Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Hvem har snakket om dømmekraften din? Den driter vel jeg i. Jeg sier hva jeg ser og mener. Hvis du tar det som at jeg trekker dømmekraften din i tvil så blir livet vanskelig.

Du trekker alles dømmekraft i tvil når du hevder folk ikke har spilt nok fotball. Men selvfølgelig, dette er en umulig diskusjon med en som ikke engang står for det han selv har skrevet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem har snakket om dømmekraften din? Den driter vel jeg i. Jeg sier hva jeg ser og mener. Hvis du tar det som at jeg trekker dømmekraften din i tvil så blir livet vanskelig.

Du trekker alles dømmekraft i tvil når du hevder folk ikke har spilt nok fotball. Men selvfølgelig, dette er en umulig diskusjon med en som ikke engang står for det han selv har skrevet.

Oh come on, når ble du så hårsår? Alt jeg sier er at det ikke skal så mye til å falle i stor fart, at jeg bruker eksempelet med å spille fotball er like lite å trekke dømmekraften i tvil som når du sier at jeg er den eneste som ikke ser det er filming. Og det er da ikke min feil at du siterer meg på ting og leser det du vil lese. Har allerede skrevet at jeg ikke greide se hverken det ene eller det andre.

 

jeg tror han Chelsea supporteren hadde rett i en ting

 

Jeg har virkelig prøvd å møte dere på halveien men det er ikke sjangs. Dere er som konsentrasjonsleir nektere. Det hjelper ikke med tvbiler. Ingenting går inn på dere.

Antakelig helt sant det, tingen er bare at det er helt likt i alle andre leire. Det er jo ingenting som går inn hos deg heller?

Lenke til kommentar

Hvem har snakket om dømmekraften din? Den driter vel jeg i. Jeg sier hva jeg ser og mener. Hvis du tar det som at jeg trekker dømmekraften din i tvil så blir livet vanskelig.

Du trekker alles dømmekraft i tvil når du hevder folk ikke har spilt nok fotball. Men selvfølgelig, dette er en umulig diskusjon med en som ikke engang står for det han selv har skrevet.

Oh come on, når ble du så hårsår? Alt jeg sier er at det ikke skal så mye til å falle i stor fart, at jeg bruker eksempelet med å spille fotball er like lite å trekke dømmekraften i tvil som når du sier at jeg er den eneste som ikke ser det er filming. Og det er da ikke min feil at du siterer meg på ting og leser det du vil lese. Har allerede skrevet at jeg ikke greide se hverken det ene eller det andre.

 

jeg tror han Chelsea supporteren hadde rett i en ting

 

Jeg har virkelig prøvd å møte dere på halveien men det er ikke sjangs. Dere er som konsentrasjonsleir nektere. Det hjelper ikke med tvbiler. Ingenting går inn på dere.

Antakelig helt sant det, tingen er bare at det er helt likt i alle andre leire. Det er jo ingenting som går inn hos deg heller?

 

Hvis noen nekter for ting som tv bildene viser så gir jeg meg ikke nei. Ellers har jeg ikke noe problem med å inrømme at spillere våre filmer. Som Nani, Rooney og den situasjonen med Hernandez

 

Dette er bare surealistisk

 

Men jeg skal ikke bli så frustrert som jeg var i går kveld. Det er det ikke verdt

Lenke til kommentar

Hvem har snakket om dømmekraften din? Den driter vel jeg i. Jeg sier hva jeg ser og mener. Hvis du tar det som at jeg trekker dømmekraften din i tvil så blir livet vanskelig.

Du trekker alles dømmekraft i tvil når du hevder folk ikke har spilt nok fotball. Men selvfølgelig, dette er en umulig diskusjon med en som ikke engang står for det han selv har skrevet.

Oh come on, når ble du så hårsår? Alt jeg sier er at det ikke skal så mye til å falle i stor fart, at jeg bruker eksempelet med å spille fotball er like lite å trekke dømmekraften i tvil som når du sier at jeg er den eneste som ikke ser det er filming. Og det er da ikke min feil at du siterer meg på ting og leser det du vil lese. Har allerede skrevet at jeg ikke greide se hverken det ene eller det andre.

Siterer jeg deg på ting du har skrevet, oh my. Jaja, jeg gir meg, du tar en Wenger, jeg skjønner den.

 

Nå skal jeg pleie min ekstreme fyllesyke med junkfood :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...