Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Digger Suarez, men han er ikke i nærheten av å være Premier Leagues beste spiss, og vil heller ikke vise seg som det i løpet av sesongen.

 

For øvrig har jeg sett jenter med peiling på fotball. Innleggene til Nathalie tyder ikke på at hun hører hjemme blant dem.

Signer meg på det øverste du skriver der. Rooney er en mer komplett spiller, uten tvil.

 

Edit: Til helvette som jeg spammer og lager faenskap her nå.

Endret av Redneck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Hundre ganger så god også forresten

 

Digger Suarez, men han er ikke i nærheten av å være Premier Leagues beste spiss, og vil heller ikke vise seg som det i løpet av sesongen.

 

 

Forøvrig har jeg sett gutter med peiling på fotball. Innleggene til Man United-fans her på diskusjon.no tyder ikke på at de hører hjemme blant dem.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Stiller gjerne opp hvor som helst for å diskutere fotball med deg, Nathalie. :)

 

Du er ikke akkurat:

BBC-sports-commentator-Ja-006.jpg

 

____________________

Jeg vil påstå at det er flere United-supportere her som ligger i det øvre sjiktet når det gjelder "peiling" her på forumet. Game, Hyrlen, Nightkeeper, archanios m.fl.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jada, det er garantert mange her på forumet som er veldig kompetente innnenfor fotball, og mye mer enn meg. Men jeg er engasjert og synes det er moro å diskutere. Hvorfor jeg får så mye oppmerksomhet for innleggene mine - enten det er positivt eller negativt - vet jeg ikke, men det betyr jo at jeg gjør meg bemerket.

 

Folk er uenige og godt er det.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Ehh, du er den eneste med innovertiss her, det er ikke fordi du har greie på fotball for å si det slik. Har vel tilgode å lese et reflektert innlegg fra din side, men du er jo ikke akkuratt alene. d.no er ikke en plass for kvalitetsinnlegg lengre, det går mest i trivsel og kos med good old nettbøddys. Hverken jeg eller andre (Jørgen feks) som før i tida har brukt tid på diskutere fotball på et "seriøst" nivå gidder det lengre med motdebattanter som deg. Mao de nye som har kommet. Null innsikt eller kunnskap, da blir det fort bare fjas. I og for seg greit nok det :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Greit det. Jeg skal ikke krangle og velger å legge ballen død. Får prøve å heve nivået på innleggene mine etterhvert, men hvis de plager deg er det bare å unngå lese dem.

 

LFC: Meireles submits written transfer request http://lfc.tv/wTp [via Twitter]

 

onsdag 31.august 2011 23:26

 

LFCSCSB: Raul Meireles har levert inn en offisiell transfer request, en halvtime før overgangsvinduet stenger. [via Twitter]

Lenke til kommentar

Jaja, da forsvant Meireles også. Er jo et leit tap, men da blir det vel flere innhopp på Shelvey. Men jeg syns det plutselig ble litt stusselig med dekning på midtbanen vår.

 

Hvordan gikk det for de to forrige Liverpool-spillerene som gikk til Chelsea? Jo det stemmer, en er lånt ut til Arsenal og den andre har scora 1 mål i serien. Flotte greier. ;)

 

På tide at Liverpool begynner å gjøre det bra i serien igjen snart så vi slipper å miste masse spillere til Chelsea hele tiden.

 

Jeg vet at Adam Johnson eller en annen ving hadde vært flott og heller puttet Henderson på benken fra tid til annen og ha 2 rene vinger.

Men jeg kan jo skjønne at Liverpool ikke har handlet en om ryktene stemmer at Liverpool har lånt ut Cole til fordel for en 'first refusal' på Eden Hazard i fordel Liverpool.

Hvis det stemmer så må det jo være tidenes utlånsavtale for Liverpool sin del.

Endret av Cappo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...