Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I januar håper jeg vi forsterker ytterliggere med en ny spiss (ja, spiss) og en høyrekant. Håper og drømmer og sikler om Hazard, men sjansen er vel liten ettersom vi ikke er med i CL.

Sturridge og Adam Johnson. Da trenger vi ikke noe Hazard. Som jeg forresten har svært liten tro på at vi lander.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Burde være klart for alle nå, at å selge Aquilani var en giga tabbe. Han ønsket bare å spille fotball, og hadde sikkert blitt i klubben hadde han fått sjansen. Fy faen å ræv vi har behandlet ham, Fuckings kasteball så fort han ble skadefri. Dog har det vert en sammensatt situasjon av eiere, og ikke minst trenere.

Men at vi hadde hatt god brukt for ham nå, det er det ingen tvil om. Dersom Hendo blir skadet nå, så er vi ute å kjører med en gang. Og for alt det vi vet, så er det slettes ikke sikkert Hendo duger i rollen.

Vi får bare krysse fingrene og håpe at det funker, og at Gerrard snart er tilbake fra skade.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Burde være klart for alle nå, at å selge Aquilani var en giga tabbe.

En av flere årsaker til at Aquilani reiser hjem til Italia er hjemlengsel. Han har aldri funnet seg til rette i Liverpool. En god spiller er han, men jeg har ikke noe tro på at Alberto var særlig lysten på å gi klubben en ny sjanse. Så kan Liverpool heller bli et bedre lag uten jålebukkene.

Lenke til kommentar

Bellamy ser i det minste veldig lettet og motivert ut. Virker nesten som han har blitt voksen siden sist, la oss håpe det.

Vell, nå er Vinduet stengt, og jeg vil bare takke eierene for en fantastisk støtte til klubben, kontrastene til tidligere kunne knapt vert større.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Burde være klart for alle nå, at å selge Aquilani var en giga tabbe.

Solgte vi han? Jeg trodde det var lån med opsjon på kjøp så lenge han spiller et vist antall matcher.

Nei, det blir vell feil å kalle det salg. Men det er vell det i praksis, om Milan vil ha ham og han spiller kampene så har vi ingenting vi skulle ha sagt? Samme som i Juve avtalen? Kjenner ikke helt detaljene i det.

Lenke til kommentar

Det var nok ikke benken, men lønna? Hva med å reforhandle kontrakten, fremfor å søke seg bort? Then agian, om han ikke var med i Kenny`s planer, så var han vell ikke det.

Jeg føler vi har solgt 4 plassen, håper jeg tar feil.

Kenny/FSG avviste ganske kontant reforhandling av kontrakt, og Meireles var delvis lovet godt og vel dobling av lønna etter første sesong (Hvorfor ikke ta med dette som klausul i kontrakten?).

Lenke til kommentar

Om Meireles ikke tåler å sitte på benken, hvorfor drar han til Chelsea da? Åpenbart at han ikke går rett inn i førsteelver'n.

True, om han ville slite med spilletid i LFC er det vel ikke veldig sannsynlig at det blir mye mer på ham i Chelski.. Then again, han og Villas Boas har jo en historie sammen.

Likevel, ufattelig kjipt å miste ham. Har litt problemer med å glede meg over alt det andre positive som har skjedd i sommer når vi mister en av favorittspillerne mine (våre?) til Chelsea IGJEN. Tredje gangen nå..

Lenke til kommentar

Hm, allerede i juni, ja.. Jeg har vært så godt som PC-fri i mesteparten av juni og juli, så har ikke fått med meg alt som har foregått da. Er jo utrolig kjipt at klubben behandler en publikumsfavoritt på den måten, men på den annen side er det jo rart at Gillett/Hicks og Woy inngår en muntlig avtale på slikt. Sånne ting må jo alltid kontraktsfestes.. Forøvrig slett arbeid av Meireles sin agent også som ikke fikk på plass dette.

Jeg ser jo definitivt Meireles sitt standpunkt når han ikke får det han ble lovet, men jeg synes ikke The Awesome Threesome (Kenny, Comolli og FSG) skal være bundet til muntlige avtaler inngått under det forrige regimet. Får bare håpe at savnet ikke blir for stort nå som vi etterhvert får tilbake Stevie. Da har vi jo god bredde på midten!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...