Varmo Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jefe er spot on ja. Akkurat sånn jeg føler det også. Torres er død for meg og jeg håper ikke det blir aktuelt med noen retur. Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Torres som tar av seg den blå drakta og viser et armband med "You'll never walk alone" hadde vært artig. Lurer på om Anfield hadde modifisert Torres-sangen og fortsatt sunget den da. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Som sagt: En Torres i garantert konstant toppform tilbake? Ja. Hvis ikke, nei. Men han kommer nok aldri tilbake på det nivået han var på. Og ei heller er han stabil så det er nok ikke noe å frykte. Grunnen til at jeg ville tatt han tilbake hvis vi visste at han ville levert på topp er jo rett og slett ar han er for god, brente broer eller ei. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Eg elsker det Torres gjorde. Ødela for to klubber Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Er det bare meg, eller er R. Madrids bortedrakter sykt like våre drakter? "Fonten" for navn + nummer ligner til og med på Europa-fonten vår. Edit: Sammenlignet med f.eks denne Carra-trøyen: Endret 15. september 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
indahla Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Er det bare meg, eller er R. Madrids bortedrakter sykt like våre drakter? Vakker kunst vil alltid bli kopiert! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Personlig synes jeg Real Madrid-draktene var mye penere. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Det er jeg faktisk enig i. Vår nåværende hjemmejersey (10-12) er egentlig ikke spesielt fin imo. Spent på hvordan Warrior-trøya blir seende ut til neste år. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Eg er gavmild i dag og deler ut intet mindre enn ein sumokode kvar til dei to første som sender PM. Ohoi! dette gikk fort unna, du! Endret 15. september 2011 av Sjur577 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Det er jeg faktisk enig i. Vår nåværende hjemmejersey (10-12) er egentlig ikke spesielt fin imo. Spent på hvordan Warrior-trøya blir seende ut til neste år. Har så jævla lite troa på Warrior. Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Warrior trøye? Hva i alle dager er det? Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Endret 16. september 2011 av Necrosodomic Proctólogo 3 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Warrior trøye? Hva i alle dager er det? Dette er siste sesong med Adidas, så fra neste sesong vil vi ha en ny draktprodusent. Warrior er den (relativt ukjente) produsenten vi er blitt "linket" mest til, og det var vel The Times som skrev at det var klart at det ville bli Warrior og at de vil gi oss den beste draktavtalen i ligaen med, hva var det, ca £25M årlig? Men dette er vel aldri blitt offentliggjort av klubben så foreløpig får vi si det er et rykte. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Ingenting bekreftet foreløpig nei. Men har lekket noen bilder av noen skisser som ser ganske "troverdige" ut. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 For meg ser dem latterlig tilgjort ut, men det er vel her hermetegnene kommer inn. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 "Designer - Rick Astley. " Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 FIFA12 achievement : score 5 goals with F.Torres in one season Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Jeg vurderte å lage en selv om Michael Owen, men fant ut at det ble for copycat-ete. FIFA12 Achievement: Get Michael Owen to the first team in Be a Pro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå