Varmo Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 "Liverpool have confirmed to the Echo that they had Absolutely No intention of selling Raul until he handed in a Transfer Request last night." Vanskelig å si hva som har skjedd, men om han ønsket seg bort pga. at han ikke fikk høyere lønn er det bedre å bare bli kvitt han. Sier seg selv at klubben ikke bare kan doble lønnen til en spiller som kommer til å få hard konkurranse om plassen. Min mening er at Meireles kunne bidratt bra i klubben, men han hadde mått finne seg i hard konkurranse, og med Gerrard skadefri så kunne det nok blitt begrenset med spilletid. Som sagt vanskelig å si, men jeg håpet hele tiden at 1 av 2; Meireles og Aquilani skulle bli værende. Men igjen, er tilfellet at Aquilani helst ville til Italia, og Meireles ville ha høyere lønn/ikke likte konkurranse om plassen får det bare være. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 http://www.liverpool...his--28040.php3 Han hørtes ikke så innmari engasjert ut.. "... I'm over the moon ... *gjeesp* " Det burde innføres påbud om å bruke ekte scouser-uttrykk i forbindelse med LFC. "Chomping at the bit", "made up" etc Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Vell Termo, er forsåvidt enig. Men dersom Meireles hadde 30K , mens resten har 60-80K så ser jeg at det er urettferdig. For ikke å snakke om feks Cole da, ikke rart han blir litt pist på det. Jeg tror faktisk bare Bellemy prøver å ikke gjøre noe ut av seg, han virker nærmest blyg der. Han er ikke akkuratt kjent for den siden, derav det jeg skrev på forige side. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Ja, vi får håpe han begynner å bli voksen, både på og utenfor banen. Da kan jeg kanskje verdsette ham litt høyere. Lurer på om praten om Sturridge i bytte mot Meireles bare var rykter, eller om det faktisk var noe i det. I så fall ville jeg jo heller hatt ham, selv om pool trolig kommer bedre ut av dette rent økonomisk. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Lønnsnivået har jo blitt redusert betraktelig etter at de nye eierene kom inn. 75k som det snakkes om Meireles ville opp til er jo i størrelsesorden Suarez osv. Det burde sikkert vært mulig å forhandle, men hvis han ville ha over x2 det han har nå for å bli, så mener jeg det er helt greit å la vær. Hvem vet, hvis han ikke hadde levert transfer-request i går, brettet opp ermene og spilt bra, kunne han kanskje fått ny kontrakt etterhvert. Echo må jo regnes som en troverdig kilde, og de mener jo at intensjonen var å beholde han. + Fy faen så surrealistisk det er å snakke om noen som kanskje har forlatt klubben fordi han "bare" tjener 300k+ i uka. Endret 1. september 2011 av Termo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Meireles er historie. Både han og Torres har uttalt at de kom til å bli på Merseyside, men fotballspillere snakker som regel bare bullshit. Derfor har jeg mye større respekt for Reina som faktisk sa sannheten om at han var usikker på fremtiden sin. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 + Fy faen så surrealistisk det er å snakke om noen som kanskje har forlatt klubben fordi han "bare" tjener 300k+ i uka. Jepp. Jobbe hardt til du bikker 30, og så er det bare å gå av med pensjon om du føler for det. Leve resten av livet som ekspertkommentator eller noe slikt. Trene noen fotballag i ny og ne. Hadde ikke vært dumt, det 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Meireles er historie. Både han og Torres har uttalt at de kom til å bli på Merseyside, men fotballspillere snakker som regel bare bullshit. Derfor har jeg mye større respekt for Reina som faktisk sa sannheten om at han var usikker på fremtiden sin. De fleste fotballspillere sier bare det fansen bil høre. Dagens fotball er penger, penger, penger. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Reina er kongemann, helt enig. Forsatt digg å tenke på hvordan han kjørte showet på senen for Spania, da de skulle hylles etter VM gullet. Reservekeeperen liksom <3!!! 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=30121&zone=1 Det er så forbanna jævlig å være fra molde og være liverpoolsupporter, men ikke kunne dra på Molde G19 vs Liverpool G19/Youth. Helvetes jobbdritt Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 http://www.liverpoolfc.tv/video/News-and-Interviews/11-12/Bellamy-on-his--28040.php3 Ble litt mer optimistisk til han etter det intervjuet. Kan det ikke bare være kamp snart? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Kan det ikke bare være kamp snart? +1 Jeg hater landskamphelger. Stusslig å gå fra fem-seks severdige kamper til én, kanskje to kamper. Abstinenser Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Etter den kanonrunden sist helg så blir det stusselig å se på landslagfotball denne helga.... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Dirk knew it all along. 7 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Vet ikke om denne er gammel, men sitatet slo meg da jeg så gif'en. Breaking news: Premier League have changed the name of Chelsea FC to Liverpool Reserves! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Eller så har vi blitt en farmerklubb for Chelsea............ Må for faen meg ikke selge til en konkurrent. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Skjedde endel i siste time igår ja, Degen og Meireles ut og Bellamy inn. Må si jeg ble skuffet over Meireles som forsvant ut dørene. Stiller meg også noe småskeptisk til Bellamy men håper Daglish og Co får det til å funke med han i stallen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Fin, ny avatar, Cryflopp. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Eller så har vi blitt en farmerklubb for Chelsea............ Må for faen meg ikke selge til en konkurrent. Ikke når det er daukjøtt vi selger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Raul Meireles var ikke noe daukjøtt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå