Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ingen av dere gamle nok til å huske Bruce Grobbelar, Mike Marsh, Bjorn Kvarne, Mark Wright, Jason McAteer, Steve McManaman, Gary McAllister, Patrick Berger, Don Hutchinson, Ian Rush, Michael Thomas og Neale McDermott? :ohmy:

Er fortsatt litt bitter for at McManaman gikk gratis til Real Madrid, der han forøvrig også gjorde sakene sine svært bra. Eneste virkelig gode kantspilleren vi har hatt etter Barnes.

http://www.youtube.com/watch?v=CBOF7HqoMGk

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Så Rooney ønsket seg bort fra United i fjor?( :innocent: )

Reina gikk lei usikkerheten rundt klubben som gjelden og Hicks-gjengen. Skjønner han godt jeg. Han var også stor motsander av Woy Hodgson, noe jeg også forstår, er ikke så dum denne spansjolen skjønner du. Men han skrev under ny kontrakt i april, ble lovet nye bedre tider, som desverre ikke kom før 2011.

Virker som han er glad for å være i Liverpool, har flere gode venner inand i klubben og skal vist være fornøyd med Kenny. :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Er ikkje noko sjokk at Reina ville bort. Det har blitt dokumentert gong på gong at sentrale spelarar ville bort då Roy endå sat i sjefsstolen, og med tanke på kor kraftig han var linka bort i fjor og kor midfornøyd han var med keepertrenaren, så fikk eg ikkje meir bakoversveis av dette enn eg får av t.d "Morgan fikk 78 minutter for u18" o.l

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...