Leo_Khenir Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Kan være en fordel med Glen foran Flanno, ja, i fall Kelly ikke blir klar. Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Kan være en fordel med Glen foran Flanno, ja, i fall Kelly ikke blir klar. Flanno har nok spilt sin siste kamp fra start i ligaen på en god stund ^^ Hadde vært artig å se Kelly og Coates ende opp som midstopperpar i Liverpool. To kjemper er bedre enn èn. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg har fortsatt trua på Flanagan - Kelly - Wilson - Robinson om 5 år. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Av de fire er det kun Kelly jeg kan se forsvare en plass i vår foretrukne førsteellever om fem år. Det forutsetter naturligvis at han blir kvitt skadene som har forhekset hans karriere så langt.. 2 Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Wilson er også en mann vi kan regne med i fremtiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Endret 8. september 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Had a few words with Rodolfo and he wanted to express his gratitude to the people of Molde. He told me: "I would like to take the opportunity to thank the people of Molde and Norway who have been fantastic. They have looked after us and we have met some great people over here." ^Det, pluss alle superlativene om Molde by, utsikten etc, kan kanskje åpne for at a-laget tar turen over en gang også? Hadde vært grisefett. Satser på at det blir i CL-gruppa neste år :> Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Sjokkerende at Agger får trene helt uten polstring! Mannen risikerer jo måneder på sidelinja bare han pådrar seg blåmerker.. 2 Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Må vel si det samme om Steven de siste par åra..sikler etter å se ham tilbake om ei ukes tid! 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 "Cassano sørget selv for å sette inn utligningsmålet med hodet. Den tidligere Sampdoria-spissen styrte et hjørnespark fra Alberto Aquilani ned til høyre for Lazio-keeper Albano Benjamin Bizzarri." Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Han hadde også en annen meget fin involvering som førte til mål: http://www.youtube.com/watch?v=ViNXGNz5fZ0 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Don`t get me started.... @Benitez, håper å tror at Kelly har vert uheldig med sine skader. Ivertfall i Lyon kampen, da han ofret alt og kræsjet med stolpen. Han spilte jo lenge både på utlån og for reservene uten å være skadet. Kelly kan bli enormt stor, helt klart en ny Carra om utviklingen forsetter, kanskje bedre. Fingers crossed! Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg skjønner ikke hva denne "kongen" deres tenker med når han kvitter seg med de to beste midtbanespillerne dere har. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Som sagt, don`t get me started.... Jeg får ikke åpne kjeften heller for resten av vinduet var så fantastisk. Slik jeg ser det er det som å bestige Mount Evrest, for så å pisse i motvind på toppen. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Kaller du å signere Henderson, Adam, Downing og Enrique å bestige Mount Everest? Faen så trist. De to sistnevnte kan til en viss grad heve dere, men kun fordi dere var så begredelige skodd i de posisjonene fra før. Coates er jeg skeptisk til i Premier League, men jeg skal gi han en sjanse. Endret 10. september 2011 av Shlaps Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Tror Stoke borte blir vanskelig. Helt klart vår vanskeligste kamp så langt. Men spiller vi som vi har gjort, tror jeg på tre poeng:-) Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Kaller du å signere Henderson, Adam, Downing og Enrique å bestige Mount Everest? Faen så trist. De to sistnevnte kan til en viss grad heve dere, men kun fordi dere var så begredelige skodd i de posisjonene fra før. Coates er jeg skeptisk til i Premier League, men jeg skal gi han en sjanse. Snuopreasjon som er utført siste året er som å bestige Mount Everest. Vi har også signert Suarez og Carroll, selv om det var i forige vindu. Endret 10. september 2011 av guttorm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Nå gleder jeg meg. :-) Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hvis vi klarer å ta ballen ned på bakken og spille vårt spill. Uten å lage for mange frispark og døballer til Stoke, tror jeg vi tar denne seieren hjem ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå