Hewitt Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Noen som husker United-LFC tråden til meg og Termo? Og den påfølgende bitchfighten mellom Utd boysa og Hewitt. Deilige tider, spesielt siden vi vant, naturligvis. Dette husker jeg faktisk ikke. Men jeg tviler ikke, har vært involvert i altfor mange bitchfighter med United-kids her opp gjennom årene. Har blitt færre av dem med årene for min del, men det er faktisk meget gode minner med alle diskusjonene her, spesielt før. Tidvis utrolig opphetede diskusjoner også, mye moro vi har hatt! Selv vil jeg trekke frem min eminente kamptråd, som jeg egenhendig kårer til tidenes kamptråd ©. Neida, men å lage en knallkamptråd er utrolig tidkrevende, så jeg forstår godt at man kan velge å ta den enkle veien til tider. Med mindre det er en virkelig storkamp og jeg hadde godt med tid og motivasjon til å lage den, hadde jeg ikke giddet legge for mye tid i det selv nå. Så enig med Game; ingen bryr seg. Endret 23. september 2011 av Hewitt Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Du ble nok brent av meg, slik du alltid ble. Her er tråden forresten: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1212947&p=15367244&fromsearch=1&st=0entry15367244 Og sånn FYI så urinerer den på din. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg betviler dine påstander, men orker ikke lese gjennom de sidene der på denne tiden av døgnet. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg trengte da ikke lese gjennom tråden for å re-konstantere historiske fakta. Men jeg er glad i deg jeg Hewitt, dine mangler til tross. Det har jeg alltid vært. Deg og wh1te, beste barnematen jeg har smakt. Nam Nattinatt 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Du ble nok brent av meg, slik du alltid ble. Her er tråden forresten: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1212947&p=15367244&fromsearch=1&st=0entry15367244 Og sånn FYI så urinerer den på din. Jeg har såvidt bladd meg litt gjennom den. Helt utrolig at jeg ikke begynte å henge i fotballforumet før for litt siden, og da spesielt i kamptrådene. Shame on me. Forøvrig fantastisk underholdning så langt (jeg blar bakfra), spesielt der YNWA begynner å vase om kaosteori og tidsmaskiner Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Leste noen sider nå, og greit underholdende ja. Ting tok ofte helt av her i de eldre dager (helst enda eldre enn den tråden, tho). Jeg lirer for øvrig av meg utrolig mye merkelig når jeg er i kampmodus og kommer i diskusjoner, merker jeg. Kan skjønne hvorfor noen hater (eller som Game; elsker) meg. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Haha, utrolig god underholdning på morgenen. Det virker som om det går en liten satan i de fleste av oss de gangene i året det er kamp med stor k. Gleder meg til neste oppgjør, og beklager på forhånd til de jeg fornærmer på det groveste . ... Bortsett fra Kjakan da, han fortjener stort sett det han får. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Pfft. Bløtinger, i år skal vi lage tidenes skitneste kamptråd. e: Noen som mekker kamptråd forresten?(jeg har lagt opp på den froten) Vist du har lyst på masse plusser kan du bare kopiere den som ligger på kopforum. Runar: Har du hørt om buzz killington? Kjipaste fyren, titter bare innom for å vifte med kjeppen (som sikkert er veldig liten) Haha, sånn ca dette nevnte jeg på chatten i går. Var sikker på runar kom til å stenge tråden og utestenge folk i hytt og pine. Endret 23. september 2011 av Smågal 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Heh heh heh. Er vel på tide å lade opp til en av årets virkelige PL-høydepunkter, ja. Er jo bare tre uker igjen. Jeg tror at Manchester-gutta ryker på årets første smell, med mindre Stoke tar nok en skalp i morra. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Tenkte mer på Wolves-kampen. Men for all del, bare å starte på en Liverpool-Utd tråd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Kunne jo bare forandret på førstepost, istede for å slette hele greia. Var jo mange kvalitetsinnlegg i den tråden... Dårlig gjort ass. Endret 23. september 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Vi har egen d.no-fotballgruppe på forumet, Nathalie. Du er hjertelig velkommen. Vi har også egen D.no fotballgruppe på Facebook. Du er mer velkommen der Er dette fakta, eller er det lureri? Hadde vært herlig å se hvordan folka her inne ser ut.. Haha. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Bare å lage seg snokebruker det. No problemo. Edit: Møkkamøkk. Endret 23. september 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Tilbake til tema: vår prinsipielle eier John Henry er nå god for mer enn 1 milliard dollar. Ville det vært for mye forlangt om han spyttet inn mer penger fra egen lomme slik en viss russer gjør i Chelsea? Han bør handle nå, før reglene om økonomisk fair play trer i kraft! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Er dette fakta, eller er det lureri? Hadde vært herlig å se hvordan folka her inne ser ut.. Haha. Hells yeah it's a fact. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg mekka en kamptråd siden ingen andre gidder. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1378501 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Vi har egen d.no-fotballgruppe på forumet, Nathalie. Du er hjertelig velkommen. Vi har også egen D.no fotballgruppe på Facebook. Du er mer velkommen der Link? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Gruppen er hemmelig/lukket eller noe sånt, noen må invitere deg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Stemmer. Hvis du har noen på forumet på facebook, så bare be de legge deg til. Evt. kan du sende PM med navn, så får jeg invitert deg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Best group evar. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå