Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Vi var mye bedre i første omgang. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Ja, og Babel blir stor! Likte det lille jeg såg i går, selv om han ikke fikk til alt han prøvde på, så viste han at han kan en del og i tillegg er han målfarlig! Tror Torres og Babel vil blomstre når de har fått varmen i kroppen Endret 12. august 2007 av Prebo Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Vi var mye bedre i første omgang. 9263584[/snapback] Godt og høre! Med det spillermaterialet som Rafa nå har, og selvtilliten som denne åpningseieren medførte, tror jeg sesongen kan ende virkelig godt i år Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Ja, og Babel blir stor! Likte det lille jeg såg i går, selv om han ikke fikk til alt han prøvde på, så viste han at han kan en del og i tillegg er han målfarlig! Tror Torres og Babel vil blomstre når de har fått varmen i kroppen 9263587[/snapback] Det tror jeg også. Ville heller hatt Torres/Babel enn Nani/Anderson for å si det sånn. Og Hargreaves? Pff, vi har fire CM som er bedre. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Nope, dere har kun Gerrard. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Nope, dere har kun Gerrard. 9263707[/snapback] Jeg skjønner godt at du sier det, men jeg mener de andre også matcher Hargreaves, kanskje med unntak av Momo. Alonso/Mascherano/Gerrard er alle playmakere på sine respektive landslag. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Blir spennende å se hvordan han passer i trøya. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Vi var mye bedre i første omgang. 9263584[/snapback] Yup, burde putta flere. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 mot Toulouse håper jeg vi stiller med noe lignene dette laget. --------------------------------------------reina--------------------------------------------- ---------arbeloa----------------hyppia------------agger------------------------riise------- -------------------------------------------sissoko-------------------------------------------- ---babel---------------------------------alonso-------------------------------------kewell ------------------------------veronin---------------------crouch---------------------------- da sparer vi gerrard,carragher og torres til chealsea. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Det tror jeg også. Ville heller hatt Torres/Babel enn Nani/Anderson for å si det sånn. Og Hargreaves? Pff, vi har fire CM som er bedre. 9263635[/snapback] Herregud, du kan da ikke samenligne Torres med Nani eller Anderson, da Torres er en stjernespiller som har prestert høyt på både landslag og sitt klubblag. Nani har vært god for Sporting, men har ikke den erfaringen internasjonalt, ENDA Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Herregud, du kan da ikke samenligne Torres med Nani eller Anderson9264217[/snapback] I think I just did. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Nope, dere har kun Gerrard. 9263707[/snapback] Haha. Er du seriøs? Alonso er flere klasser betre enn Owen. Masherano er milevies betre. Sissoko er på nivå med Owen, men eneste er at Owen er mer pasningssikker enn Momo. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 mot Toulouse håper jeg vi stiller med noe lignene dette laget. --------------------------------------------reina--------------------------------------------- ---------arbeloa----------------hyppia------------agger------------------------riise------- -------------------------------------------sissoko-------------------------------------------- ---babel---------------------------------alonso-------------------------------------kewell ------------------------------veronin---------------------crouch---------------------------- da sparer vi gerrard,carragher og torres til chealsea. 9264187[/snapback] Ikke dumt tenkt, men jeg ville bytta ut Hyppia med Carragher og jeg ville hatt Mascherano istedenfor Sissoko. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Herregud, du kan da ikke samenligne Torres med Nani eller Anderson9264217[/snapback] I think I just did. 9264296[/snapback] Skal vi plutselig begynne å sammenligne stjernespillere med talenter nå da? :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Skal vi plutselig begynne å sammenligne stjernespillere med talenter nå da? :!: 9264875[/snapback] Torres er kun to år eldre enn Nani og fortsatt sett på som et talent som ikke har fått sitt definitive gjennombrudd enda. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Skal vi plutselig begynne å sammenligne stjernespillere med talenter nå da? :!: 9264875[/snapback] Torres er kun to år eldre enn Nani og fortsatt sett på som et talent som ikke har fått sitt definitive gjennombrudd enda. 9264893[/snapback] Ronaldo for to år siden VS Ronaldo i år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Skal vi plutselig begynne å sammenligne stjernespillere med talenter nå da? :!: 9264875[/snapback] Torres er kun to år eldre enn Nani og fortsatt sett på som et talent som ikke har fått sitt definitive gjennombrudd enda. 9264893[/snapback] Ronaldo for to år siden VS Ronaldo i år. 9264923[/snapback] Touchè. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 mot Toulouse håper jeg vi stiller med noe lignene dette laget. --------------------------------------------reina--------------------------------------------- ---------arbeloa----------------hyppia------------agger------------------------riise------- -------------------------------------------sissoko-------------------------------------------- ---babel---------------------------------alonso-------------------------------------kewell ------------------------------veronin---------------------crouch---------------------------- da sparer vi gerrard,carragher og torres til chealsea. 9264187[/snapback] Ikke dumt tenkt, men jeg ville bytta ut Hyppia med Carragher og jeg ville hatt Mascherano istedenfor Sissoko. ja. jeg syns macherano er en god spiller til og ta ut gode folk (liker og ødelegge spillet til andre, og spiller bra mot gode lag) s hvile han tenkte jeg. 9264818[/snapback] Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) mot Toulouse håper jeg vi stiller med noe lignene dette laget. --------------------------------------------reina--------------------------------------------- ---------arbeloa----------------hyppia------------agger------------------------riise------- -------------------------------------------sissoko-------------------------------------------- ---babel---------------------------------alonso-------------------------------------kewell ------------------------------voronin---------------------crouch---------------------------- da sparer vi gerrard,carragher og torres til chealsea. 9264187[/snapback] Ikke dumt tenkt, men jeg ville bytta ut Hyppia med Carragher og jeg ville hatt Mascherano istedenfor Sissoko. ja. jeg syns macherano er en god spiller til og ta ut gode folk (liker og ødelegge spillet til andre, og spiller bra mot gode lag) s hvile han tenkte jeg. 9264818[/snapback] 9265092[/snapback] Ja, men jeg mener at vi burde spille med det beste laget vi har og da kunne det kanskje vært sånn: ------------Reina-------------- -----------Arbeloa------Carragher-------Agger--------Riise------ -----Babel----------Gerrard-------Mascherano--------Kewell ----------------Voronin--------------Crouch/Kuyt--------------- Eller sånn: ---Reina--- Finnan---Carragher-----Agger----Riise Babel-----Gerrard----Alonso/Masch---Kewell -----------Torres------Kuyt-------------- Dette er ikke hva jeg tror men hva jeg håper. Endret 12. august 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg vil se Momo fra start. Han er god til å bryte og vi trenger aggrisiviteten hans og er viktig å gi han noen kamper fra start, dessuten vil det spare noen av de mer "viktige" spillerne til Chelsea møte uten at det går ut over kvaliteten noe betraktelig (om han ikke erstatter Gerrard da, det merkes godt). Om det ikke fungerer kan Mascherano settes inn, og vi vet jo alle hva han kan utrette. Det er ikke mange som klarer å nøytralisere spillere som Kaka. Synes dog ikke vi skal slenge uttpå for mange usikre kort. Vi må ikke begå den feilen med å undervurdere Toulouse. Derfor vil jeg ha Carragher i startoppstillingen. Det er tross alt viktig og vinne denne kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå