Hewitt Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Vel, på langsiktig sikt tror jeg nok en byttehandel mellom Sturridge og Meireles ville vært meget god for oss. Men som jeg sa i den andre tråden; vi kan ikke selge Meireles uten å hente en fullgod erstatter, da har vi for få alternativer. Det samme gjelder Ngog - selger vi han, så må vi få inn en backup-spiss til da vi ikke har gode nok alternativer i unggutter som har vist nok på det nivået. 2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Meireles ut, uten erstatter er katastrofe. Det er galt nok at Aquilani dro, hold your horses folkens! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Langsiktig er jeg enig, men jeg ser ikke hvordan en byttehandel mellom en spiss og en sentral midtbane går opp i opp. Meireles har fremdeles noen år foran seg. Om han holder nivået er en annen sak. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Jo, den gjør det. Meireles ut og en omtrent like god spiller inn. Da blir det heller å si at angrepet besitter mer ferdigheter enn sentral midtbane. Forøvrig vil jeg også beholde portugiseren, men det betyr ikke at jeg vil legge meg ned og grine om han forsvinner. Hehe, nei den gjør ikke det. Rimelig hardt å si at Sturridge omtrent er like god som Meireles, som har prestert på et høyt nivå i flere år. Og Sturrigde som.. Tja, ikke har bevist noe særlig i chelsea og hadde et bra opphold i bolton(?). Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Pluss at han spiller fast på det som av flere regnes som verdens beste landslag atm, trekker ikke akkuratt ned. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Da blir det heller å si at angrepet besitter mer ferdigheter enn sentral midtbane. Men midtbanen er mer viktig enn spissene egentlig. En god midtbane skaper så mye mer. Kan skape ferdigscorede mål for en midtstopper av alle. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Gratulerer med Dagen Reina Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Definitivt et av vårt beste kjøp de siste årene. 2 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Meireles er uten tvil et av de beste kjøpene på mange år,meget trist om vi må se han dra til Chelsea,er ikke uten grunn at han er fast innventar på det Portugisiske landslaget. Men sikler igrunn etter Sturridge som neste spiss inn,selv om jeg mener det er nok kjøp av britiske spillere for en stund. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Ha, bra jeg ikke får lønn før 20. september, nå er det plutselig mange konkurrenter til navnet på borteskjorten jeg skal kjøpe. 16 COATES? 7 SUAREZ? 3 JOSE ENRIQUE? 19 DOWNING? Akk, valgets kvaler. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Meireles er uten tvil et av de beste kjøpene på mange år,meget trist om vi må se han dra til Chelsea,er ikke uten grunn at han er fast innventar på det Portugisiske landslaget. Men sikler igrunn etter Sturridge som neste spiss inn,selv om jeg mener det er nok kjøp av britiske spillere for en stund. Så man skal slutte og kjøpe britisk kun fordi at man har kjøpt flere britiske spillere tidligere i sommer? Jævlig latterlig tankegang. Det viktigste er at Sturridge er fette god. Og ung. Vi vet også at han passer godt inn i ligaen. At han er britisk burde være en bonus og ikke noe negativt. 2 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Du skjønner hva jeg mener Jefe. Jeg er også enig ang. Sturridge Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 MirrorAnderson Possibly two in coming at Liverpool. Supposed to be having medicals. Think one might be a young French striker. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Skremmende rykter! 14.30: Sterke rykter nå om at Craig Bellamy er på vei til Liverpool for å ha en medisinsk sjekk. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg ser ikke disse ryktene noe sted hos mine twitterkilder. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Craig Bellamy har fått tillatelse til å forlate den walisiske landslagstroppen for å gjennomføre en medisinsk sjekk hos Liverpool. Liverpool og Manchester City er i samtaler om avtalens struktur. Det blir enten et sesonglangt lån eller en fri overgang. Goal.com Jeg ser ikke disse ryktene noe sted hos mine twitterkilder. Tatt fra nettavisen og liverpool.no Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Rart at hverken BBC eller Sky har plukket det opp Men man skal jo aldri si aldri. Jeg for min del sier ikke nei til Bellamy på pay-as-you-play i ett år. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Modric rømmer fra White Hart Lane! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Livechat med redaksjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå