Jotun Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Ja det er mange middelshavsfarere som har tapt mot Stoke! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Stokes dementerende spillestil er feig. Men de utnytter sine styrker, så jeg klager ikke. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Stoke borte er faktisk en av sesongens vanskeligste kamper, uansett om laget er Liverpool eller Manchester United. Uavgjort for United er faktisk langt ifra dårlig, med tanke på at utfordrerne kommer til å slite med å få med seg poeng derfra. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Stokes dementerende spillestil er feig. Men de utnytter sine styrker, så jeg klager ikke. Dementerende spillestil? Hva vil det si? 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Dementerende spillestil? Hva vil det si? Dementerende, synonymer: nektende, avslående, avvisende, forbyende. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 De spiller på en måte, og så nekter de for det og sa de spilte på en annen måte etterpå. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hehe, det er relativt uappettitelig med folk som leiter i ordboka etter ord og/eller fraser som får dem til å se velartikulerte og mer "fancysmancy" ut enn de egentlig er. Dementerende spillestil, hvor eller hvem har du kopiert den fra? Men over til saken, jeg har opprettet kamptråd for LFC-UTD matchen. Føl dere hjemme! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1379875 7 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hehe, det er relativt uappettitelig med folk som leiter i ordboka etter ord og/eller fraser som får dem til å se velartikulerte og mer "fancysmancy" ut enn de egentlig er. Dementerende spillestil, hvor eller hvem har du kopiert den fra? Tviler på at hun har kopiert det fra noen som helst, da hun bruker ordet feil. 5 Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Dementerende spillestil? Hva vil det si? Dementerende, synonymer: nektende, avslående, avvisende, forbyende. Ah, det visste jeg ikke. United har en ganske framstøt spillestil. Framstøt, synonymer: offensiv 8 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Det beste er jo nesten å henge seg opp i saken.. 9 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hehe, det er relativt uappettitelig med folk som leiter i ordboka etter ord og/eller fraser som får dem til å se velartikulerte og mer "fancysmancy" ut enn de egentlig er. Dementerende spillestil, hvor eller hvem har du kopiert den fra? Toppmeis, hvem har du kopiert det nicket fra? 4 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Toppmeis er en liten fugl. Så tipper at det har noe med det og gjøre. 2 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Det beste er jo nesten å henge seg opp i saken.. Men hva er det beste? 2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Dementerende spillestil? Hva vil det si? Dementerende, synonymer: nektende, avslående, avvisende, forbyende. Ah, det visste jeg ikke. United har en ganske framstøt spillestil. Framstøt, synonymer: offensiv Tusen takk for dagens (nattens) latter, LL. Jeg klarer ikke å slutte. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hehe, det er relativt uappettitelig med folk som leiter i ordboka etter ord og/eller fraser som får dem til å se velartikulerte og mer "fancysmancy" ut enn de egentlig er. Dementerende spillestil, hvor eller hvem har du kopiert den fra? Men over til saken, jeg har opprettet kamptråd for LFC-UTD matchen. Føl dere hjemme! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1379875 Lophophanes cristatus 6 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Suarez i gang med å lære engelsk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Ta lærdom fra dette, Tevez. Make an effort, dosen't hurt. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Ta lærdom fra dette, Tevez. Make an effort, dosen't hurt. Tror det er litt for sent nå. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Suarez i gang med å lære engelsk. Igrunn på tide, etter ni måneder i England. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Ei skikkeleg perle, det der andre målet til Morgan i kveld. Riktig nok var keeper godt ute av posisjon, men likevel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå