Reg2000 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Liverpool kom helt klart styrket ut av transfersommeren. Litt usikker faktisk, da jeg kun ser på Downing og Enrique som virkelige forsterkninger samtidig som vi mistet aquaman og meireles. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Liverpool kom helt klart styrket ut av transfersommeren. Litt usikker faktisk, da jeg kun ser på Downing og Enrique som virkelige forsterkninger samtidig som vi mistet aquaman og meireles. God ving og venstreback var noe vi ikke hadde fra før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Imponert over farten til Bellamy. God teknikk og en presis skuddfot. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Whatever, the bitch is gone! Til horeklubb også, akkurat som Torres. Sucks. Jess. Akkurat som Hargreaves og Tevez en gang i tiden. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Yeah man. Fotball blir mer og mer skittent. Forskjellen der er jo at en av spillerne du never der, nemlig Hargo, hadde valg om å spille for f.eks WBA. Så, det er nesten verre for vår del. Bare at Meireles fortsatt var en Liverpool-spiller da, unlike Hargo som vi lot gå noen mnd. siden. Endret 31. august 2011 av tc47 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Liverpool kom helt klart styrket ut av transfersommeren. Litt usikker faktisk, da jeg kun ser på Downing og Enrique som virkelige forsterkninger samtidig som vi mistet aquaman og meireles. Coates>>>>Kyriakos Bellamy>>>>N'Gog Adam og Henderson kommer seg. Adam har jo to assist og et mål etter tre kamper for fuck sake.(burde ha tatt straffen mot sunderland, å stått med to mål) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Tevez er faen i en klasse for seg selv når det kommer til hore. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Adam kommer til å bli bedre for oss enn det Meireles noen gang var. Sistnevntes start på Liverpoolkarrieren var jo ikke spesielt bra. Charlie Adam har jo i tillegg spisskompetanser som overgår Raul sine. F.eks corneren han slo på huet til Skrtel i helga. Får bare håpe på at Meireles ikke slår supert til i CFC. Veldig positiv til Bellamy OM vi får han i nærheten det nivået han var i 09/10. Farta hans med ball og avslutningene var det klasse over. De to målene mot Arsenal og United feks. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Derfor man må sette pris på spillerer som Carragher, Giggs og Scholes. Ikke mange av de igjen. 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Jævla Chelsea. Er meir skuffa enn forbanna over Meireles. Ein stor favoritt fram til for to timar sidan. Blir jo snart herda mot at Chelsea kjøper L'pool-spelarar som har for vane å parkere dei. Får tvinne tommeltottar fram til januar. Då skal nemlig Chelsea signere Kelly og Agger. Og ja, Hyrlen. Tevez-saka var faktisk litt over streken, sjølv til moderne fotball å vere Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Word Scruffy. Selv om jeg ikke akkurat elsker Carragher og Liverpool generelt så setter jeg pris på dem bare fordi det er så få av den typen igjen. Veldig veldig få. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Derfor man må sette pris på spillerer som Carragher, Giggs og Scholes. Ikke mange av de igjen. Totti er og et godt eksempel. Vi må bare få de dårligste spillerne til å score mot Chelsea da. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Irriterer meg over at ikke Poulsen var målscoreren istede for Meireles. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Nå, nå Daniel, du må ikke bli overtroisk. Men vi skulle hatt en eller dårlig kar til slike situasjoner. Eller til å byttes inn for å knekke en fot eller noe. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Eccleston? Han er jo fortsatt igjen i klubben. Imho den dårligste seniorspilleren vi har pdd. Nå mister han jo trøyenummeret sitt og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Satser på at Liverpool får straffe mot chelsea, så lar vi Jones ta det. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Eller søker opp et rengjøringsfirma i Liverpoolområdene for å finne ut hvor Itandje holder til så kan han gjøre det. 2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Lurer på om Maxi kunne ha taklet Meireles rollen? Jeg tror faktisk det. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Joe Cole til Lille, det er ikke mange engelskmenn utenfor øya. Lenke til kommentar
Chondrin Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Liverpool kom helt klart styrket ut av transfersommeren. Litt usikker faktisk, da jeg kun ser på Downing og Enrique som virkelige forsterkninger samtidig som vi mistet aquaman og meireles. God ving og venstreback var noe vi ikke hadde fra før. Dessuten mistet vi to spillere som mest sannsynlig ikke ville fått vesentlig spilletid uansett. Syns både Aquillani og Meireles er gode spillere, kanskje bedre enn hva f.eks Henderson er pdd. Likevel er managerens prioriteringer klare på at Henderson kommer til å få spille mye og da er det greit at vi får inn penger for noen som ville ha vært stallfyll uansett. Enrique tror jeg blir årets kjøp. Skulle gjerne hatt en rask høyreving og, men kan ikke klage Skal også bli spennende å se om Kenny fortsetter med å slippe til unge spillere i PL. Har ikke helt kontroll på hvor nærme enkelte reservelagsspillere/u-18 er nær a-lagstroppen lenger, med unntak av Flanagan og Robinson, men det må da være noen som kan karre til seg litt spilletid fremover? Endret 1. september 2011 av Lakuupiipuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå