Limbeck Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg håper inderlig at alle Liverpool fans og spillere/staff/vaskedamer spyr i søvne i natt. Ikke drukne i sitt eget spy men sove urolig videre så de gnir spyet skikkelig inn i huden 4 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Er du virkelig en voksen mannebonde? 5 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Hahahahahahah... hva faen? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Hehe, digger at du er sånn 150 år og fremstår som en fjortizz. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg håper inderlig at alle Liverpool fans og spillere/staff/vaskedamer spyr i søvne i natt. Ikke drukne i sitt eget spy men sove urolig videre så de gnir spyet skikkelig inn i huden Hahahaha! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Du er hva du spiser, og Limbeck gaffer i seg neper i bøttevis. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg håper inderlig at alle Liverpool fans og spillere/staff/vaskedamer spyr i søvne i natt. Ikke drukne i sitt eget spy men sove urolig videre så de gnir spyet skikkelig inn i huden 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg håper inderlig at alle Liverpool fans og spillere/staff/vaskedamer spyr i søvne i natt. Ikke drukne i sitt eget spy men sove urolig videre så de gnir spyet skikkelig inn i huden Det er nå bevist! Ingenting er mer underholdene og morsommere enn en butthurt unitedsupporter. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Nåja, bytt ut unitedsupporter med fotballsupporter. Kommer mye rart fra Liverpoolgjengen, Arsenalgjengen, og resten, bortsett fra Newcastlesupportere da. Ehm. 3 Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Stille med LeBron James som midtstopper? Lett at vi får se tårevåte øyne fra enten Hernandez eller nanifitta da (liten N med vilje der). For et hån mot Nani! Skriver du virkelig navnet hans med liten forbokstav? Skam deg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 N'Gog nettet nettopp. Gratulerer. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Hva skal man si i dag, skuffet er vel ordet. Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg håper inderlig at alle Liverpool fans og spillere/staff/vaskedamer spyr i søvne i natt. Ikke drukne i sitt eget spy men sove urolig videre så de gnir spyet skikkelig inn i huden Du er en trist herremann, min venn. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Synes det er fantastisk at han har fått to plusser på innlegget sitt Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Lagene viste seg ikke fra sine beste sider, og supporterne følger opp. http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/rio-ferdinand-jeg-var-borti-adam-3611946.html Stevie: "Can I have a copy of this?" Endret 15. oktober 2011 av Hyperio Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 N'Gog nettet nettopp. Gratulerer. n'gog. Moahahahahahahaha!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Synes det er fantastisk at han har fått to plusser på innlegget sitt Høy underholdningsverdi skal belønnes med plusser. --- Kurrant med 1-1 mot united, men burde vunnet. Irriterende å se på alle sjansene Liverpool brenner foran mål.(oogså irriterende å se på filming innad i laget)City og Chelsea vinner 3 poeng også. Tottenham-Newcastle imorgen. Kan vær viktig for 4.plasskampen, iallefall frem til jul.(regner med at newcastle faller av ''tetten'') Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Neida. Faller ikke av. Så en herlig statistikk over fjerdeplass etter syv runder her og. Faen, det var pent. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg tror det blir tap, men om det blir seier mot Tottenham skal jeg onanere på cam og poste videoer av meg selv rundt på diskusjon.no. Kommer til å gråter av glede mens jeg holder på, men gud så nervøs jeg er akkurat nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Nobody wants to see that. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå