Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en spanskklasse på universitetet i fjor, og der var det en fra Portugal i klassen. Han hadde et forsprang på oss andre fordi det er en god del likheter i språket, kontra oss som måtte lære hele oppbyggingen av et nytt språk, men ikke mer enn at også han tidvis slet mer enn nok. Men tror en spansktalende og en portugiser kan kommunisere noenlunde verbalt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Håper vi blir kvitt mannen snarest, med tanke på at vi betaler over halvparten (?) av lønnen hans all den tid han spiller for LOSC Lille Métropole. Det har utvilsomt vært en oppsiktsvekkende overgang for Liverpool utført av en uvitende ledelse. Vi må rette opp de feilene gjort tidligere som har forårsaket en del uro innad i laget. Vi er godt i gang, så neste ut døra bør være Joe Cole.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Nja, er egentlig litt usikker. På en måte er han en grei spiler å ha i stallen, men på en annen side er han nok en som trenger å spille fast for å komme inn i det. Og den sjansen vil han nok neppe få.

Det første som slår meg når vi skal vurdere hvorvidt Cole er en nyttig tilvekst for oss, er lønnskostnad målt opp mot spillerkvaliteter. Mener at han ikke er i nærheten av å forsvare førstnevnte og dette er hovedgrunnen til å hive han ut hos undertegnede.

Lenke til kommentar

Hehe 3-3. :D

Gøyal kamp med haugevis av sjanser, mer enn hva man kan si om Liverpool sin traurige matcher. Ræva av United, men fuck it, en ubetydelig match i det store og hele. Henger ikke med gjeipen i dag, men skal innrømme at jeg var langt nede på Lørdag. Uavgjort mot Stoke, faan heller, bare et sikkelig drittlag drar dit og taper. Åj

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Gøyal kamp med haugevis av sjanser, mer enn hva man kan si om Liverpool sin traurige matcher.

Correct me if I'm wrong.

Liverpool har vunnet borte mot Arsenal, hjemme mot Bolton og beseiret Wolverhampton hjemme på Anfield. Skal legge til et par cupseire, uten den store betydningen. Må nevnes at min personlige mening rundt sesongstarten har vært skuffende og under forventning. Ingen av de første 8 kampene har imponert meg, og jeg håper laget kan holde bedre standard både fremover og bakover i de kommende kampene. Tapet mot Tottenham var skremmende og noe som ikke skal skje uansett tilstand.

Til poenget mitt. Synes enkelte kamper har vært bedre enn Man United sitt uavgjortresultat i kveld.

Lenke til kommentar

Håper vi blir kvitt mannen snarest, med tanke på at vi betaler over halvparten (?) av lønnen hans all den tid han spiller for LOSC Lille Métropole. Det har utvilsomt vært en oppsiktsvekkende overgang for Liverpool gjort av en uvitende ledelse. Vi må rette opp de feilene gjort tidligere som har forårsaket en del uro innad i laget. Vi er godt i gang, så neste ut døra bør være Joe Cole.

Cole kommer til å være hos oss til kontrakten går ut for det er ikke mange av klubbene som vil ha ham som er villige til å matche hans lønnskrav.

Lenke til kommentar

Gøyal kamp med haugevis av sjanser, mer enn hva man kan si om Liverpool sin traurige matcher. Ræva av United, men fuck it, en ubetydelig match i det store og hele. Henger ikke med gjeipen i dag, men skal innrømme at jeg var langt nede på Lørdag. Uavgjort mot Stoke, faan heller, bare et sikkelig drittlag drar dit og taper. Åj

Overrasket over at det var du som beit på den der altså. Bruker å være en av de brukerne som har vært med på lite drittutveksling som biter på. Husker ikke at vi spilte borte mot Stoke. Fortrengt alt bortsett fra kampene vi har tatt poeng i. Det er sånn man kommer seg igjennom uken til neste kamp her i gården.

Lenke til kommentar

Eneste som provoserer meg ved dette innlegget er at ukedager på norsk starter med liten bokstav midt i en setning. :tease:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Bet jeg på da? Er overhode ikke furten, bitter eller grinete i kveld. Så bare et innlegg jeg hadde lyst til å svare på med det som er min oppritkige mening (BigTone har for øvrig rett). Må jo "forsvare" klubben min, selv om jeg ikke så på det som et seriøst "angrep" fra Jefe.

Ellers beklager jeg Hewitt, har forlengst sluttet å lese over innleggene mine i jakt på skrivefeil. Som deg, så skriver jeg ikke på d.no for debattens del, men mest av nostalgi og vane. Deilig å rante løs uten hemninger og oppføre meg som en bajas i LFC tråder.

Lenke til kommentar

Vel, du kommenterte jo, og det er jo en reaksjon som jeg både håpet på og forventet. Nå som dere har startet sesongen så sterkt så må vi få ta mocke dere litt når vi først har sjansen. Skriver også egentlig bare av ren vane. Vanskelig å slutte helt, selv om man poster mindre i enkelte perioder.

Ser frem til derbyet forresten. Bare synd det er en landslagspause imellom. Dere får bare håpe på at mannen med mursteinføtter blir satt ut av spill på tur med Nederland. Lukter nytt hattrick fra ham nå som dere sækker defensivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...