The Hoff Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Så Rooney ønsket seg bort fra United i fjor?( ) Jeg tror egentlig ikke han ville bort, det var nok bare agenten som styrte showet for å presse ut et par ekstra pundsedler i uka. Akkurat som da Gerrard liksom "ville" til Chelsea, hvis du husker så langt tilbake. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Litt rart da at Rooney selv sa at han angret på det hvis det bare var agenten som styrte showet. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Litt rart da at Rooney selv sa at han angret på det hvis det bare var agenten som styrte showet. Er du en av de som tror på hva spillerne sier i intervjuer? Pri 1 i en sånn situasjon er å prøve å vinne fansen tilbake, da sier man et eller annet piss som (svake) fans sluker rått. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Ingen av oss som vet hva som egentlig skjedde uansett, så alle spekulasjoner er uansett like lite verdt. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Ingen av oss som vet hva som egentlig skjedde uansett, så alle spekulasjoner er uansett like lite verdt. Deres spekulasjoner er selvsagt lite verdt. Mine derimot, de oser det intellekt og livserfaring fra en annen verden av! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Så Rooney ønsket seg bort fra United i fjor?( ) Jeg tror egentlig ikke han ville bort, det var nok bare agenten som styrte showet for å presse ut et par ekstra pundsedler i uka. Akkurat som da Gerrard liksom "ville" til Chelsea, hvis du husker så langt tilbake. Name of the game desverre. Fotballen har blitt sånn. Kynisk og pengeorientert. Finnes heldigvis noen herlige unntak. Endret 9. oktober 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Litt rart da at Rooney selv sa at han angret på det hvis det bare var agenten som styrte showet. Er du en av de som tror på hva spillerne sier i intervjuer? Pri 1 i en sånn situasjon er å prøve å vinne fansen tilbake, da sier man et eller annet piss som (svake) fans sluker rått. Det er utrolig hvordan standardiserte fraser som fotballspillere lirer av seg funker hver gang. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Skal dere se Newcastle 'The Entertainers' Re-United - Liverpool Old Boys i morra? Hvordan gikk det egentlig? Finner ikke en dritt info. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Liverpool Old Boys vant 4-1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Ja, det er klart de vant, men hvem scorte? Neida, kilde? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Sigh. Rated 78 on Fifa 12. And they haven't done my face. And my hair is dark. Proof if I ever needed it that i'm still despised. (NotLucasLeiva) Jeg skal ærlig innrømme at jeg har benket ham selv Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Synes generelt at Fifa har gjort en dårlig jobb med utseendet på spillerne. Hvertfall Liverpool-spillerne. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Newcastle-spillerne ser fantastiske ut utifra det jeg har sett. Men har ikke spilt selve spillet, bare sett noen videoer av Newcastle-spillerne. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Synes generelt at Fifa har gjort en dårlig jobb med utseendet på spillerne. Hvertfall Liverpool-spillerne. De konsentrerer seg først og fremst om topplagene. 3 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Dårlig jobb? Ekstremt imponert jeg. Synes de fleste ligner mye mer enn noensinne. Dog er jeg veeeldig skuffet over spesielt Suarez. Men både Enrique og Johnson er ekstremt like! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Newcastle-spillerne ser fantastiske ut utifra det jeg har sett. Men har ikke spilt selve spillet, bare sett noen videoer av Newcastle-spillerne. Newcastle er et av lagene som fikk en makeover på fifa 12. Alle spillerne som var der i fjor ligner på en prikk. Av andre lag vet jeg at Aston Villa og Man City har fått en overhaling. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hvordan synes dere FIFA 12 er i forhold til demoen? Syntes demoene av både årets FIFA og PES var dårlige, men så er demoene sjeldent veldig representativt for fullproduktet i sportsspill. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Aaah fyfaen. Så TV2s intervju med Henderson før U21-kampen i kveld, tror det er det flaueste jeg har hørt. Både spørsmålene og uttalen til reporteren, hvem faen er det de ansetter i TV og journalistikken for tiden? Fysisk uvel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå