Celso Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Wayne Rooney er jo et levende bevis på nettopp det. Hatet av fansen etter city-flørten forrige sesong, nå virker jo det som om han har legende status bare 1 år senere. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Steven Gerrard ble vel omtrent tilgitt momentant da han omsider signerte ny kontrakt? Den situasjonen er vel så identisk med Rooney-situasjonen som det går an. 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Lett tatt tilbake Torres. For £20M eller så Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hadde lett tatt tilbake Carroll... om Newcastle fikk £5+M for og ta han tilbake. Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hadde lett tatt tilbake Carroll... om Newcastle fikk £5+M for og ta han tilbake. Om han scorer mot Chelsea så byr de vel 60M for han i januar. 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Skjer ikke. Han scorer jo ikke lenger. Okei da. Om han får nok spilletid og masse innlegg så kommer han til å putte masse mål, det vet jeg. Skal innrømme det. 1 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Skjønner ikke hvorfor så mange hater Torres fordi han gikk til Chelsea, mens det var helt greit at Benayoun gjorde det samme. Jeg har i alle fall ikke noe hat imot ham og tar ham mer en gjerne tilbake. Sikker på at han vil blomstre hos oss igjen. Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Spørsmålet er om Chelsea hadde solgt han tilbake til oss? Vel vitende om at vi er en klubb som prøver å ta steget opp til deres nivå igjen. Tror heller han forsvinner tilbake til Atletico om 1-2 år. Vi kan heller bruke pengene på Neymar/Hazard/Jovetic 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Skjønner ikke hvorfor så mange hater Torres fordi han gikk til Chelsea, mens det var helt greit at Benayoun gjorde det samme. Forstår du virkelig ikke at Torres hadde en helt annen status i Liverpool enn det Benayoun hadde? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Jo, men Benayoun gjorde likevel det samme. Endret 14. september 2011 av Superparanoid Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Såvidt jeg vet hadde ikke Benayoun i nærheten av samme uttalelsene som Torres heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jo, men Benayoun gjorde likevel det samme. Begge gikk til Chelsea, en av rivalene våres. Det stemmer. Men det blir ikke det samme. Hadde vi signert Wayne Rooney og Mame Biram Diouf så er det vel utvilsomt scouseren som hadde blitt hatobjekt nr 1 for Man United fansen. Jeg håper ikke jeg trenger å forklare noe mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jo, men Benayoun gjorde likevel det samme. Yossi dro pga lite spilletid fra Rafa, samt han skjønte at Roy aldri hadde funket. Torres leverte transfersøknad siste dagen av trasnfermarkedet, og når Liverpool var i oppdrift. Torres var vår superstar, Yossi var ''bare stavfyll. Ikke at jeg hater Torres, for det gjør jeg ikke, men saken er ikke det samme som Yossi. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Nå er vel sammenligningen mellom Benayoun og MB Diouf ikke helt rettferdig, men jeg skjønner hva du mener. Jeg skjønner også at hans posisjon i Liverpool var det som gjorde at mange reagerte. Men jeg er kanskje mer opptatt av prinsipper enn folk flest, og da er det ikke noe forskjell på overgangene. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg hadde ønsket Torres velkommen tilbake med åpne armer. Kanskje vi kan bytte han mot Carroll. Skulle likt å se Torres og Suarez spille sammen. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Så hvis en middels spiller ønsker seg bort er det helt greit, men hvis en god spiller gjør det samme er det hårreisende ufyselig? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 En Torres i garantert konstant toppform tilbake? Ja. Hvis ikke, nei. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Så hvis en middels spiller ønsker seg bort er det helt greit, men hvis en god spiller gjør det samme er det hårreisende ufyselig? Nå nevnte de vel også noe om noen visse uttalelser som Torres kom med. 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Kan ikke tro det jeg leser. Torres stakk fra oss i verst tenkelige tidspunkt helt på slutten av Januarvinduet. Han leverte inn transfersøknad i nærmest siste sekund, og går til en av rivalene våre midt i sesongen. Jævla cunt som fortjener å bli hatet når han selv legger opp til det. Blir selvsagt vanskelig å hate ham om han kommer tilbake igjen og scorer masse mål, men blir mildt sagt overrasket om det skjer og frem til da er han Judas i mine øyne. Hadde han vært i Liverpool i 6 måneder til så kunne han sett an situasjonen eller dratt til en av de større klubbene utenfor øya. Når vi ser tilbake så hadde han vært bedre tjent med å bli i Liverpool frem til sommeren for han egen del. 9 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Det er jo 2 vidt forskjellige saker. Benayoun fikk ikke spille etter å ha blitt fryst ut av Liverpool, som egentlig ikke ønsket å beholde han så veldig. Torres banket inn mål på bestilling(skadefri), og fikk all den tillit og spilletid han kunne ønske i Liverpool. Det er også stor forskjell å gå helt på tampen av januarvinduet, mot å gå før sesongen i det hele tatt har startet. EDIT: Så av en eller annen grunn ikke innlegget til Jefe... Spot on. Endret 14. september 2011 av Maefteda 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå