Martindani Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Ingen tvil om at Liverpool ser bedre ut ved alle aspekter nå enn for et år siden. Hadde jeg vært Liverpool-supporter hadde jeg dog stilt spørsmål ved summene dere har brukt for å hente det jeg ser på som spillere langt under det beste sjiktet. Litt mer is i magen i Carroll-overgangen og dere ville hatt mer å rutte med i sommer. Forresten. Mener dere helt ærlig at Suarez er en bedre spiller enn en Torres i form? Det eneste han har som en klar fordel er i mine øyne innsatsviljen, samt evnen til å trå til med en hjelpende hånd bakover når det trengs. Endret 2. september 2011 av Shlaps Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Torres er en av verdens aller beste spisser i toppform, men sånn som torres har vært siste 1.5 åra så er Suarez absolutt bedre! 7 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Kenny får høre om transfersøknaden til Meireles 5 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 DETTE VIL SKJE flere ganger i løpet av sesongen. Og med Meireles ville vi sluppet å spille med unge blad uten at vi selv ønsker det (utvikling mot enkelere motstand osv). Er da faen ikke noe å snakke om en gang. Han ville vekk og er dermed like ubrukelig som torres var på slutten. Enkelt og greit. Spillere som ikke vil være i klubben må vekk. At han ikke var fornøyd med å være benksliter er selvfølgelig forståelig, men det blir han i Chelsea også i lengden uansett. 2 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Forresten. Mener dere helt ærlig at Suarez er en bedre spiller enn en Torres i form? Det eneste han har som en klar fordel er i mine øyne innsatsviljen, samt evnen til å trå til med en hjelpende hånd bakover når det trengs. Ja og nei. Torres i form er mer målfarlig - uten tvil. Likevel blir det litt rart å snakke om når Torres ikke har vært i full form siden 09/10-sesongen. Men føler Suarez bidrar til mer utenom målene - større arbeidsinnsats over hele banen og mer assists, samtidig som han har en vel så stor evne til å skape ting selv som Torres i form. Later samtidig til å være langt mindre skadeutsatt og ikke i nærheten av de formsvingningene Torres har. Men Torres slik vi husker ham fra de gyldne årene i Liverpool var definitivt mer ekstrem foran målet. Så gjenstår det å se om vi noengang vil se Torres slik igjen? 17 ligakamper, inkludert innhopp, og 1 mål - farlig svakt i forhold til hva han presterte i Liverpool. For øvrig, Liverpool Premier League-tropp for spillere over 21 år. Mange morsomme fulle navn. Liverpool - 25 squad players Player Home Grown 1 Jones, Bradley Yes 2 Johnson, Glen McLeod Cooper Yes 3 Sanchez Diaz, Jose Enrique No 4 Agger, Daniel Munthe No 5 Aurelio Rodrigues, Fabio No 6 Suarez Diaz, Luis Alberto No 7 Gerrard MBE, Steven George Yes 8 Carroll, Andrew Thomas Yes 9 Rodriguez, Maximiliano No 10 Kuyt, Dirk No 11 Downing, Stewart Yes 12 Spearing, Jay Francis Yes 13 Carragher, James Lee Yes 14 Reina Paez, Jose Manuel No 15 Adam, Charles Graham No 16 Marangon, Donieber Alexander No 17 Skrtel, Martin No 18 Pezzini Leiva, Lucas No 19 Bellamy, Craig Douglas Yes 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 For øvrig, Liverpool Premier League-tropp for spillere over 21 år. Mange morsomme fulle navn. Sannelig! Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Nokon som har lese An Epic Swindle? Tenker på å bestille den, sånn at eg kan føye den inn i rekka av tusen på tusen av bøker eg skal lese Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Kjenner en som har sett alle Suarez sine kamper i Ajax, og han sier at gutten har et ekstremt høyt laveste nivå. Han er alltid involvert - enten så lager han målsjanser eller så scorer han selv. Sammenlign det med Torres som på sitt verste var nærmest usynlig på topp hos Liverpool - Alan Hansen mente sågar at det var som å spille med 10 mann - så er det ikke tvil om hvilken spiss jeg nå foretrekker. Det vil bli interessant å en dag lese Torres sin bok og høre hans betraktninger på hvorfor han nå bare er en skygge av det han var på sitt beste i Liverpool. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Nå har vi nettopp lagt et overgangsvindu bak oss hvor spillere som José Enrique, Craig Bellamy, Sebastian Coates, Stewart Downing, Charlie Adam, Doni og Jordan Henderson har kommet inn og overflødige spillere som Paul Konchesky, Nabil El Zhar, Christian Poulsen, Milan Jovanovic, Emiliano Insua og Philipp Degen har blitt solgt. I tillegg er Joe Cole på vei ut. Etter å ha gjennomført en så enorm ryddesjau i klubben kan vi altså ha spart £30m bare på lønnsutgifter. Og dette på en sommer. Dét er imponerende! Tar vi nå med oss Luis Suárez og Andy Carroll fra januarvinduet kan man oppsummere med å ha hentet inn 4 fremtidsrettede, unge og sultne spillere i Coates, Henderson, Suárez og Carroll, 3 litt eldre og mer erfarne spillere i Enrique, Downing og Adam som alle besitter ekstremferdigheter, og to strålende back-up spillere i Bellamy og Doni. Dersom vi går 1 år tilbake finner vi Gillet & Hicks, Roy Hodgson, en stor haug med daukjøtt, omtrent bare negativitet i klubben, en spansk primadonna som sutret og var helt umotivert til enhver kamp - og supporternes frykt av å se våres kjære, tradisjonsrike klubb gå konkurs. Ser vi på tilstanden nå er eierskapet byttet ut med FSG, managerposisjonen byttet ut med Kenny Dalglish, daukjøttet byttet ut med kvalitet og talent og negativitet byttet ut med positivitet. Fernando Torres har blitt erstattet av en 10 ganger bedre Luis Suárez. Det er 4 måneder til vi står ovenfor 2012 og innspurten av Premier League. Da åpner et nytt overgangsvindu og vi kan hente inn hva som enn måtte mangle. Jeg forstår ikke hvordan det er mulig å klage. At vi i det hele tatt har fått være vitne til en slik snuoperasjon er et stort mirakel. Noe mer forventer jeg ikke, og det bør ingen andre gjøre heller. Klasseinnlegg! Sjur577: Jeg vurderer sterkt å bestille den boka! Hvor handler du? Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg har egentlig troa på midtbanen, spearing holder er ganske greit nivå egentlig, og Shelvey har ikke akkurat gjort det dårlig han heller. Spearing gjorde sakene sine meget bra i fjor, Shelvey gjorde gode innhopp. Men desverre er det helt anderledes i år. Siden februar spilte vi uten ambisjoner om CL plass og veldig lave skuldre. Nå må ungutta spille og det er press om 3p i hver kamp. I år MÅ vi få CL, og det er en annen arena en ifjor. Veldig smart av Kenny og gi Flanno, Robinson, Spearing & Shelvey spilletid i fjor. Men nå er det helt andre premisser. PS! Ang 442, har vi spilt det i år? Tror folk at vi vil spille det? Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 DETTE VIL SKJE flere ganger i løpet av sesongen. Og med Meireles ville vi sluppet å spille med unge blad uten at vi selv ønsker det (utvikling mot enkelere motstand osv). Er da faen ikke noe å snakke om en gang. Han ville vekk og er dermed like ubrukelig som torres var på slutten. Enkelt og greit. Spillere som ikke vil være i klubben må vekk. At han ikke var fornøyd med å være benksliter er selvfølgelig forståelig, men det blir han i Chelsea også i lengden uansett. Det er veldig snevert syn. Hadde Kenny satset på Meireles via startplass, pluss omtale i media, så ville han aldri dratt. Nå ble valget å være backup i Pool med £35k i uka med nyinnkjøpte spillere foran i køen. Eller backup i et aldrende Chelsea med en manager som vil ha han. Lønn: £50-60k i uka. Hvis vi kunne gitt han: førstevalg valget: Satset på i Pool med kronisk skadet Gerrard i tillegg, ville han blitt hos oss. Det tror jeg er temmelig sikkert. Tror heller ikke han har planlagt TR hele sommeren, men håpet å bli satset på. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Tre intervjuer med Gerrard på .no nå. Digg lesestoff før de siste 10 timene på jobb http://liverpool.no/newspg.aspx?id=30141&zone=1 http://liverpool.no/newspg.aspx?id=30142&zone=1 http://liverpool.no/newspg.aspx?id=30140&zone=1 “I feel fitter, stronger and hungrier than ever.” http://www.youtube.com/watch?v=PBEG5qrNTfM&feature=channel_video_title 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Blir deilig å få ham tilbake. Van der Vaart ute mot oss, forresten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hadde vært deilig om Modric hadde streiket mot oss også(selv om vi ikke er så heldige) Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Forresten. Mener dere helt ærlig at Suarez er en bedre spiller enn en Torres i form? Det eneste han har som en klar fordel er i mine øyne innsatsviljen, samt evnen til å trå til med en hjelpende hånd bakover når det trengs. Etter min mening er ikke de to sammenlignbare som spisser. Torres er en måltyv, en som er der han skal være når han skal være det, og scorer haugevis med mål på det (når han er i form). Suarez er derimot mer en arbeidshest, en som skaper sjanser på egenhånd og dermed også bidrar med en haug med assist. Spillertypemessig kan man vel sammenligne dem med Rooney (Suarez) og Berbatov (Torres). Hadde vi hatt begge to, og Torres hadde funnet tilbake til go'formen sin, kunne de vært helt ekstreme sammen. Men det blir jo bare spekulasjoner. Det er vel heller ingen tvil om hvem ManU-fansen ville valgt dersom de måtte velge mellom Rooney eller Berba. 2 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Berbatov en måltyv? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Sto og vippet mellom Berba og Hernandez, men kom til at Hernandez ikke har bevist over lengre tid hva han er god for enda. Og sutrer ikke ManU-fansen over at Berba gjør lite på banen, samtidig som han scorer mye mål? I mine øre eksakt det samme vi har sagt om Torres. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) ''Jeg er ingen Judas!'' http://static.vg.no/uploaded/image/bilderigg/2009/06/10/1244633735192_990.jpg Dette var meldingen Meireles kom med på pressekomferansen. Han kunne ikke si mye om hva som skjedde på onsdag, men han påviser at han ikke dro til Chelsea for pengene. Da er spørsmålet, mener vi at Raul er en Judas? Det gjør ikke jeg ivertfall. Raul ser etter Raul, noe han skal få lov til, han ble lovet pay-raise av Roy-gutta om han spilte en god sesong(eller noe i den duren)og fikk det ikke når Kenny tok over. Fair enough egentlig, da han var god kun under Kenny imo. Han ble heller ikke prioritert i første 11'ver'n så langt i sesongen(pluss preseason) men om det er første 11 han ønsker så dreit han på leggen ved å gå til chelsea. Vil ikke kalle Raul en judas, men han setter seg selv foran klubb. Endret 3. september 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Enig med DanielZu der. Chelsea spiller vel for det meste 4-3-3, da blir det muligens enda vanskeligere for Raul å tilkjempe seg en sentral midtbaneplass på det laget. Han lider nok helt sikkert samme skjebne som Benyaon gjorde i blått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå