noe. Samtidig er dette én kamp, kontra alle midtukekampene man blir bundet til i EL som attpåtil går på den minst gunstige dagen av alle - torsdager. Men akkurat hvorfor vi spiller treningskampen i kveld vet jeg ikke, det er heller unormalt å ha treningskamp midt i sesongen. Kan være grei trening hvis vi kjører rent reservelag da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå