Hyperio Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Edit: Carroll kunne blitt en legende, men han valgte heller penger og benksliting. Når en klubb som Liverpool banker på døra så forstår fornuftige mennesker at de må benytte muligheten til å dra, uavhengig av penger. If you can't beat them, join them. Men faktafaen; han ble vel nesten tvunget til å dra siden Liverpool bydde(bøy, bød?) så latterlig høyt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Når en klubb som Liverpool banker på døra så forstår fornuftige mennesker at de må benytte muligheten til å dra, uavhengig av penger. If you can't beat them, join them. Newcastle slo vel oss forrige sesong med Carroll i spissen? Men faktafaen; han ble vel nesten tvunget til å dra siden Liverpool bydde(bøy, bød?) så latterlig høyt. Ja, godt poeng. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Når en klubb som Liverpool banker på døra så forstår fornuftige mennesker at de må benytte muligheten til å dra, uavhengig av penger. If you can't beat them, join them. Men faktafaen; han ble vel nesten tvunget til å dra siden Liverpool bydde(bøy, bød?) så latterlig høyt. Jeg bare tuller litt med dere. Om han ble tvunget eller ei er det ingen andre enn de som vet. Jeg tenker 50/50. Og ja, at Newcastle solgte både skjønner jeg og er glad for.Man takker ikke nei til 35mp for en spiller som har prestert en halv sesong i PL. Geordie eller ei. Kan også innrømme at jeg var bitter i en uke etter salget, men så gikk det opp for meg at Newcastle fikk 35mp for han. Ikke veldig bitter lenger da nei. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Stemmer, det var de pengene dere brukte på Falcao. Endret 12. september 2011 av Hyperio 1 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Forstår jeg jævlig godt! Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Stemmer, det var de pengene dere brukte på Falcao. Falcao? Nå henger jeg ikke helt med. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Tenkte på hvor enormt bra dere erstattet stjernespissen deres med alle pengene dere ble så glade for. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Hva skal man gjøre når spillerne klubben vil ha ikke vil til klubben eller klubben vil ha latterlig høye priser? Gervinho, Gameiro og Erdic er jo alle spillere som klubben har bydd 10+mp for, men ikke fått pga. forskjellige ting. Ikke alle kan være som Liverpool og betale 16+mp for en middelmådighet som aldri har bevist noe og en spiller til 35mp som har vært god en halv sesong. Er jævlig glad for at Newcastle følger visse prinsipper og ikke kaster penger etter spillere, samt har greie lønninger. Newcastle har vel brukt til sammen 35mp eller noe til sammen for Tiote, Ben Arfa, Santon, Ba, Obertan og Cabaye. Er LITT fornøyd med det, selv om det til nå kun er en som har bevist noe over grei tid, og det er Tiote. Men Ba viste seg da frem med 7-8 mål på 12-13 kamper for West Ham i fjor, og det er greit, spør du meg. Skuffende at det ikke ble en ny spiss, men er uansett fornøyd med hvordan klubben drives på når det kommer til sånne ting. Edit: Kan også nevne at Leon Best har en ganske grei statistikk i PL. Bedre enn Carroll. Endret 12. september 2011 av Necrosodomic Proctólogo 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Liverpool ønsket å selge Meireles. Hvis dette er sant, er jeg sjokkert over ledelsen. Hvorfor ville man selge Meireles? Jeg forstår ikke. Endret 12. september 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Comolli sier det motsatte... Dermed går jeg for "Eh, samma det, spilleren er solgt, ingen vits i å gråte over spilt melk". 2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Comolli sier det motsatte... Dermed går jeg for "Eh, samma det, spilleren er solgt, ingen vits i å gråte over spilt melk". Word. Som jeg skrev i posten der jeg skrev om Comolli-intervujet, er det vanskelig å si noe. Kan ikke helt se hvorfor Comolli skal si noe annet enn sannheten når han velger å kommentere det i det heletatt, men kan jo også hende at han har en agenda. Men da igjen synes jeg det er like, om ikke mer sannsynlig at Meireles gjør det for å "renvaske" ryktet sitt. Gjort er gjort og spist er spist. Gerrard er på vei tilbake, så forhåpentligvis blir savnet av Meireles minimalt fremover. YNWA 1 Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Meireles var ifølge spilleren og avis-ryktene "tilgjengelig for transfer". Om det betyr at han faktisk var offisielt transfer-listet, eller om klubben forsøkte å "selge han i smug" slik de ble beskyldt for med Agger er uvisst. Uansett så er det en av partene som ikke forteller hele sannheten, noe som for meg virker litt rart. Det er en helt gjennomsnittlig PL-spiller (i topp 4 målestokk) som har forlatt klubben, han var ikke noen stor publikumsyndling, og vi fikk bra betalt. Da er det ikke noe mer å mase om. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg synes det er langt enklere enn det egentlig: Han ville bort selv. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Liverpool ønsket å selge Meireles. Hvis dette er sant, er jeg sjokkert over ledelsen. Hvorfor ville man selge Meireles? Jeg forstår ikke. Fordi han ikke er britisk og var lovet høyere lønn av klubben. Jeg er ikke overrasket. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Glen Johnsen skadet i 5 uker,han må være beinskjør Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Så det er Johnson som skal være årets skadefugl. ¨ Velvel. Det er litt smålig av meg å si det, men heller Glen fremfor Agger, Suarez, Gerrard eller noen av de andre - så fremt Kelly klarer å holde seg skadefri. 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Så det er Johnson som skal være årets skadefugl. ¨ Velvel. Det er litt smålig av meg å si det, men heller Glen fremfor Agger, Suarez, Gerrard eller noen av de andre - så fremt Kelly klarer å holde seg skadefri. Tviler på at han holder hele året. 1 Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Så det er Johnson som skal være årets skadefugl. ¨ Velvel. Det er litt smålig av meg å si det, men heller Glen fremfor Agger, Suarez, Gerrard eller noen av de andre - så fremt Kelly klarer å holde seg skadefri. Tviler på at han holder hele året. Neste gang både Kelly og Johnson er skadet samtdig vil jeg se Gerrard på høyrebacken. Backer må bidra mer offensivt enn det Skrtel har gjort. Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Så det er Johnson som skal være årets skadefugl. ¨ Velvel. Det er litt smålig av meg å si det, men heller Glen fremfor Agger, Suarez, Gerrard eller noen av de andre - så fremt Kelly klarer å holde seg skadefri. Tviler på at han holder hele året. Neste gang både Kelly og Johnson er skadet samtdig vil jeg se Gerrard på høyrebacken. Backer må bidra mer offensivt enn det Skrtel har gjort. Tenker at Kuyt kunne fungert på HB. Eneste jeg ikke vet helt med er taklingene hans.. 1 Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Glen Johnsen skadet i 5 uker,han må være beinskjør Har selv opplevd hvor lett det er å slå opp en hamstringskade, så det var nok bare uheldig. Tipper han kommer på igjen om 6-7 uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå