Suburbian Hero Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Snuopreasjon som er utført siste året er som å bestige Mount Everest. Vi har også signert Suarez og Carroll, selv om det var i forige vindu. For å ikke glemme at vi ble kvitt folk som Konchesky, Poulsen, El Zhar, Degen og Jovanovic som alle var elendige i klubben. Såpass elendige at jeg vurderer å starte en Facebook-gruppe med krav om å bygge statue til Comolli, som faktisk klarte det mirakelet som det er å selge disse. Det er bestigningen av Mt. Everest i mine øyne (sammen med FSG), selv om kjøpene av Suarez, Downing og Enrique er noe en ikke skal undervurdere på noen måte. Så får vi se hvordan det blir med Coates, Henderson og Carroll som alle har et potensiale å utfylle. Endret 10. september 2011 av Jesus of Suburbia 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg mener også at det nesten er en større prestasjon å bli kvitt Konch, Poulsen, Degen, El Zhar, Cole og alt det andre rammelet som har gått ut portene på Melwood for siste gang i sommer. 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Alt dette var selvsagt en del av snuoperasjonen.....Jeg nevnte bare kjøpene siden han spesefikt nevnte kjøpene. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Har du sett noe så utrolig ? Å bomme på så mange sjanser på så få sekunder skal ikke være mulig...!! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Har du sett noe så utrolig ? Å bomme på så mange sjanser på så få sekunder skal ikke være mulig...!! Du finner kamptråd HER. Endret 10. september 2011 av Kun10kr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Da har jeg latt sinne ut på en stakkars dør og sitter igjen med en småskadet hånd og skuffelse. Ikke nok at Liverpool ødelegger for seg selv, men ''alle'' utfordrene vant kampene sine. (regner med United vinner, siden det ser ut som å bli en slik dag idag). Nå får Liverpool riste av seg skuffelsen å gå hardt inn mot Tottenham neste uke. Skulle startet med Carroll idag, satser på at det skjer neste kamp. Fornøyd med Bellamy og Agger. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hadde Uwe Rösler vært Liverpool trener hadde Henderson fått skuddtrening i hele natt som straff. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Og der scorer det kvalme Manchester-laget. Dårlig dag resultatmessig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Glen Johnson: Can't believe my luck at the mo. Done my hammy again today! Hopefully be back soon.. Redigert: http://twitter.com/#!/glen_johnson Endret 10. september 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ikke nok at Liverpool ødelegger for seg selv, men ''alle'' utfordrene vant kampene sine. Tull og tøys. Hverken Swansea, Wigan eller Wolves vant sine kamper. 6 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Fy faen for et bilde, ser ut som om han skal til å gråte. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Alt dette var selvsagt en del av snuoperasjonen.....Jeg nevnte bare kjøpene siden han spesefikt nevnte kjøpene. Snuoperasjonen skyldtes først og fremst at vi klarte å presse ut de forrige eierne, og at vi hadde veldig flaks med de nye eierne. Utenom det har det vel ikke direkte skjedd mirakler. Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Nokon som har ein sumokode til overs? :-) Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg spør også. Noen som har en kode de ikke trenger? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg spør også. Noen som har en kode de ikke trenger? Hva er disse Sumo kodene? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg spør også. Noen som har en kode de ikke trenger? Hva er disse Sumo kodene? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ah, kommer den også med Big One Resturante? Vi spiste i hvert fall 2 stk i går, og jeg har allerede Sumo. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Kommer med alle Big One pizzaer Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Kommer med alle Big One pizzaer Sto ingenting om Sumo på pakken nå når jeg sjekka, og kunne heller ikke se Resturante pizzaen på en reklame på Dagbladet. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Åja.. Kan ikke se hvorfor akkurat den ikke skulle gjelde? Har du sjekket inni? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå