""" Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Står det ikke at det er sumo-greie utenpå pakken så finner man ikke koden inni heller. Det er bare de fem som er avbildet der. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Den siste der var soleklar utifra alle verdens vinkler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Ingen tvil om at vi hadde fortjent en bedre skjebne. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 TV2-kommentatoren (Langli?) mente jo at Stoke-forsvareren holdt armene inntil kroppen og på en naturlig måte. ...en naturlig måte hvis du forsøker å stoppe ballen med hånda, ja. Soleklar viljehands i mine øyne. 1 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Tror ikke det var noe vilje ute og gikk der. Ballen spratt jo opp i hånden via kneet hans. (siste) Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Det er helt umulig og dømme situasjoner som det basert på et par bilder. Video, takk! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Har ikke video. Men det som jeg sa skjedde :o Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg så kampen selv, så vet hva som skjedde. Sånn ca. i allefall. Men har sett flere Liverpoolfans slenge ut noen bilder og mene at det er straffe fordi bildene "sier" det. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Den klareste straffen var uansett når Skrtel ble klippet ned. Han hadde riktignok avsluttet, men det skal vel være straffe fordet om? 5 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 "Real Madrids president Florentino Perez synes klubben trenger en storsignering på nyåret for å vise verden, og i særdeleshet rivalene Barcelona, at de fortsatt mener alvor. Den spanske hovedstadsklubben vil derfor forsøke å hente Luis Suarez i januar." Blir nok ikke Suarez uansett, kommer vel til å hente Tevez. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Eller Torres. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Torres kommer neppe til å gå til Real Madrid. But then again.. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Etter at Torres hora seg bort til Chelsea, tror jeg han ikke har noen form for skrupler for å gå til Real Madrid. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Gleder meg til Suarez gjør det samme Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg savner tidene når Suarez var like god som Rooney jeg. Er vel, hmmm, en uke siden? 1 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Med dagens klubblojalitet skal man aldri si aldri. Tror eneste klubb som er sikret å beholde spillerne er City, og det er bare fordi de kan tilby 10mill i ukelønn hvis det er nødvendig. 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 "Real Madrids president Florentino Perez synes klubben trenger en storsignering på nyåret for å vise verden, og i særdeleshet rivalene Barcelona, at de fortsatt mener alvor. Den spanske hovedstadsklubben vil derfor forsøke å hente Luis Suarez i januar." Blir nok ikke Suarez uansett, kommer vel til å hente Tevez. Sies vel at Suarez har støttet Barca som liten så jeg vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Nå var vel Solskjær Liverpool fan også. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 TK Karlsen - Tilfellet Torres. Artig lesning fra en som plutselig i fjor høst dukka opp som fotballviter ut fra intet, og som faktisk vet godt hva han snakker om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå