Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Eller så kan man man velge å se litt dypere i det enn det mange gidder. Selv med en kjip avslutning på fjorårssesongen med to tap som betydde lite og en etterhvert litt skuffende start på denne sesongen, er det likevel greie nok forskjeller på ligastatistikken til de to.

Hodgson:

20 kamper: 7-4-9 - 1,25 p per kamp, -3 i målforskjell

Hjemme: 10 kamper: 6-2-2 - 2p per kamp

Borte: 10 kamper: 1-2-7 - 0,5p per kamp

Dalglish:

23 kamper: 12-4-7 - 1,74 p per kamp, +17 i målforskjell

Hjemme: 11 kamper: 7-3-1 - 2,18p per kamp

Borte: 12 kamper: 5-1-6 - 1,33p per kamp

Så kan man legge inn noen faktorer som at Kenny i starten overtok midt i en sesong og med en spillerstall i dårlig forfatning, og at det i sommer er gjort såpass store omrokkeringer i troppen at det normalt sett trengs litt tid å spille seg sammen.

Dette utgjør en ganske stor forskjell med andre ord. Likevel, Kenny har mye å ordne opp i og forbedre i laget, men det er vel få som virkelig trodde at det bare skulle ta et halvår. Vi må få bygget et lag, og første mål for å få til det er CL i år. Greier vi det, har Kenny gjort en strålende jobb i halvannen sesong. Så får vi se om han greier det og om spillerkjøpene slår til. Det har vært variabelt de første kampen denne sesongen, ingen tvil om det.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er først og fremst spillerene som må skjerpe seg, ikke Kenny. Selv om han har hatt noen lag uttak som jeg har reagert på, så driver han jo selvsagt å tester hva som virker og ikke.

Reagerer spesielt på at Kuyt blir utelatt i viktige kamper, han er vell så mye stammen som Reina, Gerrard og Carra.

Det vil alltid være noe man ikke er fornøyd med, spesielt i etterpåklokskapens navn.

Personelig var jeg skuffa over innsatsen mot Tottenham, uhørt å tape på den måten. Hadde jeg vert Manager, så hadde Kuyt eller Flani spilt høyre back.

Husker godt den gangen vi ikke hadde høyreback under Benitez og jeg sa jeg ville hatt Masche der, Benitez putta Masche på høyreback i neste kamp og det funka fjell.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Skrtel på høyreback er de flest enige i at er skivebom :),Carra fungerer greit på HB,men ikke optimalt da han er svak offansivt.Selv om jeg foretrekker Kelly på HB er han vel i utgangspunktet stopper,hadde vært artig å sett han der ett par kamper. Fikk ikke sett kampen mot Brighton,men Coates spillte vel bra etter det jeg hører?

Ellers synes jeg Wilson må langt flere sjanser enn han får,han er et stort talent å om han ikke får spilletid er jeg redd det går nedover.Det samme gjelder Shelvey.Dessverre har Wilson blitt benyttet på VB der han ikke helt kommer til sin rett dessverre.

Lenke til kommentar

Syns det er rart Coates får så mye skryt overalt, er det bare jeg som syns han var veldig dårlig i går? En skrekkelig tversoverpasning, noen såkalte hoofs, og mange situasjoner der han ruser ut og bommer på taklinger. For all del, forventer ikke så mye av han ennå, men var ikke mye kvalitet å se.

Hvis ikke Kelly hadde vært tilbake nå, kunne faktisk Gerrard spilt høyreback. Han har vist klasse der ved tidligere anledninger. ;) (Debuterte vel også som høyreback?)

Lenke til kommentar

Skjer med at vi nesten alle kampene denne sesongen har åpnet jævla bra i 1.omgang for deretter å falle helt ut i 2.omgang? Virker som gutta er dårlig trent og blir slitne og fort umotivert om det går litt trått.

Helt enig. Akkurat som 2div laget her i byen. Spiller en kanon første omgang hvor de ofte leder, men taper til slutt!

Men, håper det kommer seg for LFC ! :D

YNWA <3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Det har blitt litt rot rundt meg og en annen bruker på KopForum. Jeg innrømmer at jeg har kopiert og limt inn store deler av andres arbeid, og jeg legger meg helt langflat. I mitt forsvar vil jeg si at veldig mye er redigert og ting har blitt lagt til. Dette er dårlig gjort av meg, men jeg må igjen snakke med vedkommende først.

Kamptråden er blitt fjernet, så jeg skal opprette en ny straks som en unnskyldning. Nok en gang, legger meg langflat.

Redigert: Foretrekker at dette helst ikke kommenteres.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

:grin:

Joda, det ble faktisk lagt litt arbeid fra min side i den kamptråden. Men jeg erkjenner at mye, veldig mye ble kopiert. Beklager igjen.

Haha, hvor lenge har du drevet å stjelt tekst fra kopforum?

Gjaldt vel 3 kamptråder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Tja, vi kan vel begge være enige i at dette ikke stemmer. De fleste kamptrådene du har lagd har vært veldig høy kvalitet på. Dette var tydligvis fordi du stjal fra et annet forum. Haha, jeg må nesten le. Dette er etter kvaliteten å dømme en kamptråd du har prestert å lage helt selv, eller kanskje du har stjelt den også.. Nei, kom deg tilbake til kjøkkenet og lær deg offsideregelen.

Jo, det er faktisk «bare» 3 kamptråder. Har ikke laget så mange. Den tråden du linket til holder relativt dårlig standard, men jeg kan så absolutt sette sammen et bedre åpningsinnlegg enn det der. Ikke brukte jeg sånn altfor lang tid heller.

Jepp, jeg er en idiot. Skammer meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...