""" Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 SOM jeg gleder meg! Har satt på vekkerklokke og bestemt meg for at mobilen skal ligge hjemme i kveld så jeg får det med meg. Blir utrolig morsomt! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Altså, kan leve med Warrior Stadium. This is sparta! Endret 8. oktober 2011 av Chuck Bass 4 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Look at that warrior! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 HAHAHAHA. Er så bra det bildet der. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ruining the mood, Adam mulig skadet. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ruining the mood? Det er jo fantastiske nyheter. Ikke noen krise i alle fall.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ok? Vi kan jo bare bruke Aqui, Mero, Shelvey. Oh, wait, hva faen skjedde med midtbanen vår? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Er ingen av dere gamle nok til å huske Bruce Grobbelar, Mike Marsh, Bjorn Kvarne, Mark Wright, Jason McAteer, Steve McManaman, Gary McAllister, Patrick Berger, Don Hutchinson, Ian Rush, Michael Thomas og Neale McDermott? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Patrick Berger, fotballens Lorenzo Lamas! Haha, han var en av mine barndomshelter sammes med Arnold, Sly og Eddie Murphy. Tidenes film: http://www.youtube.com/watch?v=XVqwsGx-ljE Starring Patrick Berger Endret 8. oktober 2011 av toppmeis Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Ok? Vi kan jo bare bruke Aqui, Mero, Shelvey. Oh, wait, hva faen skjedde med midtbanen vår? Glemt Captain Fantastic eller? Også har vi Henderson som er desidert best på midten. Endret 8. oktober 2011 av Redneck Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Lorenzo Lamas er halvt trønder btw. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Lite som tyder på at Adam er skadet, uansett. Han har ikke nevnt noe på Twitter. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Er ingen av dere gamle nok til å huske Bruce Grobbelar, Mike Marsh, Bjorn Kvarne, Mark Wright, Jason McAteer, Steve McManaman, Gary McAllister, Patrick Berger, Don Hutchinson, Ian Rush, Michael Thomas og Neale McDermott? Er fortsatt litt bitter for at McManaman gikk gratis til Real Madrid, der han forøvrig også gjorde sakene sine svært bra. Eneste virkelig gode kantspilleren vi har hatt etter Barnes. http://www.youtube.com/watch?v=CBOF7HqoMGk Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Så Reina ønsket seg bort fra Liverpool i fjor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Så Rooney ønsket seg bort fra United i fjor?( ) Reina gikk lei usikkerheten rundt klubben som gjelden og Hicks-gjengen. Skjønner han godt jeg. Han var også stor motsander av Woy Hodgson, noe jeg også forstår, er ikke så dum denne spansjolen skjønner du. Men han skrev under ny kontrakt i april, ble lovet nye bedre tider, som desverre ikke kom før 2011. Virker som han er glad for å være i Liverpool, har flere gode venner inand i klubben og skal vist være fornøyd med Kenny. Endret 9. oktober 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Så Rooney ønsket seg bort fra United i fjor?( ) Jo, dette er noe alle vet? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Er ikkje noko sjokk at Reina ville bort. Det har blitt dokumentert gong på gong at sentrale spelarar ville bort då Roy endå sat i sjefsstolen, og med tanke på kor kraftig han var linka bort i fjor og kor midfornøyd han var med keepertrenaren, så fikk eg ikkje meir bakoversveis av dette enn eg får av t.d "Morgan fikk 78 minutter for u18" o.l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå