Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Drit i Meireles. Ville han bort så er vi better off without. Fuck han. Var positiv til å beholde spilleren, nå er vi imo. mer avhengige av at Gerrard er over skadene. Håper Shelvey også kan ta steget opp.

 

Likevel er jeg veldig fornøyd med vinduet totalt sett. Alt daukjøttet er borte (Degen løst fra kontrakten i kveld). 9 poeng av 10 mulige i min bok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble vel ikke noen Sturridge, nei.

 

Faen skuffende avslutning, men klart, når Meireles først går til skrittet og vil bort, så er det bare til å shippe bort. Men dekningen på midtbanen gikk fra å være altfor bra til svak nå når Aqui og Meireles begge er borte. Lucas, Spearing og Adam er helt andre typer, Gerrard er mye skadet, mens Henderson og Shelvey er litt for uprøvde enda til at vi kan regne med at de stepper inn som en fullgod løsning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mister mye eksplosivitet i laget om Meireles forsvinner mye bedre en både Adam og Henderson tilsammen.

 

Absolutt ikke. Og når Adam og Hendo virkelig vil spille for oss er de mye bedre for oss enn det Meireles er. Ødela dagen mitt dette her. Om Sturridge kom andre veien så hadde jeg vært megahappy, nå er det en mer blandet følelse. Kjempefornøyd med vinduet sålangt, men horene ifra London måtte ødelegge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har dog vært en enorm ryddesjau i stallen dette vinduet. Er kun Brad Jones igjen av Hodgson-signeringene nå? (Regner Shelvey/Wilson som Rafa-signeringer, selv om de kom etter at Rafa dro).

 

Deilig å være kvitt Degen, Poulsen, Konchesky, N'Gog og Cole (OK, Cole kommer tilbake neste sommer).

 

Meireles på tampen var en skuffelse, litt flashbacks til januar og Torres, men som det er nevnt, etter at han ikke fikk sin lovede nye kontrakt, skjønner jeg at han ville bort. Det jeg ikke skjønner er hva russerhorene skal med ham.

Lenke til kommentar

Nå er jeg plutslig nervøs for midtbanen vår denne sesongen.

 

Sammenlign :Gerrard,Lucas,Adam,Shelvey,Spearing,Henderson < Gerrard,Lucas,Adam,Shelvey,Spearing,Henderson,Meireles,Aquilani

 

Gerrard er jo alltid skadet,Lucas den eneste som holder mål per.dags dato

 

No offence, men du snakker bra mye piss nå. La nå Gerrard prøve å komme tilbake igjen før du avskriver ham. Meireles klarte ikke å komme inn i laget nå i høst engang så jeg tror det går greit uten ham fram til Januar i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...