Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klart, Sterling og Suso vil forhåpentligvis bli gode, men det virker litt tidlig å la de spille nå allerede. Noen som har peiling på om Amoo f.eks holder mål? Husker jeg så en kamp i preseason i fjor, og da virket han som en spiller som er rask og god en mot en. Det er likevel det eneste jeg har sett av han, så vanskelig å bedømme nivået på bakgrunn av den ene preseasonkampen.

Endret av Lakuupiipuu
Lenke til kommentar

Liverpool kom helt klart styrket ut av transfersommeren.

 

Litt usikker faktisk, da jeg kun ser på Downing og Enrique som virkelige forsterkninger samtidig som vi mistet aquaman og meireles.

 

Så du mener at Henderson v Poulsen, Bellamy v N'Gog, Coates v Kyriakos, Doni v Jones ikke er klare forbedringer?

 

Vennligst utdyp hvorfor du mener Poulsen er bedre en Henderson

Lenke til kommentar

Klart, Sterling og Suso vil forhåpentligvis bli gode, men det virker litt tidlig å la de spille nå allerede. Noen som har peiling på om Amoo f.eks holder mål? Husker jeg så en kamp i preseason i fjor, og da virket han som en spiller som er rask og god en mot en. Det er likevel det eneste jeg har sett av han, så vanskelig å bedømme nivået på bakgrunn av den ene preseasonkampen.

Amoo har visst blitt fratatt draktnummeret sitt, så tviler på at folka i trenerapparatet rater han.

 

Sterling har jeg knalltro på, Suso virker å ha stagnert litt etter å ha herja i starten. Får se!

Lenke til kommentar

Liverpool kom helt klart styrket ut av transfersommeren.

 

Litt usikker faktisk, da jeg kun ser på Downing og Enrique som virkelige forsterkninger samtidig som vi mistet aquaman og meireles.

 

Så du mener at Henderson v Poulsen, Bellamy v N'Gog, Coates v Kyriakos, Doni v Jones ikke er klare forbedringer?

 

Vennligst utdyp hvorfor du mener Poulsen er bedre en Henderson

 

Det har ingen mening å sammenlikne med spillere som ikke ville fått spilletid alikevel. Kyrgiakos, n'gog, poulsen og jones er i beste fall benkeslitere.

 

Hvorfor ikke sammenlikne henderson med f.eks meireles og aquaman?

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar

Liverpool kom helt klart styrket ut av transfersommeren.

 

Litt usikker faktisk, da jeg kun ser på Downing og Enrique som virkelige forsterkninger samtidig som vi mistet aquaman og meireles.

 

Så du mener at Henderson v Poulsen, Bellamy v N'Gog, Coates v Kyriakos, Doni v Jones ikke er klare forbedringer?

 

Vennligst utdyp hvorfor du mener Poulsen er bedre en Henderson

 

Det har ingen mening å sammenlikne med spillere som ikke ville fått spilletid alikevel. Kyrgiakos, n'gog, poulsen og jones er i beste fall benkeslitere.

 

Hvorfor ikke sammenlikne henderson med f.eks meireles og aquaman?

Fordi de er rutinerte spillere i en alder av 28, men henderson bare er 21

Lenke til kommentar

Liverpool kom helt klart styrket ut av transfersommeren.

 

Litt usikker faktisk, da jeg kun ser på Downing og Enrique som virkelige forsterkninger samtidig som vi mistet aquaman og meireles.

 

Så du mener at Henderson v Poulsen, Bellamy v N'Gog, Coates v Kyriakos, Doni v Jones ikke er klare forbedringer?

 

Vennligst utdyp hvorfor du mener Poulsen er bedre en Henderson

 

Det har ingen mening å sammenlikne med spillere som ikke ville fått spilletid alikevel. Kyrgiakos, n'gog, poulsen og jones er i beste fall benkeslitere.

 

Hvorfor ikke sammenlikne henderson med f.eks meireles og aquaman?

Fordi de er rutinerte spillere i en alder av 28, men henderson bare er 21

 

Ja det var sikkert derfor han sammenliknet henderson med den unge og urutinerte poulsen på 31 år.....

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar

Ser man på salget av Mero isolert synes jeg det er helt greit at han dro, men synes det var dumt nå som det plutselig ble tynnere av kreative/offensive midtbanespillere (ikke at Meireles var sinnsykt kreativ eller noe), OG at han gikk til Chelsea, som er en av våre nærmeste rivaler på tabellen. Hadde mye heller sett at vi beholdt Aquilani og solgte Meireles til utlandet. Eller at vi hadde fått Sturridge motsatt vei evt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå er det bare Eccleston igjen av dritten Rafa og Roy klarte å få inn til klubben. 9 kamper siden 2006 vitner ikke akkurat om et stortalent. Var utter crap i de kampene han har spilt også.

 

Edit: Det utsagnet baserer jeg på listen over spillere som er oppført som førstelagsspillere:

 

 

1. Jones

2. Johnson

3. Enrique

5. Agger

6. Aurelio

7. Suarez

8. Gerrard

9. Carroll

11. Maxi

14. Henderson

16. Coates

18. Kuyt

19. Downing

20. Spearing

21. Lucas

22. D Wilson

23. Carragher

25. Reina

26. Adam

30. Suso

31. Sterling

32. Doni

33. Shelvey

34. Kelly

35. Coady

37. Skrtel

38. Flanagan

39. Bellamy

41. Hansen (utlånt)

47. Wisdom

49. Robinson

- Amoo

- Aquilani (utlånt)

- J Cole (utlånt)

- Darby (utlånt)

- Eccleston

- Gulacsi (utlånt)

- Pacheco (utlånt)

 

 

Jeg har kanskje ikke heeelt troa på Hansen og Darby heller, men Eccleston er så gjennomført altfor dårlig for Liverpool at det er latterlig.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Meireles er borte og greit er det all den tid han ville bort. Akkurat hva som er grunnen vet de vel bare bak lukkede dører, men han var vel småsur på grunn av lønna og takla ikke å sitte to kamper på benken. Likevel dritkjipt gjort mot klubben å levere en transfer request på deadline day - du har bare hatt hele sommeren på deg. Ønsker ham lykke til, men håper han glatt råtner bort i Chelsea. Jævlig skuff er det at vi ikke fikk hentet inn en ny spiller, vi kunne sårt trengt en offensiv midtbane til nå. Vi må bare håpe at Henderson fortsetter i sporet fra Bolton-kampen og utvikler seg videre.

 

Chelsea gjør seg ikke akkurat større i våre øyne heller. Tipper glatt det er en del av deres forhandlingstaktikk å få spillerne til å levere sen transfer request - det er jeg faktisk ikke overhodet i tvil om.

Lenke til kommentar

...

 

Dårlig gjort? Ja. Dårlig timing? Ja. Gjorde det noe? Nei.

 

Jeg er sikker på at Meireles ikke ville fått særlig med spilletid all den tid Henderson virker som å bli satset på. Når Gerrard kommer tilbake hadde det også blitt enda trangere om plassene, så for Meireles' del så skjønner jeg han og ønsker han lykke til i Chelsea. I bakhånd har vi jo både Spearing, Shelvey og Maxi som kan spille på midten, så backup har vi uansett - selvom kvalitetene til Meireles var betydelig viktigere enn Spearing sine.

 

Glad ikke ryktene om Skrtl stemte i går forresten, selvom jeg ikke er stor fan av gutten så trenger vi han når Agger blir skadet. Noe som kommer til å skje. Coates har jeg tro på, men så hadde jeg også klokketro på Paletta, Gonzales og Ngog og...Så vet ikke helt om jeg er en til å spå hvorvidt noen blir gode eller ikke :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

I januar håper jeg vi forsterker ytterliggere med en ny spiss (ja, spiss) og en høyrekant. Håper og drømmer og sikler om Hazard, men sjansen er vel liten ettersom vi ikke er med i CL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...