Varmo Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 At andre lags supportere hater ham er jeg godt klar over, derfor jeg skrev det i det første innlegget. Hadde nok jeg også gjort. Men for oss (meg) er jo det bare enda større grunn til å elske fyren. Det eneste jeg kan utsette på han er at han faller for lett i ymse situasjoner, alt annet er elskbart. Elsker vinnerinnstillingen hans, den enorme jobbingen på banen og entusiasmen han viser i spillet sitt som ingen andre kan vise til. Kan til tider eksplodere på banen og gjøre alt for å vinne, og rett etter kamp legger han ut et koselig bilde på Facebook av dattera og kona. Elskbart. Amen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Suarez kunne spilt for Newcastle, hadde fremdeles ikke likt ham. Stått bak ham, derimot, det hadde jeg gjort. Klubben er viktigst. Barton er forresten knallfet. En ekte engelskmann. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Suarez kunne spilt for Newcastle. Altfor god til det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Suarez kunne spilt for Newcastle. Altfor god til det. Carroll, Enrique... bababbaba. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Carroll, Enrique... bababbaba. Ja, nettopp? De ble for gode for Newcastle og ble solgt. Hadde Suarez holdt samme nivå på Newcastle som han har på Liverpool, hadde han blitt solgt. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Carroll kunne spilt for Swansea.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Ja, nettopp? De ble for gode for Newcastle og ble solgt. Hadde Suarez holdt samme nivå på Newcastle som han har på Liverpool, hadde han blitt solgt. Hahahaha... Hvorfor har dere ikke hentet Leon Best da, med mye bedre stats enn Carroll? Eller hva med Tiote, hvor f.eks Chelsea prøvde seg. Eller Vucic, hvor Real Madrid var blant de interesserte? Badambom. Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Swansea? Hah, neppe. Swansea trenger en som kan score og bidra på banen, Carroll er ikke den rette til det lenger. 2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Suarez er den desidert kvalmeste spilleren i PL. Diving, syting på dommer og medspillere og et annsikt som ligger på nivå med Tevez. Fyfaen så støgg. Smelta ører og tenner som kunne mævla gjennom stål. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Hahahaha... Hvorfor har dere ikke hentet Leon Best da, med mye bedre stats enn Carroll? Eller hva med Tiote, hvor f.eks Chelsea prøvde seg. Eller Vucic, hvor Real Madrid var blant de interesserte? Badambom. Fordi vi trengte en spiss. Carroll er spiss. Suarez er den desidert kvalmeste spilleren i PL. Diving, syting på dommer og medspillere og et annsikt som ligger på nivå med Tevez. Fyfaen så støgg. Smelta ører og tenner som kunne mævla gjennom stål. Til gjengjeld vil jeg påstå at han er den beste spissen i PL. Vent noen måneder så får vi se. Forøvrig synes jeg du overdriver noe voldsomt. Endret 31. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Ja, men så var det ikke vi som hentet Carroll for fuckings 35 millioner pund heller. Suarez beste spissen i PL? Se til en by som heter Manchester. Endret 31. august 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Til gjengjeld vil jeg påstå at han er den beste spissen i PL. Vent noen måneder så får vi se. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Suarez er den desidert kvalmeste spilleren i PL. Diving, syting på dommer og medspillere og et annsikt som ligger på nivå med Tevez. Fyfaen så støgg. Smelta ører og tenner som kunne mævla gjennom stål. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 HOTLINKING IS BAD ... MMMKAY? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Haha, fail-bilde. Love it. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Suarez er den desidert kvalmeste spilleren i PL. Diving, syting på dommer og medspillere og et annsikt som ligger på nivå med Tevez. Fyfaen så støgg. Smelta ører og tenner som kunne mævla gjennom stål. Siden Rooney er jo PL's Brad Pitt. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Er ikke så god på dette med interwebs og sånn jeg Endret 31. august 2011 av Redneck Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Bare eg godt tegn at Suarez blir hata, bare de beste som blir det. Ingen som hater Degen. 5 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Suarez er den desidert kvalmeste spilleren i PL. Diving, syting på dommer og medspillere og et annsikt som ligger på nivå med Tevez. Fyfaen så støgg. Smelta ører og tenner som kunne mævla gjennom stål. Siden Rooney er jo PL's Brad Pitt. Stygg, men faen meg ikke verre enn Suarez. Hundre ganger så god også forresten, men det er dere vel uenig i tenker jeg. Suarez har vel ikke goala 10 kæsser for dere engang, likevel er han best i ligaen. Rooney har "snart" like mange ligamål for oss som Robbie Fowler hadde totalt for dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå