Superparanoid Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Det som hadde vært typisk ville vært om vi slo United, men taper neste kamp mot Norwich... Lenke til kommentar
Celso Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 After Having The 8-2 Jokes 4-3 Weeks Arsenal Turned In 2-1 Big Joke 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ikke spesielt morsom, samt litt feilplassert. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Frykter at det er såpass kort tid mellom kampene at reisetiden gjør sitt til at Luis ikke er på topp. Med Suarez er jeg faktisk ikke bekymret over sånt, han er jo et monster i arbeidsinnsats! Skade derimot ... Men Suarez har vel en fabelaktig skadestatistikk? Tror ikke han har vært skadet over en lengre periode siden han startet i Nacional i 2005. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Dont Jinx it! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 True, kan nesten love at han kommer hjem med tre måneder på behandlingsbenken nå. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har drømt at vi vant 3-0 etter Suarez-hattrick. Then again var det Xabi Alonso som la to av assistpasningene, så spørs hvor sanndrømt jeg er. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har faktisk drømt flere ganger nå at jeg og Liverpool-gutta sloss mot Chelsea. Og helt på slutten av drømmen, fighter jeg Torres, mens Suarez kommer alltid og shanker ham. Haha, fucked up. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Big Andy uttaler forøvrig til nettsiden at målet mot Everton var høydepunktet hans i Liverpool-karrieren hans så langt, og at han hadde en følelse av at han skulle åpne sesongen målkonto før kampen. Edit: Videre er Carroll og Downing inkludert i Englands neste landslagstropp, sammen med eks-røde Scott Carson. Gerrard og Johnson står over. Endret 3. oktober 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Representanter for Everton bekrefter at de jobber tett sammen med politiet på Merseyside med å gjennomgå opptak fra overvåkingskameraer gjort under kampen. Skulle bare mangle, faen for en gjeng pøbler. Håper på utestening, med Anders Frisk-episoden friskt(no phun intended) i minne kunne dette ende svært alvorlig. Slikt skal ikke skje. Bra Suarez og Bellamy ikke gjorde samme som Carragher gjorde i 2002(kastet mynten tilbake), bra de viste fattning. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Godt å se at Rodwell slapp karantene. Det beviser at det faktisk kan lønne seg å anke tåpelige avgjørelser! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 http://www.liverpoolfc.tv/video/features/9859-why-we-love-stevie-g Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Picture not showing. I dag er det ett år siden John W. Henry og resten av FSG først offentliggjorde sin interesse i klubben "vår". Hurra! 2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Vi scorer mål i de "riktige" kampene: ------------ Kamper Målforskjell Poeng 5 Liverpool 7 10 - 7 13 12 Fulham 7 10 - 7 7 Endret 5. oktober 2011 av indahla Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Fulham scorte 6 av 10 mål i èn kamp. Endret 5. oktober 2011 av makkaa Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Picture not showing. I dag er det ett år siden John W. Henry og resten av FSG først offentliggjorde sin interesse i klubben "vår". Hurra! Ser den. med £7.5m per poeng topper LFC eierligaen forran Man City (siden Mansour kom) United med £1.5m 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Respekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå