Muggkaare Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Mener man at Suarez er bedre enn Rooney er man tilbakestående på en eller annen måte. Rooney er farlig ekkelt god. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Stygg, men faen meg ikke verre enn Suarez. Hundre ganger så god også forresten :!: Endret 31. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hvis man tenker seg om litt, så synes jeg ikke Carroll står så mye tilbake for Rooney.. 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Bare eg godt tegn at Suarez blir hata, bare de beste som blir det. Ingen som hater Degen. Nettopp. Med andre ord er Barton og Wolves' Henry de beste. De er jo sterkt hata. Idiotpåstand! Forresten, misliker både Suarez og Rooney, men hadde tatt Rooney over Suarez uten og tenke meg om. Hadde vært lattelig enkelt. Rooney er fjorten ganger bedre. 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Alrighty. Godt med litt temp, men tror vi bare gjør som Raul and relax a bit. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Bare eg godt tegn at Suarez blir hata, bare de beste som blir det. Ingen som hater Degen. Nettopp. Med andre ord er Barton og Wolves' Henry de beste. De er jo sterkt hata. Idiotpåstand! Forresten, misliker både Suarez og Rooney, men hadde tatt Rooney over Suarez uten og tenke meg om. Hadde vært lattelig enkelt. Rooney er fjorten ganger bedre. ... okei da, noen er bare idioter. Men sånn ellers stemmer det på en prikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Ikke kan du fotball. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=457483&st=63860 Endret 31. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Suarez er den desidert kvalmeste spilleren i PL. Diving, syting på dommer og medspillere og et annsikt som ligger på nivå med Tevez. Fyfaen så støgg. Smelta ører og tenner som kunne mævla gjennom stål. Synes ikke han når nani til knærne en gang, med de egenskapene du beskrev. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg misliker Nani sterkt, men altså, Suarez er da verre enn Nani på alle de tingene. 2 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Så aldeles ikke, spesielt det at Nani har vært kontinuerlig slik uten bedring siden han kom, er grusomt kvalmt. Også gråter han.. Faen er det for en mann?! 5 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Du hadde sippa som en dritt du også om en gammal cunt kjørte knottene sine i leggbeinet ditt. 2 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Suarez biter, hva faen for et feigt trekk er det? Game: Hold oss overvektige ut av dine beskyldninger. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Kryp heller tilbake til United leiren å diskuter Game. Er det mer intressant å diskutere Suarez enn å følge med på DLD? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 United får ikke Sneijder, så noen er litt furtne. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hvorfor så aggressive og i forsvarsposisjon for at noen hater noen av våre spillere? Jeg elsker det! 3 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Du hadde sippa som en dritt du også om en gammal cunt kjørte knottene sine i leggbeinet ditt. Meeh, too cool for that shit. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Digger Suarez, men han er ikke i nærheten av å være Premier Leagues beste spiss, og vil heller ikke vise seg som det i løpet av sesongen. For øvrig har jeg sett jenter med peiling på fotball. Innleggene til Nathalie tyder ikke på at hun hører hjemme blant dem. 2 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hvorfor så aggressive og i forsvarsposisjon for at noen hater noen av våre spillere? Jeg elsker det! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå