Hyperio Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 http://www.tv2.no/sport/fotball/landslag/liverpoolstjerne-tror-paa-toeff-kamp-mot-norges-u21lag-3606151.html En lidelse å se hele. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Bwwwwwwwahahahahaahhaahahahahaahahahahaahahahahaha 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Bwwwwwwwahahahahaahhaahahahahaahahahahaahahahahaha You should be afraid! Når starta TV2 å sende aspirant-reportere med stryk i engelsk? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Uff, uff, uff. Trodde ikke det skulle være så dårlig, men dette må være det pinligste jeg har sett noen gang! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det som er mest pinlig er at det står "Liverpool stjerne" i emnetittelen. 6 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Drar inn for å søke om bytte av nasjonalitet i morgen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det som er mest pinlig er at det står "Liverpool stjerne" i emnetittelen. Alt er relativt. I Liverpool er selvfølgelig Henderson en stjerne. 3 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Enhver spiller som greier å bomme på den trippelmuligheten han hadde her en kamp er en legende. Hey, Hendo er kaptein og. Good for the kid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det var mot Stoke, Hewitt. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det stemmer, Nathalie. 2-0 til England etter 7 min, Hendo med siste. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Dårlig jobb? Ekstremt imponert jeg. Synes de fleste ligner mye mer enn noensinne. Dog er jeg veeeldig skuffet over spesielt Suarez. Men både Enrique og Johnson er ekstremt like! Kan hende du har rett, har ikke fått spilt så mye. Men etter det lille jeg har spilt synes jeg at spillere på andre engelske lag ser bedre ut. Tenker spesielt på Suarez selv. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Dårlig jobb? Ekstremt imponert jeg. Synes de fleste ligner mye mer enn noensinne. Dog er jeg veeeldig skuffet over spesielt Suarez. Men både Enrique og Johnson er ekstremt like! Kan hende du har rett, har ikke fått spilt så mye. Men etter det lille jeg har spilt synes jeg at spillere på andre engelske lag ser bedre ut. Tenker spesielt på Suarez selv. Mulig jeg misforsto deg litt. Er enig i at de fleste av Lfc-spillerne er veldig ulike, men generelt på hele spillet synes jeg EA har gjort en god jobb. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Dårlig jobb? Ekstremt imponert jeg. Synes de fleste ligner mye mer enn noensinne. Dog er jeg veeeldig skuffet over spesielt Suarez. Men både Enrique og Johnson er ekstremt like! Enrique, Agger, Johnson, Carra, Gerrard, Bellamy og Downing ville jeg kjent igjen fra FIFA-gameface uten at det sto navn under. Maxi og Kuyt tar jeg med litt hjelp. Henderson, Adam, Lucas, Coates og SPESIELT Suarez er umulige. (Edit: Det faktum at Coates er en halv meter høyere enn alle andre er jo en giveaway, men bare på ansikt? No way Jose) Endret 11. oktober 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Uten at jeg har årets Fifa så ser Suarez mye bedre ut enn i fjor utifra videoer. På 11 var kun hudfargen lik. Synes Enrique er den som ligner mest. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Husker i gode gamle dager, med FIFA 2000. Eneste spilleren som skilte seg ut var Edgar Davids, med rastafletter som flagret i vinden. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Sjekk denne ; http://www.liverpoolfc.tv/video/features/9889-melwood-skills-challenge Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Digger volleyen til Henderson Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Stjernespiller.... True that Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå