Veritas_ Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Du kan vel se den her hvis du ikke har sumo. Edit: Får ikke sett denne i norge. http://www.nextgense...atching-NextGen Online and TV Endret 7. september 2011 av Veritas_ Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 ...med Sumos sending? Hahahaha. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Ser jo sånt ut ja. Kjipt for de som har skaffet seg sumo bare for dette Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hva er det avataren din driver med, da? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Du kan vel se den her hvis du ikke har sumo. http://www.nextgense...atching-NextGen Online and TV Videoen er ikke tilgjengelig. Rettighetsmessige årskaer ^^ Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Video ikke tilgjengelig i mitt territorium... Diskriminering på det verste! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Hæ? Jeg får sett. FY FAEN FOR ET MÅL! Sterling legger inn til Silva som stanger den ned i bakken fra 5-meter og under keeper og opp i mål... Endret 7. september 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 BEINset redder med BEINa.. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Pause på Røkkeløkka. Liverpools fire offensive (Toni Silva på høyre, Suso i midt, Sterling på venstre og Ngoo foran) leker med Moldespillerne. Kun en svært god Molde-keeper sørger for at det ikke er 3 eller 4-0 til pause. Bakover er det greit nok, siden Molde ikke klarer å komme seg over midten, bortsett fra at Sama har hatt et par håpløse juniorfeil (hehe). Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Silva setter 2-0 rett etter pause, så får de røde straffe etter 55 min når keeper feller Ngoo i feltet. Ikke noe kort, men klar straffe. Deretter oppstår det småkomikk når Ngoo vil ta straffen selv, Toni Silva vil ha hattricket sitt, men kaptein Coady skjærer gjennom, dytter begge de to andre unna og setter straffen selv til 3-0. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Haha, var småkomisk. Hadde tatt seg ut om Coady bomma der, hehe, var nære på. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Sterling makes it 0-4! Juniorlaget virker som de har skjønt hvordan de skal spille med en stor, sterk spiss. Ngoo har tidvis herjet med forsvaret til MFK i dag, nesten et under at han ikke har scoret. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jedda, kjekt å se unggutta igjen. Ngoo med teknikk som Kuyt herjer til tider med Molde, men så skal det sies at Molde var utter shite, spessielt i forsvar. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Teknikk som Kuyt? Som Crouch, mener du vel. Ikke spesielt pent å se på når Ngoo raider, men han kom seg da gjennom på et vis. Merkelig. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 En blanding, kanskje. Pent er det ikke i hvert fall. Anyway, de spilte bra pasningsfotball, men har en del å hente på overganger. Og kanskje sentre ballen til en i bedre posisjon i stedetfor å prøve å score fra alle vinkler.. Irriterte meg litt at det (tydeligvis) var en konkurranse innad laget om å score flest mål. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Helt klart. Mye egoisme foran, men sånt får de kjapt rista av seg når de kommer opp til seniorstallen. Spesielt det at Ngoo absolutt skulle ta straffen selv synes jeg var idioti. Uskreven regel at man aldri tar straffe etter å ha blitt felt selv (se: Suarez vs Sunderland). Skjønner at Silva vil ta den for hattricket. Mulig Coady bare skjærte gjennom og "hvis dere ikke blir enige, så tar jeg den". 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det er stort sett bare i Norge, at det er en uskreven regel, at den som blir tatt ikke tar straffen selv. Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Sterling viste glimtvis at han kan bli en god spiller. Ngoo flyter på fysikk og blir vel det nærmeste man kommer en ny Heskey. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Toni Silva imponerte meg også, var lett BB i går. Hadde de hatt en mer bevegelig, kjapp spiss av Torres-typen foran seg kunne det blitt stygge siffer for Molde. Silva, Suso og Sterling hadde alle mye for seg, spesielt et par av 50-meters crosspasningene til Suso var helt nudelige. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 James Pearce i Echo melder at Glenjay og Charlie er klare til Stoke-kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå