Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

"Liverpool have confirmed to the Echo that they had Absolutely No intention of selling Raul until he handed in a Transfer Request last night."

Vanskelig å si hva som har skjedd, men om han ønsket seg bort pga. at han ikke fikk høyere lønn er det bedre å bare bli kvitt han. Sier seg selv at klubben ikke bare kan doble lønnen til en spiller som kommer til å få hard konkurranse om plassen.

Min mening er at Meireles kunne bidratt bra i klubben, men han hadde mått finne seg i hard konkurranse, og med Gerrard skadefri så kunne det nok blitt begrenset med spilletid. Som sagt vanskelig å si, men jeg håpet hele tiden at 1 av 2; Meireles og Aquilani skulle bli værende. Men igjen, er tilfellet at Aquilani helst ville til Italia, og Meireles ville ha høyere lønn/ikke likte konkurranse om plassen får det bare være.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell Termo, er forsåvidt enig. Men dersom Meireles hadde 30K , mens resten har 60-80K så ser jeg at det er urettferdig. For ikke å snakke om feks Cole da, ikke rart han blir litt pist på det.

Jeg tror faktisk bare Bellemy prøver å ikke gjøre noe ut av seg, han virker nærmest blyg der. Han er ikke akkuratt kjent for den siden, derav det jeg skrev på forige side.

Lenke til kommentar

Ja, vi får håpe han begynner å bli voksen, både på og utenfor banen. Da kan jeg kanskje verdsette ham litt høyere. Lurer på om praten om Sturridge i bytte mot Meireles bare var rykter, eller om det faktisk var noe i det. I så fall ville jeg jo heller hatt ham, selv om pool trolig kommer bedre ut av dette rent økonomisk.

Lenke til kommentar

Lønnsnivået har jo blitt redusert betraktelig etter at de nye eierene kom inn. 75k som det snakkes om Meireles ville opp til er jo i størrelsesorden Suarez osv. Det burde sikkert vært mulig å forhandle, men hvis han ville ha over x2 det han har nå for å bli, så mener jeg det er helt greit å la vær. Hvem vet, hvis han ikke hadde levert transfer-request i går, brettet opp ermene og spilt bra, kunne han kanskje fått ny kontrakt etterhvert. Echo må jo regnes som en troverdig kilde, og de mener jo at intensjonen var å beholde han.

+ Fy faen så surrealistisk det er å snakke om noen som kanskje har forlatt klubben fordi han "bare" tjener 300k+ i uka.

Endret av Termo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Meireles er historie. Både han og Torres har uttalt at de kom til å bli på Merseyside, men fotballspillere snakker som regel bare bullshit. Derfor har jeg mye større respekt for Reina som faktisk sa sannheten om at han var usikker på fremtiden sin.

Lenke til kommentar

+ Fy faen så surrealistisk det er å snakke om noen som kanskje har forlatt klubben fordi han "bare" tjener 300k+ i uka.

Jepp. Jobbe hardt til du bikker 30, og så er det bare å gå av med pensjon om du føler for det. Leve resten av livet som ekspertkommentator eller noe slikt. Trene noen fotballag i ny og ne. Hadde ikke vært dumt, det :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Meireles er historie. Både han og Torres har uttalt at de kom til å bli på Merseyside, men fotballspillere snakker som regel bare bullshit. Derfor har jeg mye større respekt for Reina som faktisk sa sannheten om at han var usikker på fremtiden sin.

De fleste fotballspillere sier bare det fansen bil høre. Dagens fotball er penger, penger, penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...