Varmo Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg hadde valgt Enrique. Jeg kjøpte Kelly drakt før han var fast på laget og før Kenny tok over, i dag føles det ganske godt. Alltid likt å ha underdoger på drakta. Kjøpte vi Kelly-drakt på likt? Jeg kjøpte i nov. når vi var nede samtidig på WH-kampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 For å være sikker, bør du ta Enrique. Genialt. Tror jeg velger Enrique!! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Om du ikke forsto det, så er det fordi jeg er sikker på at Enrique kommer til å bli et kjøp av dimensjoner ukjent innenfor Liverpoolleiren. Badasseri! Ya talking to me? Det vet jeg. Samme er Suarez, men jeg vil ikke ha ham, siden han faller som 90 åringer på glatta. En lårhals her og en lårhals der! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Om du ikke forsto det, så er det fordi jeg er sikker på at Enrique kommer til å bli et kjøp av dimensjoner ukjent innenfor Liverpoolleiren. Badasseri! Ja, jeg er mest lysten på Enrique selv. Har gjentatte ganger utalt min glede over å få tak i ham. Ville bare bruke den fete GIFen. sleivleif Endret 31. august 2011 av Jefe Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Venstreback har jo vært et problem lenge, og nå har vi fått inn en solid skadefri spiller. Dermed "vet" vi at han kommer til å bli lenge og er da et bra draktemne. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Suarez er jo feteste fyren noensinne. Makan til entusiasme, eksplosivitet og glød på banen finner du aldri! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Kjøpte vi Kelly-drakt på likt? Jeg kjøpte i nov. når vi var nede samtidig på WH-kampen. Hmm, det var Westham eller Blackpool kampen. hehe, 20 Nov 2010, fant kvitteringen Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 @Damiens_Comolli Damien Comolli Not Kenny's wanting one more attacking option. I've told him to attack Degen. There's his attacking option. We might just boot him out yet. #lfc Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 2-1 til Swansea. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Så Gerrard spiller ikke reservelagskampen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Gerrard spiller ikke og er heller ikke på benken. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Nei. Har ikke sett benken, dog. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Da er N'Gog ferdig og det bør vi være liten tvil om at Craig Bellamy eller en annen spiss hentes inn. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Forventer Bellamy, virker ganske åpenbart. Kjipt at det ikke blir noe spenning rundt det. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Gerrard er ikke i reservelagstroppen, dessverre. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Suarez er jo feteste fyren noensinne. Makan til entusiasme, eksplosivitet og glød på banen finner du aldri! En av Premier Leagues kvalmeste spillere, men også en av PLs beste spisser. Forstår godt at folk ikke har veldig lyst på han bak på en drakt de verdsetter såpass mye, til tross for at man alltid står bak spillerne sine. Og for å klargjøre det, jeg mislikte Suarez lenge før han ble 'pool-spiller, det har ingenting med saken å gjøre. Men god, det er han. 2 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Suarez er jo feteste fyren noensinne. Makan til entusiasme, eksplosivitet og glød på banen finner du aldri! En av Premier Leagues kvalmeste spillere, men også en av PLs beste spisser. Forstår godt at folk ikke har veldig lyst på han bak på en drakt de verdsetter såpass mye, til tross for at man alltid står bak spillerne sine. Og for å klargjøre det, jeg mislikte Suarez lenge før han ble 'pool-spiller, det har ingenting med saken å gjøre. Men god, det er han. Hvis du ikke liker kvalme spillere, hvorfor har du Barton som profilbilde ? 5 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Bartom er ikke kvalm, bare idiot. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) At andre lags supportere hater ham er jeg godt klar over, derfor jeg skrev det i det første innlegget. Hadde nok jeg også gjort. Men for oss (meg) er jo det bare enda større grunn til å elske fyren. Det eneste jeg kan utsette på han er at han faller for lett i ymse situasjoner, alt annet er elskbart. Elsker vinnerinnstillingen hans, den enorme jobbingen på banen og entusiasmen han viser i spillet sitt som ingen andre kan vise til. Kan til tider eksplodere på banen og gjøre alt for å vinne, og rett etter kamp legger han ut et koselig bilde på Facebook av dattera og kona. Elskbart. Endret 31. august 2011 av Hewitt 6 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Bartom er ikke kvalm, bare idiot. Var enig fram til Gervinho-situasjonen. Det var spykvalmt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå