Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårlig jobb? Ekstremt imponert jeg. Synes de fleste ligner mye mer enn noensinne. Dog er jeg veeeldig skuffet over spesielt Suarez. Men både Enrique og Johnson er ekstremt like!

Kan hende du har rett, har ikke fått spilt så mye. Men etter det lille jeg har spilt synes jeg at spillere på andre engelske lag ser bedre ut. Tenker spesielt på Suarez selv.

Lenke til kommentar

Dårlig jobb? Ekstremt imponert jeg. Synes de fleste ligner mye mer enn noensinne. Dog er jeg veeeldig skuffet over spesielt Suarez. Men både Enrique og Johnson er ekstremt like!

Kan hende du har rett, har ikke fått spilt så mye. Men etter det lille jeg har spilt synes jeg at spillere på andre engelske lag ser bedre ut. Tenker spesielt på Suarez selv.

Mulig jeg misforsto deg litt. Er enig i at de fleste av Lfc-spillerne er veldig ulike, men generelt på hele spillet synes jeg EA har gjort en god jobb. :)

Lenke til kommentar

Enrique, Agger, Johnson, Carra, Gerrard, Bellamy og Downing ville jeg kjent igjen fra FIFA-gameface uten at det sto navn under.

Maxi og Kuyt tar jeg med litt hjelp.

Henderson, Adam, Lucas, Coates og SPESIELT Suarez er umulige.

(Edit: Det faktum at Coates er en halv meter høyere enn alle andre er jo en giveaway, men bare på ansikt? No way Jose)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...