Raste Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Haha, Nathalie. Dette kommer du til å bli mobbet for i god stund fremover. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Haha, Nathalie. Dette kommer du til å bli mobbet for i god stund fremover. Ja, jeg har lagt opp til det helt selv. Fortjener all kritikk jeg får, så jeg må bare ta det til meg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Nå fikk jeg lyst til å dra fram han som lagde en ripoff av en av mine filmanmeldelser her inne, men det blir ot. Har uansett latt det ligge hittil. Anyways, Nathalie er da en ressurs foruten kamptrådene vil jeg påsta. Nekter å tro at ALT er kopiert. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Sånn seriøst, hvem her bryr seg like mye som Nathalie nå gjør? Ikke jeg, i alle fall.. Har i det minste fått gode kamptråder! 1 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Haha, Nathalie. Dette kommer du til å bli mobbet for i god stund fremover. Ja, jeg har lagt opp til det helt selv. Fortjener all kritikk jeg får, så jeg må bare ta det til meg. Det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere. For all del, kanskje legge ut bilde av deg? Kanskje folk slutter å mobbe da Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Haha, Nathalie. Dette kommer du til å bli mobbet for i god stund fremover. Ja, jeg har lagt opp til det helt selv. Fortjener all kritikk jeg får, så jeg må bare ta det til meg. Det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere. For all del, kanskje legge ut bilde av deg? Kanskje folk slutter å mobbe da Tenker du på oss andre her inne, eller er du lesbisk? 3 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Du kan bli tilgitt på følgende måter: 1. Legg ut bilde av deg selv posere med en jævel av en dildo. 2. Video av deg selv, valgfritt hva du vil posere med! 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Her må god gameldags spanking til. Endret 22. september 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Nathalie, vi har diskutert og har funnet ut at du er tilgitt om du legger ut bilde av deg selv. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Chuck Bass er vel en mann? Alltid hatt inntrykk av at Chuck Bass er en kis som er veldig glad i Chuck Bass. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Necro, er mann ja. Bare Redneck som prøvde å være morsom og få en + sikkert Smågal, haha. Du skal få en pluss av meg! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Hm, alltid hatt inntrykk av at Chuckern var ei tøs. Raste, altså.. Hm. Jaja, trodde nå at den nekrofile gynekologen var kjerring og, så! Slenger meg forresten på deg, Smågal. Video hadde funka! Endret 22. september 2011 av Redneck Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Anyways, Nathalie er da en ressurs foruten kamptrådene vil jeg påsta. Nekter å tro at ALT er kopiert. Det stemmer, masse ble lagt til og redigert. Men det forandrer lite på selve saken. Ekstremt dårlig gjort. For all del, kanskje legge ut bilde av deg? Kanskje folk slutter å mobbe da Nei takk. Jeg hadde sett så flau ut i ansiktet at bildet sannsynligvis hadde fått 0 plusser. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg kan få alt dette til å gå vekk. Send PM. 5 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Du har da sikkert et fint Facebook-bilde du kan poste? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Her må god gammeldags spanking til. Herregud slapp av. Vi bare kødda. Du tar alt så seriøst. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Syns du kan ta bilde av deg selv på kjøkkenet, der du hører hjemme. 7 Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Slenger meg forresten på deg, Smågal. Video hadde funka! Har er jo ekstremt feminin, så det er jo ikke veldig rart. De fleste tror jo at han er en kvinne, selv IRL. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Anyways, Nathalie er da en ressurs foruten kamptrådene vil jeg påsta. Nekter å tro at ALT er kopiert. Det stemmer, masse ble lagt til og redigert. Men det forandrer lite på selve saken. Ekstremt dårlig gjort. For all del, kanskje legge ut bilde av deg? Kanskje folk slutter å mobbe da Nei takk. Jeg hadde sett så flau ut i ansiktet at bildet sannsynligvis hadde fått 0 plusser. Du og du.. Det bildet hadde sprengt plusseskalaen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Var da voldsomt til spamming nå. Jeg som ville at denne saken helst ikke skulle kommenteres. Men, slikt er vel ikke til å unngå. Jeg har beklaget og vet egentlig ikke hva annet jeg kan gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå