Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, for det er jo bare til å snu kampen... To spillere hadde nok ikke vært nok til å heve laget. Kanskje skapt litt mer, men eg ser på det som lite sannsnynlig at rollene ville byttes om når vi jakter scoring på Anfield, og slik dere gikk ut ville dere nok gått mer og mer for et bortepoeng når klokka tikket ned. Det er jo klin umulig å si hvordan en kamp hadde gått om så og så ikke skjedde, men jeg ser hvert fall det som mer sannynlig enn at dere ville tatt over.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fantastisk logikk da. Hadde vi ikke scoret hadde kampen sannsynligvis fortsatt der den var - vi styrte og kontrollerte, dere lå bakpå.

 

Pent tidspungt å komme med den på

 

Men skal jeg analysere miitt eget raseri så er det Liverpool jeg er sint på og ikke dere.

 

Hewitt. Jeg vet du har reagert på dommeravgjørelser før, den argumentasjonen der dreper all diskusjon. Det er argumentasjonens svar på å stikke fingre i ørene, holde igjen øynene og rope

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Du såg da vitterlig hva som skjedde når Liverpool scorte?

 

Eller.... Eg tviler jo litt. Det er jo etterhvert ganske mye dere her inne "ikke ser" under kampene.

Du skjønner forskjellen en scoring gir, ikke sant..? Du så vel hva som skjedde straks det var uavgjort igjen?

 

Fantastisk logikk da. Hadde vi ikke scoret hadde kampen sannsynligvis fortsatt der den var - vi styrte og kontrollerte, dere lå bakpå.

Hewitt. Jeg vet du har reagert på dommeravgjørelser før, den argumentasjonen der dreper all diskusjon. Det er argumentasjonens svar på å stikke fingre i ørene, holde igjen øynene og rope

Klart det, og du har sikkert kommet med samme argumentasjon. :p Man høster vel det man sår.

Lenke til kommentar

 

Fantastisk logikk da. Hadde vi ikke scoret hadde kampen sannsynligvis fortsatt der den var - vi styrte og kontrollerte, dere lå bakpå.

Hewitt. Jeg vet du har reagert på dommeravgjørelser før, den argumentasjonen der dreper all diskusjon. Det er argumentasjonens svar på å stikke fingre i ørene, holde igjen øynene og rope

Klart det, og du har sikkert kommet med samme argumentasjon. :p Man høster vel det man sår.

 

Vel, den beviser bare hva jeg sa.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
I følge The Guardian har ikke SkySports funnet videobevis som kan støtte rasismeanklagene til Patrice Evra, selv om spilleren mener det finnes.

 

FA kommer til å undersøke saken, og avlegge dom neste uke.

Lenke til kommentar

Ser ikke helt den, ettersom den er en treningskamp og man kan i større grad benytte reserver siden det ikke betyr noe. Samtidig er dette én kamp, kontra alle midtukekampene man blir bundet til i EL som attpåtil går på den minst gunstige dagen av alle - torsdager. Men akkurat hvorfor vi spiller treningskampen i kveld vet jeg ikke, det er heller unormalt å ha treningskamp midt i sesongen. Kan være grei trening hvis vi kjører rent reservelag da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...