Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvom Rooney er skadet må vi ikke ta helt av. Det er selvsagt en svekkelse for dem. Men vi må bare fokusere på vårt eget lag. Tror mye for vår del blir avgjort den kommende tiden. Tror vi har gode sjangser til å slå Chelsea kommende helg. Først er det CL kvalik.

Og til dere som mener at Liverpool bare har Gerrard. Hva med Torres? Dere ønsket jo helt klart å kjøpe ham. Og hva med Xabi Alonso? Barcelona sa før sommeren at han var dems førsteprioritering når det gjaldt å handle.

Lenke til kommentar
Jeg tenkte på united og torres, burde uttrykt meg litt klarere.

9268926[/snapback]

"Atletico Madrid ønsker imidlertid ikke å selge Torres for mindre enn 27 millioner pund - den summen overgangsklausulen i spillerens kontrakt åpner opp for. Liverpool ønsker ikke å betale mer enn 24 eller 25 millioner pund. Dette skal ha gitt SAF troen tilbake på at Torres ennå kan bli United-spiller. United skal nemlig være villige til å betale det Atletico Madrid krever."

8950679[/snapback]

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Har sett noen videoer fra Toulouse - Lyon kampen og vi burde ikke ta dem for gitt(veldig sterke offensivt). Men det så ut som Toulouse sleit litt med og putte sjanser( ihvertfall i Lyon kampen).

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Tipper vi får se noe som ligner på dette jeg:

Reina

Arbeloa

Agger

Hyypia

Riise

Benayoun

Mascherano

Gerrard

Kewell

Babel

Crouch

Håper selvfølgelig vi stiller med toppa mannskap. Det viktigste er å ikke undervurdere dem, det er det dummeste man kan gjøre. Men Rafa gjør neppe det. Tipper 1-3 til oss.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
La meg tippe, kilden er The Sun?

Stiller meg dessuten tvilende til det der, hvis united hadde vært villige til å betale mer, så hadde han vært unitedspiller.

9269863[/snapback]

Tingen er at Torres er Liverpool fan. I en kamp i den spanske serien spilte han med "You'll Never Walk Alone" skrevet på innsiden av kapteinsbindet sitt. ;) Uansett hva United eller noen andre lag hadde tilbudt han i lønn, hadde han fortsatt gått til LFC.

Syns det er bra jeg, at det fortsatt er noen spillere som setter hjertet foran pengene. Rike blir de jo uansett! :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...