Jefe Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Vi må ikke begå den feilen med å undervurdere Toulouse. . 9266271[/snapback] Akkurat Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg vet ikke helt om jeg er glad eller ikke, Rooney har brudd i foten, og dette kan jo by på problemer for United i starten, men tar jeg ikke feil, så kommer de seg nok bra i gang uansett. Men, jeg liker starten av sesongen. 2 poeng på United kan bli snedig å ha! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Aldri morro når en ung og god spiller skades, selv om han spiller på United. Når det først har skjedd så gjør det jo ligaåpningen mer spennende, så jeg gleder meg til fortsettelsen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg er sjeleglad. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 hvor lenge er rooney ute? trur united sliter litt uten han, og vi fikk 2 poeng forsprang på united trur det kan være viktig:D Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Selvom Rooney er skadet må vi ikke ta helt av. Det er selvsagt en svekkelse for dem. Men vi må bare fokusere på vårt eget lag. Tror mye for vår del blir avgjort den kommende tiden. Tror vi har gode sjangser til å slå Chelsea kommende helg. Først er det CL kvalik. Og til dere som mener at Liverpool bare har Gerrard. Hva med Torres? Dere ønsket jo helt klart å kjøpe ham. Og hva med Xabi Alonso? Barcelona sa før sommeren at han var dems førsteprioritering når det gjaldt å handle. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Ønsket tidligere ja, så vidt jeg vet var han aldri aktuell i år. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Eh, jo. Barcelona ønsket Alonso. Det var Real Madrid som ønsket ham i fjor. Det var Barcelona som ønsket ham i 2007. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg tenkte på united og torres, burde uttrykt meg litt klarere. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Jeg tenkte på united og torres, burde uttrykt meg litt klarere. 9268926[/snapback] "Atletico Madrid ønsker imidlertid ikke å selge Torres for mindre enn 27 millioner pund - den summen overgangsklausulen i spillerens kontrakt åpner opp for. Liverpool ønsker ikke å betale mer enn 24 eller 25 millioner pund. Dette skal ha gitt SAF troen tilbake på at Torres ennå kan bli United-spiller. United skal nemlig være villige til å betale det Atletico Madrid krever." 8950679[/snapback] Endret 13. august 2007 av SasaB Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) La meg tippe, kilden er The Sun? Stiller meg dessuten tvilende til det der, hvis united hadde vært villige til å betale mer, så hadde han vært unitedspiller. Endret 13. august 2007 av String-Emil Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Nei det hadde han nok ikke. Han ville til Liverpool, så han takket nei til bedre tilbud. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Han takket ikke direkte nei til noen tilbud, men da han fikk vite at det lå inne et bud fra Liverpool, sa han til Atletico-ledelsen at dette var det eneste tilbudet de skulle lytte til Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Benitez har uttalt at han takket nei til andre tilbud. I tillegg gikk han ned i lønn i forhold til det han hadde fått i Atletico. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Ja, du kan på en måte si at han takket nei til alle andre tilbud ved å be Atletico bare høre på Liverpools. Og det at han gikk ned i lønn viser også at han ville til Merseyside Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Har sett noen videoer fra Toulouse - Lyon kampen og vi burde ikke ta dem for gitt(veldig sterke offensivt). Men det så ut som Toulouse sleit litt med og putte sjanser( ihvertfall i Lyon kampen). Endret 13. august 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Tipper vi får se noe som ligner på dette jeg: Reina Arbeloa Agger Hyypia Riise Benayoun Mascherano Gerrard Kewell Babel Crouch Håper selvfølgelig vi stiller med toppa mannskap. Det viktigste er å ikke undervurdere dem, det er det dummeste man kan gjøre. Men Rafa gjør neppe det. Tipper 1-3 til oss. Endret 13. august 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 La meg tippe, kilden er The Sun?Stiller meg dessuten tvilende til det der, hvis united hadde vært villige til å betale mer, så hadde han vært unitedspiller. 9269863[/snapback] Tingen er at Torres er Liverpool fan. I en kamp i den spanske serien spilte han med "You'll Never Walk Alone" skrevet på innsiden av kapteinsbindet sitt. Uansett hva United eller noen andre lag hadde tilbudt han i lønn, hadde han fortsatt gått til LFC. Syns det er bra jeg, at det fortsatt er noen spillere som setter hjertet foran pengene. Rike blir de jo uansett! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Enig, det er ålreit med sånne folk. Poenget mitt er at enkelte her får det til å høres som om Liverpool snappet ham rett foran nesen på Ferguson, hvilket som ikke er tilfellet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå