Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vell, kanskje Nathalie har lyst. :)

 

Du har lyst. Fy faen, du har lyst. Det er et syn for guder, og noe du kommer til å ha med deg resten av ditt liv. Det vil hjelpe deg til å bli bedre på skole, på jobb, bedre til å sjekke kvinnfolk, bedre i senga, det vil gjøre det smartere. Utseendet ditt vil gradvis bli bedre og bedre, og håret vil glinse som om du akkurat har nykommet cum i håret. Du har lyst, så veldig, veldig lyst!

Lenke til kommentar

Synd å se den til Downing, den er stygg! Det er ikke å falle lett eller å overdrive litt, men å rett og slett kaste seg. Heldigvis var det på en heller ubetydelig plass på banen, kunne blitt rabalder i media hvis den var innenfor seksten. Dét er en dive, ikke sammenlignbar med Adam-situasjonen. Sier ikke at det var frispark, men de som har litt erfaring fra skikkelig fotball vet at det er jævla vanskelig å bli stående når du får en berøring på foten (spesielt bak på foten som Adam fikk) når du er i full fart. Mistenker egentlig at svært få her har spilt ellverfotball mye.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Synd å se den til Downing, den er stygg! Det er ikke å falle lett eller å overdrive litt, men å rett og slett kaste seg. Heldigvis var det på en heller ubetydelig plass på banen, kunne blitt rabalder i media hvis den var innenfor seksten. Dét er en dive, ikke sammenlignbar med Adam-situasjonen. Sier ikke at det var frispark, men de som har litt erfaring fra skikkelig fotball vet at det er jævla vanskelig å bli stående når du får en berøring på foten (spesielt bak på foten som Adam fikk) når du er i full fart. Mistenker egentlig at svært få her har spilt ellverfotball mye.

 

Jeg har spilt en god del. En ting er å miste balansen og snuble, en annen ting er å legge seg. I Adams tilfelle ser det dessverre fryktelig ut som at det er sistnevnte.

Lenke til kommentar

Det var jo ikke mer kontakt der enn f.eks Berbatov sin ifjor.

 

Hva er egentlig forskjellen på en dive og en overdrivelse. I begge tilfellene handler det om å lure dommeren til å tro at noe har skjedd, og skaffe seg en fordel ved å jukse.

 

Mener du berbatov's i januar? Der var det ingen kontakt med føttene.

Lenke til kommentar

Synd å se den til Downing, den er stygg! Det er ikke å falle lett eller å overdrive litt, men å rett og slett kaste seg. Heldigvis var det på en heller ubetydelig plass på banen, kunne blitt rabalder i media hvis den var innenfor seksten. Dét er en dive, ikke sammenlignbar med Adam-situasjonen. Sier ikke at det var frispark, men de som har litt erfaring fra skikkelig fotball vet at det er jævla vanskelig å bli stående når du får en berøring på foten (spesielt bak på foten som Adam fikk) når du er i full fart. Mistenker egentlig at svært få her har spilt ellverfotball mye.

 

Jeg har spilt en god del. En ting er å miste balansen og snuble, en annen ting er å legge seg. I Adams tilfelle ser det dessverre fryktelig ut som at det er sistnevnte.

Nå skal jeg ikke si hva Adam tenker og gjør, jeg vet like lite som alle andre her så jeg gidder ikke henge meg på påståerne som alltid vet hva spilleren gjør. Sier bare at det ikke er unaturlig å falle i en sånn situasjon - det trenger ikke bety at det hverken er frispark eller dive.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...