banansplitt™ Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Vent litt a gutta, skal bare fjerne alt drittet vi har skrevet om Hoffern først. 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg har startet med Everton - Liverpool kamptråd og absolutt alt som står her er eget arbeid. Jeg har blitt inspirert til å bruke malen fra de foregående kamptrådene, selv om det ikke blir helt likt. Er langt ifra ferdig og den oppdateres fortløpende. Sånn, da kan dere mobbe videre. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Vent litt a gutta, skal bare fjerne alt drittet vi har skrevet om Hoffern først. Haha. Nei, da tror jeg at jeg står over ass, foretrekker egentlig å være anonym, mtp. så mye usaklig drit jeg lirer av meg fra tid til annen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Fra spøk til revolver nathalie, flesteparten gir seg beng i hvor lange og utfyllende kamptrådene er, så lenge der er en tråd man kan få utløp for sin frustrasjon/glede er det bra nok. Lange kamptråder var kult for 1 år siden. 1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Vent litt a gutta, skal bare fjerne alt drittet vi har skrevet om Hoffern først. Haha. Nei, da tror jeg at jeg står over ass, foretrekker egentlig å være anonym, mtp. så mye usaklig drit jeg lirer av meg fra tid til annen. Om man kjenner ansiktet ditt så tror jeg ikke det har så mye å si. Kan jo hende 19 sender deg noe undertøy, who can resist the hoff liksom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Lange kamptråder var kult for 1 år siden. Mulig det, men jeg har fått mange ufortjente plusser og vil nå lage kamptråder enda mer utfyllende enn de som ble kopiert og stjelt. Er derfor helt greit om disse trådene førstepostene ikke får noen plusser, da føler jeg at jeg har gjort opp for meg. Endret 23. september 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Drit i plussene. De er ikke alltid representativ for kvalitet uansett. Trenger jo bare skrive "Game er en wanker" i TIA-tråden, så har du Liverpool-gjengen at your mercy. Du har vel skrevet noe i den gaten i en av deres oppheta utvekslinger tidligere. Chill the fuck out, vi gir faen i hvor bra kamptrådene er, så lenge de er der. Men en ting vil jeg si og det er; make everything bigger. Klubblogoene ser mye penere ut i 500x500 enn i 150x150 imo. 7 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Det er ingen som bryr seg om plussene heller, for å være ærlig. 3 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 I alle fall ikke vi som har vært her lengre enn før sommerferien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Jaja, jeg skylder alle en unnskyldning, og dette er min måte å gjøre det på. Deal with it. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 "Game er en wanker" Jeg leste ikke mer enn dette av posten din, derfor fikk du en pluss. 9 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Typisk pluss-hore ass! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Synest det er greit å bruke en mal alà dette i såfall, som vi gjorde før. Enkel, oversiktlig og fin. Kamptrådene på kopforum(de Rabben lager) har en tendens til å bli litt rotete, og altfor mye unyttig/uinteressant info. edit: Kan sikkert "step up" og lage et par kamptråder som det der videre, de tar ikke så lang tid og er ikke unødvendig lange. Endret 23. september 2011 av Smågal Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Vent litt a gutta, skal bare fjerne alt drittet vi har skrevet om Hoffern først. Haha. Nei, da tror jeg at jeg står over ass, foretrekker egentlig å være anonym, mtp. så mye usaklig drit jeg lirer av meg fra tid til annen. Om man kjenner ansiktet ditt så tror jeg ikke det har så mye å si. Kan jo hende 19 sender deg noe undertøy, who can resist the hoff liksom. Fullt navn og bilde, plutselig så har jeg en forelsket og kåt Raste på døra. Kanskje jeg må alliere meg med en av dere for å bli invitert, skal tenke på saken. 1 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Du er flink til å drømme The Hoff, litt for innbilsk til tider. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Ligacupens fjerde runde: Stoke - Liverpool Ikke akkurat drømmetrekning. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Ett eller flere innlegg har blitt slettet grunnet mobbing. Dropp kallenavn med mindre dere er villige til å konsekvensene.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. 1 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Ligacupens fjerde runde: Stoke - Liverpool Ikke akkurat drømmetrekning. Jadda ! Da ble det ingen cup suksess denne sesongen heller da ! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Det er under to uker siden vi rundspilte Stoke på Britannia. Just sayin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå