Zandreu Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Takk, Game. Fantastisk innlegg, aldri vært så enig med deg. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Helt enig i at det ble gjort altfor mye ut av formtabellen mot slutten. Men for et lag som Liverpool forrige sesong som vart langt ned i gjørma og nesten uten positive opplevelser på en hel sesong er det viktig å ta med seg det lille man kan. Hadde spillerne/staben kunne klart å ta med seg all den positiviteten vi avsluttet med forrige sesong inn i denne sesongen kunne det fort slått meget positivt ut, det ser dog ikke ut som de har helt klart det. Laget fløt på en medgangsbølge etter Kenny tok over, og nettopp det er litt farlig. For det varer sjeldent lenger enn en liten stund. Vi får bare håpe spillerne kan ta seg selv i nakken og skjerpe seg, for det har spillemessig vært dårlig(noen omganger her og der har vært bra). Selv gikk jeg inn i denne sesongen med forhåpninger om å kanskje klatre 1-2 plasser til sjette eller femte plass, og da vil jeg påstå det ikke er for høye forventninger til sesongen. Veldig mange Liverpool-supportere går inn i en ny sesong år etter år og tenker at dette blir jaggu vårt år. Og hvem kan egentlig klandre de for å være positive til eget lag og ha troen? Det vil alltid være skyhøye forventninger til Liverpool, uansett. Svelger ikke helt sammenligningen din med Carroll og Berbatov siden jeg ser på de som to veldig forskjellige spillere. Berba har utrolig teknikk og er mye mer sentral i det oppbyggende spillet til United enn Carroll noen gang har vært og vil bli i Liverpool. Carroll passer selvsagt best inn når han får servert innlegg i boksen, men en mann av hans potensiale kan utvikle seg til å bli så mye mer enn en så begrenset spiller. Som sagt tidligere stiller jeg meg positivt til at Carroll kan få en mer sentral rolle i det oppbyggende spillet etterhvert som han får muligheten til å spille seg varm. Det du sier om Barca er jeg helt enig i. Ang årets United er jeg spent på hvor lenge de kommer til å holde ut, de flyter på en liten bølge for tiden offensivt men er vaklete defensivt. Med en gang motgangen kommer(for den kommer alltid) kan selvtilliten til spesielt alle de unge spillerne brytes ned, selv om Jones og Smalling virker utrolig selvsikre og sterke. Suarez som ensom spiss stiller jeg meg skeptisk til for øyeblikket, han har ikke rykket eller farten til å gå på bakromsløp hele tiden, han er god med ballen i beina og gjerne når han får skjært litt inn fra en av kantene og utfordre. Kuyt skal definitivt ikke spille bak Suarez, touchen hans er helt på trynet og bare den faktoren vil ødelegge mer ila. en kamp enn hva han kommer til å skape av sjanser. Kuyt trives best i en høyrekantrolle eller på topp med Suarez, de to har ikke gjort det så aller værst ilag når de har fått spilt. Vi ser det med engang når vi spiller med Kuyt i stedet for Carroll ilag med Suarez hvor mye mer bevegelse og mobilitet(som du var inne på) vi får innad laget og en helt annen offensiv flyt i spillet. Vel.. Jeg er utrolig spent på fortsettelsen av sesongen og hvilke grep Kenny og Clarke vil gjøre. +1 for et godt innlegg game. Endret 19. september 2011 av Smågal 3 Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Det som irriterer meg mer enn noe annet med Kenny sine disponeringer for tiden er at han ser ut til å la Downing og Henderson bytte side som breddeholdere når enn de føler for det under kampen. Hva fanken har en spiller som Henderson på venstre å gjøre? Downing burde være fast på venstre og ha som hovedmål å skru ballen innover på pannebrasken til Carroll. Jeg tror ikke det er tilfeldig at Carroll sin beste kamp for oss hittil var mot Manchester City der Aurelio vartet han opp med innleggsfoten sin. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Så dere Agüeros andre mål mot Fulham på søndag? DET var en stor, sterk spiss som klarte å få til det det ser ut som vi prøver på. Presis langball på hodet til Dzeko, som header den bakover og ned i beina på Agüero. Så ser dere for dere at Enrique/Agger/Aurelio slår en sånn på Carroll som nikker ned til Suarez. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Daniel Agger visstnok ute i 4 uker med 2 brukne ribbein. [masse stygge banneord] Edit: fjernet banneordene. Endret 20. september 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Daniel Agger visstnok ute i 4 uker med 2 brukne ribbein. [masse stygge banneord] Edit: fjernet banneordene. Damn, ikke rart han måtte gå av banen stakkar. Heldigvis er det ikke snakk om noe han har vært plaget med før. Dette er tross alt en skade som kan skje hvem som helst, hvis en skal prøve å se litt positivt på det. Da blir det vel Coates mot Brighton da for å gi fyren litt matchtrening siden han mest sannsynligvis da vil spille en del fremover. Litt synd, hadde sett frem til Wilson eller Coady som Carragher's makker i den kampen. Får inderlig håpe Gerrard også spiller og at han snart er tilbake i førsteelverene så vi kan få benka han Adam. Mitt store ønske er at Real Madrid kan vinne serien i år, slik at Alonso ikke lenger har noen grunn til å være der og få han på første flyet hjem til Anfield! Men Adam må nok skjerpe seg en god del, for hvis ikke så skal du ikke se bort i fra at vi handler midtbanespillere også i neste sommervindu. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Tror fort Carra kan bli hvilt i ligacupkampen, faktisk. Tipper Wilson/Coates. Jeg tror vel egentlig på følgende XI: Doni Flanagan Wilson Coates Robinson Henderson Spearing Shelvey Kuyt Carroll Maxi Eller. Tror ikke så mye på det. Håper på det. Gerrard og Kelly på benk. Skrtel/Adam er jo suspendert. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Tror vi kommer til å stille mye sterkere enn det der, og heads up, Brigton er gode. Rykket opp, og er helt i toppen av tabellen i år. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Sies at Bellamy vil starte. Håper på det. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Tror vi kommer til å stille mye sterkere enn det der, og heads up, Brigton er gode. Rykket opp, og er helt i toppen av tabellen i år. Tja vi kan ikke akkurat kalle oss en toppklubb om vi skal se på Brighton som gode. Vi bør kunne slå dem greit med reservelaget. 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Og det nettopp den tankegangen som vil straffe oss i morgen om spillerne har samme mindset som det du har. 2 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Og det nettopp den tankegangen som vil straffe oss i morgen om spillerne har samme mindset som det du har. Hvorfor det? Reservelaget bør se på dette som en sjanse til å vise at de fortjener mer spilletid. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Tror vi kommer til å stille mye sterkere enn det der, og heads up, Brigton er gode. Rykket opp, og er helt i toppen av tabellen i år. Tja vi kan ikke akkurat kalle oss en toppklubb om vi skal se på Brighton som gode. Vi bør kunne slå dem greit med reservelaget. Northampton town likes this. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Enda godt Reg2000 bare er en svett herremann på et internettforum. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Og det nettopp den tankegangen som vil straffe oss i morgen om spillerne har samme mindset som det du har. Hvorfor det? Reservelaget bør se på dette som en sjanse til å vise at de fortjener mer spilletid. Må si jeg har minimal tro på at reservelaget vårt plutselig imponerer kraftig og feier Brighton av banen. Kjør blandet mellom a-lagsspillere og av de litt yngre gutta. Håper Shelvey får en start nå som Adam er ute. Lagde en kjapp kamptråd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Da har jeg startet med jobbing av ny kamptråd og den vil forhåpentligvis bli postet senere i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Kuyt og Bellamy finner målet, goodie. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 JohnBrewinESPN John Brewin A little late-night Liverpool comparison: Hodgson: P31 W13 D9 L9, Dalglish: P30 W15 D6 L9. Wait, the stats don't lie, right? And net spend? 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Du trenger ikke engang å prøve å provosere oss. Statistikk forteller veldig lite hva angår helheltsbildet. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Nei, harde fakta er det jo bare useriøse troll som kommer med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå