guttorm Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Går kampen i kveld på noen tv kanal eller? Edit: Mente i morgen, takk Ola tk Forøvrig nydelig frispark på lørdag. Lagspillet var ellers ikke helt overbevisende imo. Endret 14. august 2007 av guttorm Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Kampen er i morgen og går på Eurosport / Setana Sports. For øyeblikket er Gerrard bedre enn Lampard, det var han også i slutten av forige sesong. Det er i alle fall min mening. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Tja, er ikke så stort å ha vært ett hav bedre i sesongens hittill eneste kamp. La begge få litt tid, så vil de vise hva de duger til. Essien ute mot Liverpool. En klar svekkelse for Chelsea, selv om de kan skilte med Mikel og Sidwell som mulige erstattere. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 tror vi vinner 3-0 mot tolouse hvem er ute mot chealsea. essien og? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Essien ute mot Liverpool. 9276839[/snapback] Tja det gjenstår fortsatt å se. Rett før seriestart ble det sagt at Drogba heller ikke ville bli klar til møtet med Liverpool. Gjett hvem som spilte i serieåpningen? Nå vet ikke jeg hvordan situasjonen er med Essien, men jeg blir ikke overrasket om han blir klar i siste øyeblikk likevel... Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Tror ikke vi skal juble så altfor mye over at Essien ikke spiller. Chelsea har så god stall at de fint har erstattere. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Definitivt en klassespiller. Etter min mening er Chelsea bedre når de stiller med ham på midtbanen enn uten. Men som Superparanoid sier, vi får se. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Her er spillertroppen til møte mot Toulouse. Troppen: Reina, Finnan, Carragher, Agger, Riise, Arbeloa, Babel, Gerrard, Alonso, Mascherano, Torres, Voronin, Kuyt, Sissoko, Crouch, Benayoun, Hyypiä, Itandje. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg vil ikke gjett lagopstilling, siden det var en ganske bred tropp med 20 spillere... Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Her er spillertroppen til møte mot Toulouse. Troppen: Reina, Finnan, Carragher, Agger, Riise, Arbeloa, Babel, Gerrard, Alonso, Mascherano, Torres, Voronin, Kuyt, Sissoko, Crouch, Benayoun, Hyypiä, Itandje. 9277586[/snapback] Tror kanskje dette blir startoppstillingen: Reina Finnan- Carragher- Agger- Riise Benayoun- Mascherano- Gerrard- Babel Torres- Crouch Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Seriøst, Babel fra start? Og Crouch istedenfor Kuyt? Når jeg ser på troppen deres så var det ikke så mange kantspillere med.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) carrager skulle spares ifølge Rafa Endret 14. august 2007 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Når jeg ser den troppen der er det vel ganske sikkert at både Babel og Benayoun starter, om ikke Rafa går for en Arbeloa/Riise løsning på venstresida. Håper virkelig vi får se Babel altså. Har vist seg litt fram i det siste. Tror også Crouch starter, tipper sammen med Voronin eller Babel (faktisk) på topp. Hvorfor fokuserer mange så mye på hvilke spillere på Chelsea som er skadet? Det er pluss for oss uansett hvem på det laget som er skadet, men vi kan alikevel slå de om de stiller med de 11 beste eller ikke, det beviste vi flere ganger i fjor. Skal vi vinne serien i år er det disse kampene vi må vinne! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Jeg vil anbefale alle LFC-fans med selvironi å lese artikkelen om laget på Uncyclopedia. Egentlig mye bullshit men enkelte ting er virkelig morsomme... Edit: Men Chelsea og ManU-artikklene er enda bedre... :!: “I have an article about myself!!? *Takes off his shirt* It is time to celebrate!”~ Cristiano Ronaldo on himself Endret 14. august 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Torres var også med i troppen men jeg tror desverre at han ikke får starte. Tror kanskje dette kunne være en mulig lagoppstilling: --------Reina-------- ---Finnan----Hyppia----Agger----Riise ---Benayoun---Gerrard---Mascherano---Babel ---------------Kuyt------Voronin/Crouch-------- Håper Torres spiller men tviler på det.(Det samme gjelder Carra) Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Tipper Gerrard blir benket fra start, og kommer bare innpå om det trengs... Lenke til kommentar
Swome Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) -------Reina-------- ---Finnan----Hyppia----Agger----Riise ---Benayoun---Gerrard/Sissoko---Mascherano---Babel ---------------Voronin------Crouch-------- Noe sånt kanskje..? Endret 14. august 2007 av Swome Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 -------Reina-------- ---Finnan----Hyppia----Agger----Riise ---Benayoun---Gerrard/Sissoko---Mascherano---Babel ---------------Voronin------Crouch-------- Noe sånt kanskje..? 9279108[/snapback] Tja, det kan godt hende. Tror Gerrard får starte. Torres blir nok byttet inn etterhvert. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det er vel ganske sikkert at Benayoun starter? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ingenting er sikkert når det gjelder Rafa's laguttak, men jeg vil også tro at Benayoun blir å finne i start elleveren, eller i verste fall kommer han inn tidlig i andre omgang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå