Hyperio Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Du og du.. Det bildet hadde sprengt plusseskalaen. Det stemmer. Uansett utseende. Minnes å he lest et Game-innlegg som var noe slikt: "vedder på at du er feit og". Fant det ikke, help me out. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Vi har da gitt deg mange alternativer vi. Vær en mann og gjør det, vi vet alle at du er det. 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Var da voldsomt til spamming nå. Jeg som ville at denne saken helst ikke skulle kommenteres. Men, slikt er vel ikke til å unngå. Jeg har beklaget og vet egentlig ikke hva annet jeg kan gjøre. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Var da voldsomt til spamming nå. Jeg som ville at denne saken helst ikke skulle kommenteres. Men, slikt er vel ikke til å unngå. Jeg har beklaget og vet egentlig ikke hva annet jeg kan gjøre. Bare blås i det. Dette er internett, ikke bry deg, tviler på at noen her bryr seg nevneverdig mye. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Venter fortsatt på PM, kjære. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Skulle du bli utstøtt av Pool-supporterne tar vi deg i mot med åpne armer i United-leiren, Nathalie. Det er klart, et bilde må sendes inn til godkjenning først noe som vil ta rundt en uke. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hehe, bildet skal vel sendes rundt i leiren så alle får "have a go at it" først. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg støtter Nathalie19. HILL! 3 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Kjære Nathalie, kontakt meg på PM om du føler deg utenfor. <3 Endret 22. september 2011 av Chuck Bass Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hehe, bildet skal vel sendes rundt i leiren så alle får "have a go at it" først. Klart det. Alle skal få. Skal sende den rundt som Thad's pocket pussy i BMS. http://www.youtube.com/watch?v=oQiX01RdIKo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Alt bra her. Føler meg ikke truffet av noen, ville bare: 1. Oppklare ting. 2. Beklage overfor alle som henger i fotballdelen av forumet. 3. Legge meg langflat. 4. Ta imot alle kommentarer som «kom deg tilbake til kjøkkenet», «tits or gtfo» osv. Det har jeg greid. Endret 22. september 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Nathalie, om du ikke vil legge ut bilde kan du godt sende meg en link til facebooken din, så bare jeg får se Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Vi har egen d.no-fotballgruppe på forumet, Nathalie. Du er hjertelig velkommen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Nathile sendte meg en PM med bilde. Jeg måtte dessverre sensurere det noe. Hun er til venstre. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 3. Legge meg langflat. 4. Ta imot alle kommentarer som «kom deg tilbake til kjøkkenet», «tits or gtfo» osv. S&M ? 1 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Vi har egen d.no-fotballgruppe på forumet, Nathalie. Du er hjertelig velkommen. Vi har også egen D.no fotballgruppe på Facebook. Du er mer velkommen der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Venter fortsatt på PM, kjære. Jeg prøvde, men det fungerte ikke. Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Endret 23. september 2011 av Diskusjonsmumriken Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg prøvde, men det fungerte ikke. Prøv meg! Nei, seriøst. Det greier seg nå, gutter. Eller blir jeg nødt til å leke sint? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Rart du ikke har kopiert innleggene mine om du var ute etter kvalitetsposter, men du skjønte vel selv at det ville sett urealistisk ut om du postet slik magi. Men sånn seriøst, ingen bryr seg og det er ingen grunn til å skamme seg. Fortsett å copy-paste for min del, nå ser det i alle fall ut som noen gidder å jobbe med kamptrådene igjen. Begynner å bli lenge siden gutta gadd å skrive mer enn "kamp klokka 8 der og der" nå. Noen som husker United-LFC tråden til meg og Termo? Og den påfølgende bitchfighten mellom Utd boysa og Hewitt. Deilige tider, spesielt siden vi vant, naturligvis. Runar: Har du hørt om buzz killington? Kjipaste fyren, titter bare innom for å vifte med kjeppen (som sikkert er veldig liten) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå