Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var da voldsomt til spamming nå. Jeg som ville at denne saken helst ikke skulle kommenteres. Men, slikt er vel ikke til å unngå. Jeg har beklaget og vet egentlig ikke hva annet jeg kan gjøre.

Bare blås i det. Dette er internett, ikke bry deg, tviler på at noen her bryr seg nevneverdig mye.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Alt bra her. Føler meg ikke truffet av noen, ville bare:

1. Oppklare ting.

2. Beklage overfor alle som henger i fotballdelen av forumet.

3. Legge meg langflat.

4. Ta imot alle kommentarer som «kom deg tilbake til kjøkkenet», «tits or gtfo» osv.

Det har jeg greid.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Rart du ikke har kopiert innleggene mine om du var ute etter kvalitetsposter, men du skjønte vel selv at det ville sett urealistisk ut om du postet slik magi.

Men sånn seriøst, ingen bryr seg og det er ingen grunn til å skamme seg. Fortsett å copy-paste for min del, nå ser det i alle fall ut som noen gidder å jobbe med kamptrådene igjen. Begynner å bli lenge siden gutta gadd å skrive mer enn "kamp klokka 8 der og der" nå. Noen som husker United-LFC tråden til meg og Termo? Og den påfølgende bitchfighten mellom Utd boysa og Hewitt. Deilige tider, spesielt siden vi vant, naturligvis.

Runar: Har du hørt om buzz killington? Kjipaste fyren, titter bare innom for å vifte med kjeppen (som sikkert er veldig liten)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...