Zandreu Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Veeeeldig kald avslutning. Har trua på gutten! Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=WZfZVh_8f9M 2:35 Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Tenk om Suarez kunne tatt Morgan som elev og lært han et par triks... 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Vet ikke jeg, alt jeg har sett av ham skriker "Neil Mellor" til meg. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Suarez i gang med å lære engelsk. Igrunn på tide, etter ni måneder i England. Enig. Fotballspillere har stort sett nok fritid til at du bør kunne komme i gang med å lære språket rimelig hurtig. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Er nok ikke det første engelskkurset hans vil jeg tro..? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hvor leste du det? På Twitter skrev han bare: "Learning English!" Eller noe. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hør han snakke.... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Lord Voldemort (Shelvey) lånes ut til Blackpool ut året. Er vel egentlig greit. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Lord Voldemort (Shelvey) lånes ut til Blackpool ut året. Er vel egentlig greit. Viktig med kamperfaring, og Spearing er en like god backup. Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Så lenge Shelvey kan tilbakekalles ser jeg ingen risiko med å låne han ut. Men at Spearing er den eneste som ser ut til å være reserve for den jobben Lucas skal gjøre er grunn til bekymring. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Gerrard kan steppe inn der, Adam også vell? Dog foretrekker jeg Lucas. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Gerrard kan steppe inn der, Adam også vell? Dog foretrekker jeg Lucas. Adam har vel flere ganger vist at han er for treig i avtrekkeren til å gjøre jobben til Lucas. Lurer dog på om Aurelio ikke gjorde den jobben i noen kamper, samt at Flanagan er taklingssterk, om enn litt overivrig til tider Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Agger kan faktisk også spille der, dog har han samme problemet som Aurelio. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 0-2 borte mot Arsenal og 0-2 borte mot Everton. Fellesnevner: begge lag avsluttet med 10 menn samt Suarez nettet. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 0-2 borte mot Arsenal og 0-2 borte mot Everton. Fellesnevner: begge lag avsluttet med 10 menn samt Suarez nettet. Frimpong sitt røde var ganske mye mer klart thou.. Tipper det blir endel gnåling om kortet, selv om Cahill nok hadde blitt utvist for farefullt spill i situasjonen med Adam, om de ikke allerede hadde fått ett rødt. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Rodwells takling var selvsagt ikke rødt, det var så vidt det var frispark siden han tar ballen og samtidig trekker til seg beina og har de langs bakken. Sannsynligvis ser ikke Atkinson dette fordi han står så tett på, men er jo en generaltabbe. Dommere gjør feil så vi får bare prise oss lykkelige for at denne gikk i vår favør. Får si det jevner seg ut med Stoke-dommeren. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Very happy for the match! It's exciting to win a classic, and I'm very happy for all my friends who were great!!... Edit: Shelvey har scort i debuten for Blackpool! Artig. Endret 1. oktober 2011 av DiNozzo 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå