guttorm Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Må si jeg er meget gira på å se denne karen i aksjon. @Nat, det var jo spesielt det med utalen da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Ryktes at Poulsen er så å si ut, Cole også. Mangler bare Meireles(som fort kan selges) så har vi solgt ut(nesten) alle Roy hentet. Skillz. Endret 30. august 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Meireles kan vi beholde! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Very happy to come to a great club again and to be partner of a friend like @ luis16suarez (Dette er @sebastiancoates. Hvor ekte den er, vet jeg ikke) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Dette er den ekte. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Meireles kan vi beholde! Satser på at Chelsea kjøper Modric og driter i Meireles. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Om valget står mellom Meireles og Sturidge så ønsker jeg sistnevnte. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Dette er den ekte. Vel, det var jo den jeg siterte fra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Om valget står mellom Meireles og Sturidge så ønsker jeg sistnevnte. Og det er du ikke alene om. Men hvor realistisk er det? Svært, svært urealistisk. Dette er den ekte. Vel, det var jo den jeg siterte fra. Greit å bekrefte det. Endret 30. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Nåh, Chelsea kan fort finne på å bytte, kommer ann på Droppy Harry. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Jeg vil da tro Villas-Boas har gjort hjemmeleksene sine. Hvem vil vel ikke synes at Sturridge for Meireles vil være en kjempedeal for Liverpool? Endret 30. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Om valget står mellom Meireles og Sturidge så ønsker jeg sistnevnte. Sweet deal på en måte, men da må vi ha erstatter til Merieles. Sturidge erstatter Goggen, ikke verst Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Definitivt Mero fremfor Sturridge for min del. Mero kan bli/blir en viktig spiller også denne sesongen. Spessielt de tidene Gerrard er ute, da trengst løpskraften og viljen hans fremover. Alle de tunge løpene, både defansivt og offansivt. Har også bevist han spiller bra med resten av laget osv. Passer rett og slett inn i, var helt konge mot slutten i fjor. Har dere glemt det? Blir forbanna om vi selger unna en god spiller nå. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg er 100% enig med Smågal. Vil heller beholde Meireles enn å hente Sturridge, og vil definitivt ikke selge Meireles til Chelsea (eller noen annen PL-klubb). Da finner vi oss en annen spiss i stedet. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Det er en bra deal ja. Men så var det den evinnelige midtbanen vår igjen da. Gerrard kan man nesten ikke ha med i planene. Aquilani er ute. Selv Poulsen. Det er ingen veldig offensiv kraft på midtbanen (foruten upålitelige Gerrard) andre enn Meireles i dag. Hendo? For tidlig å si, dessuten spiller han ute på høyre. Shelvey har jeg tro på, men føler meg litt alene der. Behold Meireles. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Blir forbanna om vi selger unna en god spiller nå. Veies opp av en byttehandel. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Nei, den byttehandelen veier ikke opp. 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Ikke når det er snakk om midtbanespiller mot spiss. Det er som å si at det er bra å bytte en Levis-bukse mot en Moods-genser. Den er fet, og den er flashy, men du har ikke lenger bukser på. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Meireles fremfor Sturridge, iallefall slik det er nå. Vi trenger han de gangene Gerrard er ute, og det er ikke lite. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Jo, den gjør det. Meireles ut og en omtrent like god spiller inn. Da blir det heller å si at angrepet besitter mer ferdigheter enn sentral midtbane. Forøvrig vil jeg også beholde portugiseren, men det betyr ikke at jeg vil legge meg ned og grine om han forsvinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå