Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Snuopreasjon som er utført siste året er som å bestige Mount Everest. Vi har også signert Suarez og Carroll, selv om det var i forige vindu.

For å ikke glemme at vi ble kvitt folk som Konchesky, Poulsen, El Zhar, Degen og Jovanovic som alle var elendige i klubben. Såpass elendige at jeg vurderer å starte en Facebook-gruppe med krav om å bygge statue til Comolli, som faktisk klarte det mirakelet som det er å selge disse. Det er bestigningen av Mt. Everest i mine øyne (sammen med FSG), selv om kjøpene av Suarez, Downing og Enrique er noe en ikke skal undervurdere på noen måte. Så får vi se hvordan det blir med Coates, Henderson og Carroll som alle har et potensiale å utfylle.

Endret av Jesus of Suburbia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Da har jeg latt sinne ut på en stakkars dør og sitter igjen med en småskadet hånd og skuffelse. Ikke nok at Liverpool ødelegger for seg selv, men ''alle'' utfordrene vant kampene sine. (regner med United vinner, siden det ser ut som å bli en slik dag idag).

Nå får Liverpool riste av seg skuffelsen å gå hardt inn mot Tottenham neste uke. Skulle startet med Carroll idag, satser på at det skjer neste kamp. Fornøyd med Bellamy og Agger.

Lenke til kommentar

Alt dette var selvsagt en del av snuoperasjonen.....Jeg nevnte bare kjøpene siden han spesefikt nevnte kjøpene.

Snuoperasjonen skyldtes først og fremst at vi klarte å presse ut de forrige eierne, og at vi hadde veldig flaks med de nye eierne. Utenom det har det vel ikke direkte skjedd mirakler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...