Leo_Khenir Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor det er en problemstilling, all den tid Suarez/Coates er fra spansktalende Uruguay og Maxi er fra spansktalende Argentina... Lucas og Fabio derimot er vel de eneste portugisisktalende vi har igjen nå som Meireles dro. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Et problem er det vel ikke uansett. Bare lurte. Vi har jo en spiller fra språkjævelens land Nederland, og selv det går jo bra. Vanskeligste er jo uansett Carragher. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hadde en spanskklasse på universitetet i fjor, og der var det en fra Portugal i klassen. Han hadde et forsprang på oss andre fordi det er en god del likheter i språket, kontra oss som måtte lære hele oppbyggingen av et nytt språk, men ikke mer enn at også han tidvis slet mer enn nok. Men tror en spansktalende og en portugiser kan kommunisere noenlunde verbalt. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 En spanjol jeg kjenner mente at det var som norsk og svensk skriftlig, men norsk og dansk muntlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Overtidsmål gir ikke mersmak. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Noen som har gjort seg opp noen tanker rundt Joe Cole? Ser at han gjør det bra i Lille. Kanskje han bare passer bedre der? Syntes aldri han var direkte dårlig hos oss, men følte at han ikke passet helt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Håper vi blir kvitt mannen snarest, med tanke på at vi betaler over halvparten (?) av lønnen hans all den tid han spiller for LOSC Lille Métropole. Det har utvilsomt vært en oppsiktsvekkende overgang for Liverpool utført av en uvitende ledelse. Vi må rette opp de feilene gjort tidligere som har forårsaket en del uro innad i laget. Vi er godt i gang, så neste ut døra bør være Joe Cole. Endret 27. september 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Nja, er egentlig litt usikker. På en måte er han en grei spiler å ha i stallen, men på en annen side er han nok en som trenger å spille fast for å komme inn i det. Og den sjansen vil han nok neppe få. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Nja, er egentlig litt usikker. På en måte er han en grei spiler å ha i stallen, men på en annen side er han nok en som trenger å spille fast for å komme inn i det. Og den sjansen vil han nok neppe få. Det første som slår meg når vi skal vurdere hvorvidt Cole er en nyttig tilvekst for oss, er lønnskostnad målt opp mot spillerkvaliteter. Mener at han ikke er i nærheten av å forsvare førstnevnte og dette er hovedgrunnen til å hive han ut hos undertegnede. Endret 27. september 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hehe 3-3. Gøyal kamp med haugevis av sjanser, mer enn hva man kan si om Liverpool sin traurige matcher. Ræva av United, men fuck it, en ubetydelig match i det store og hele. Henger ikke med gjeipen i dag, men skal innrømme at jeg var langt nede på Lørdag. Uavgjort mot Stoke, faan heller, bare et sikkelig drittlag drar dit og taper. Åj 3 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Oh, the bitterness. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Gøyal kamp med haugevis av sjanser, mer enn hva man kan si om Liverpool sin traurige matcher. Correct me if I'm wrong. Liverpool har vunnet borte mot Arsenal, hjemme mot Bolton og beseiret Wolverhampton hjemme på Anfield. Skal legge til et par cupseire, uten den store betydningen. Må nevnes at min personlige mening rundt sesongstarten har vært skuffende og under forventning. Ingen av de første 8 kampene har imponert meg, og jeg håper laget kan holde bedre standard både fremover og bakover i de kommende kampene. Tapet mot Tottenham var skremmende og noe som ikke skal skje uansett tilstand. Til poenget mitt. Synes enkelte kamper har vært bedre enn Man United sitt uavgjortresultat i kveld. Endret 27. september 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg tror han snakker om underholdningsverdien i kampen, ikke hvor bra et lag gjør det. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Håper vi blir kvitt mannen snarest, med tanke på at vi betaler over halvparten (?) av lønnen hans all den tid han spiller for LOSC Lille Métropole. Det har utvilsomt vært en oppsiktsvekkende overgang for Liverpool gjort av en uvitende ledelse. Vi må rette opp de feilene gjort tidligere som har forårsaket en del uro innad i laget. Vi er godt i gang, så neste ut døra bør være Joe Cole. Cole kommer til å være hos oss til kontrakten går ut for det er ikke mange av klubbene som vil ha ham som er villige til å matche hans lønnskrav. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hehe 3-3. Gøyal kamp med haugevis av sjanser, mer enn hva man kan si om Liverpool sin traurige matcher. Ræva av United, men fuck it, en ubetydelig match i det store og hele. Henger ikke med gjeipen i dag, men skal innrømme at jeg var langt nede på Lørdag. Uavgjort mot Stoke, faan heller, bare et sikkelig drittlag drar dit og taper. Åj Overrasket over at det var du som beit på den der altså. Bruker å være en av de brukerne som har vært med på lite drittutveksling som biter på. Husker ikke at vi spilte borte mot Stoke. Fortrengt alt bortsett fra kampene vi har tatt poeng i. Det er sånn man kommer seg igjennom uken til neste kamp her i gården. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hehe 3-3. Gøyal kamp med haugevis av sjanser, mer enn hva man kan si om Liverpool sin traurige matcher. Ræva av United, men fuck it, en ubetydelig match i det store og hele. Henger ikke med gjeipen i dag, men skal innrømme at jeg var langt nede på Lørdag. Uavgjort mot Stoke, faan heller, bare et sikkelig drittlag drar dit og taper. Åj Eneste som provoserer meg ved dette innlegget er at ukedager på norsk starter med liten bokstav midt i en setning. 2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Bet jeg på da? Er overhode ikke furten, bitter eller grinete i kveld. Så bare et innlegg jeg hadde lyst til å svare på med det som er min oppritkige mening (BigTone har for øvrig rett). Må jo "forsvare" klubben min, selv om jeg ikke så på det som et seriøst "angrep" fra Jefe. Ellers beklager jeg Hewitt, har forlengst sluttet å lese over innleggene mine i jakt på skrivefeil. Som deg, så skriver jeg ikke på d.no for debattens del, men mest av nostalgi og vane. Deilig å rante løs uten hemninger og oppføre meg som en bajas i LFC tråder. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Vel, du kommenterte jo, og det er jo en reaksjon som jeg både håpet på og forventet. Nå som dere har startet sesongen så sterkt så må vi få ta mocke dere litt når vi først har sjansen. Skriver også egentlig bare av ren vane. Vanskelig å slutte helt, selv om man poster mindre i enkelte perioder. Ser frem til derbyet forresten. Bare synd det er en landslagspause imellom. Dere får bare håpe på at mannen med mursteinføtter blir satt ut av spill på tur med Nederland. Lukter nytt hattrick fra ham nå som dere sækker defensivt. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Uavgjort mot Stoke, faan heller, bare et sikkelig drittlag drar dit og taper. Åj Så så, lag med flere europacuptitler enn dere har tapt poeng på Britannia i år 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå