Jefe Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Lurer på hvor mange ganger det bildet skal postes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Christian Poulsen har blitt vist frem på en pressekonferanse for Evian, og er nå bekreftet solgt til den franske klubben. Et bilde av han kan ses her. http://www.etgfc.com/wp-content/uploads/2011/08/poulsendupraz.jpg Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Da var godgutten vår solgt Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hade Poulsen. Beklager for at jeg aldri ble glad i deg. 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 # Matt Lawton just told the BBC in Belfast that #lfc are going to do a big one today. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 # Matt Lawton just told the BBC in Belfast that #lfc are going to do a big one today. Fourth_Official Fourth Official Spoke to a very big source at Liverpool who said no new signings #lfc Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Vi kan sitere twitter-sitater i hele dag, men blir ikke noe klokere.. Ja, jeg kommer allikevel til å oppdatere twitter hvert andre minutt. 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Bizarre rumour that gerrard may play for reserves tonight against Swansea Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Bizarre rumour that gerrard may play for reserves tonight against Swansea Så det. Artig om sant, greit å få han någenlunde matchfit 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Håper inderlig at Bellamyryktet bare er piss. Er det en spiller jeg ikke ønsker å se i LFC-drakta er det ham. Usmakelig type, middels fotballspiller og burde være evig bannlyst i LFC etter golfrunden med Riise. 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Didnt see this coming: "Christian Poulsen's move to Evian means that he is the second player in history to play in all five of the big leagues (Schalke 04 in Germany, Sevilla in Spain, Juventus in Italy, Liverpool in England and now Evian in France) – at least his move is historic! The first player was Romanian striker Florin Raducioiu who played for AC Milan, Espanyol, West Ham, VfB Stuttgart and AS Monaco." :!: 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Ha, bra jeg ikke får lønn før 20. september, nå er det plutselig mange konkurrenter til navnet på borteskjorten jeg skal kjøpe. 16 COATES? 7 SUAREZ? 3 JOSE ENRIQUE? 19 DOWNING? Akk, valgets kvaler. For å være sikker, bør du ta Enrique. 1 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Det er jo egentlig utrolig uoriginalt, men Suarez er done deal på drakta. Kan ikke la være å bare elske den fyren. Med mindre du holder med et annet lag, da. Men Enrique kunne nok også vært et bra valg. Men moro med litt mer originale valg også, Coates er det nok ikke mange som har. Kunne tenkt meg f.eks Kelly også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Står mellom Enrique, Downing og Coates på neste!!! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Årets drakt med Bellamy er det nok heller ikke mange som vil ha. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 For å være sikker, bør du ta Enrique. 3 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg hadde valgt Enrique. Jeg kjøpte Kelly drakt før han var fast på laget og før Kenny tok over, i dag føles det ganske godt. Alltid likt å ha underdoger på drakta. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Om du ikke forsto det, så er det fordi jeg er sikker på at Enrique kommer til å bli et kjøp av dimensjoner ukjent innenfor Liverpoolleiren. Badasseri! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Jefe, det er så herlig, han peker på dommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå