Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-w7DZlO15

Oppdatering på Sebastian Coates.

''Liverpool og Nacional ha rtidlgiere komemt til enighet om en overgangssum på 6,5 millioner euro for Sebastian Coates. Nacional avslo et høyere bud fra Atlético Madrid, og de vil nå forsøke å få mer penger ut av avtalen de har inngått med Anfield-klubben. De ønsker også å endre betalingsstrukturen fra ett årlig avdrag i tre år til ett avdrag hvert halvår i halvannet år.''

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var redd for å miste nattesøvnen etter dagens herjing av Manchester-lagene så jeg måtte se Bolton-kampen om igjen. Tror jeg skal få sove søtt nå. :)

Var en fin kamp av dere det, enveiskjørt, men fotballen på display på lørra er jo på et mye mye lavere nivå. Så du ett-toutch spillet, veggene og bevegelsen til gutta våre "idag" eller? Jeg har aldri sett Liverpool spille sånn fotball.

Ikke? Det har jeg. Med all respekt, og "give credit where credit's due" osv. dere spilte en fantastisk kamp. Men vi vet hva Arsenal stilte med. Det var nesten ikke Arsenal utpå der. Og da lufta gikk fullstendig ut av dem klarte det allerede alt for dårlige mannskapet ikke å gjøre stort annet enn å slippe inn mål. Slik lagene var i helgen var Bolton en betydelig vanskeligere motstander enn Arsenal.

Og bare for å ta målene deres. Rooney var bare splint i hodet syk på dødballer. Så woops, random, tre mål inn. Young hadde også utrolig bra treff. Så man har minst fem mål i den kampen som ikke direkte kommer av bra spill, selv om ja, det absolutt også var til stede. Så du Real Madrid i går? DER var det bra spill og nedslakting. Tap-ins for Ronaldo og total dominans. Og det mange glemmer er at et tegn på tap-in mål er bra spill. Mange andre mål er faktisk litt random.

Jeg har sett dere mose Real Madrid (ordentlig mos, der resultatet ikke var flatterende) men det gikk mest ut på at spillerne løp mest, offret mest og et enormt trykk. Dere skal ha det, på Anfield blir ofte laget båret frem i høyt press når publikum er med. En annen type fotball, en jeg absolutt kan like når den utføres med hjerte, men estetisk vakker vil den aldri bli imo.

Vel, for meg er det vakkert. For meg er det vakkert slik Lucas herjet mot Bolton. Det viser lidenskap og vilje. Nå spilte vi en annen fotball mot Real, en som ikke var "vakker", men som var kjapp og hissig. Kennys pass and move er ikke like hurtig, men den ser da virkelig bra ut når den funker. Så er så klart ikke enig i at vi ikke kan spille vakkert.

Ser ut som en 4.plass er mulig likevel slik spurs og arsenal holder på, men dere er dønn avhengige av at Suarez holder seg i form. Ellers syntes jeg forresten dere så veldig mye bedre ut med Kuyt og Suarez på topp isteden for stasjonære Carroll. Noe for fremtiden?

Er enig der, men har troa på at Carroll kommer seg. Nå ligger det i kortene at vi får ut N'Gog og inn en ny spiss av noe slag på tampen. Så da spørs det også hvordan nysigneringen blir brukt og funker.

Ellers, det er fordømt tidlig ennå folkens. For alt vi vet kan Shane Long klikke fullstendig og egenhendig sørge for at WBA vinner.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kommer jo ned til hvem vil vi heller ha på benken, Meireles eller Yossi. For det er snakk om benkspiller, enten vi beholder Meirels eller henter Yossi. Og jeg må innrømme at Yossi er det bedre valget av de to, han kan forandre en kamp ved innhopp mye bedre enn Raul.

Men helst Sturridge for Meireles om det skal byttes.

E: HVa? Er Yossi 31 år, fuck that shit.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Ikke? Det har jeg. Med all respekt, og "give credit where credit's due" osv. dere spilte en fantastisk kamp. Men vi vet hva Arsenal stilte med. Det var nesten ikke Arsenal utpå der. Og da lufta gikk fullstendig ut av dem klarte det allerede alt for dårlige mannskapet ikke å gjøre stort annet enn å slippe inn mål. Slik lagene var i helgen var Bolton en betydelig vanskeligere motstander enn Arsenal.

Og bare for å ta målene deres. Rooney var bare splint i hodet syk på dødballer. Så woops, random, tre mål inn. Young hadde også utrolig bra treff. Så man har minst fem mål i den kampen som ikke direkte kommer av bra spill, selv om ja, det absolutt også var til stede. Så du Real Madrid i går? DER var det bra spill og nedslakting. Tap-ins for Ronaldo og total dominans. Og det mange glemmer er at et tegn på tap-in mål er bra spill. Mange andre mål er faktisk litt random.

For et vås, det har du ikke. Passningsspillet og tempoet i spillet deres var regelrett søppel i forhold og innerst inne vet dere det. Det tekniske nivået og farten på våre gutter er på et så mye høyere nivå at ikke engang stillehavet får plass i rommet mellom. Skjønner ikke at du tør å sammenligne, si meg sist dere gjorde det bedre (både resultatmessig og spillemessig) enn oss i noesomhelst? 80-tallet, tipper du ikke var født engang. Nei, det var ikke det vi diskuterte, men det setter skapet på plass. United er på en annen planet fra LFC, innfinn deg med det først som sist. Fotballen i helga var lite annet enn en maktdemonstrasjon. Ja, Arsenal var crap, men spilte ikke dere tidenes gråkamp mot samme lag uka før? Ohh Vermalen var med i den, for en GIGANTISK forskjell. En dritkjedelig kamp med mål ut av ingenting, ETTER at en viss bøsse hadde fått rødt kort. Spar meg.

Du snakker om frispark mål og langskudd. Vennligst sett deg ned å se 3min før Nani målet. Det 1-touch spillet har aldri jeg sett Liverpool levere. Cleverleys trekantspill som han bommet alene med keep, osv osv osv osv. At målene kom fra "langskudd" betyr ikke at alle sjansene var fra langt hold. Si meg, hvor var det vakre spillet dere leverte mot Bolton? Et lag med Zat Knight, Robinson og Steinsson i backfireren. Djourou-Koscielny spilte majoriteten av Arsenals kamper i fjor og var ca 100x bedre enn dere.

liverpool fotball:

henderson.jpg

Endret av Game
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Please, det er så mye bs, jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Ble tappet for energi etter å ha lest innlegget ditt. Det er ikke et Stillehav mellom lagene, selv om dere besitter en tropp med teknisk bedre spillere. Man er uansett avhengig av samspill og det blir bare bedre og bedre hos oss om dagen.

Han du legger ut bilde av der har forresten ingeting å skamme seg av og var med på den BRA fotballen vi leverte på søndag. Alderen hans er under halvparten av skonummeret mitt og han kan fort pisse på et hvert lag han møter.

God natt. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Luis Suarez

I want to welcome Coates, partner in the uruguayan team, friend and great player who just signed for Liverpool! WELCOME!

Enig med Luis, velkommen.

Lenke til kommentar
Luis Suarez

I want to welcome Coates, partner in the uruguayan team, friend and great player who just signed for Liverpool! WELCOME!

Enig med Luis, velkommen.

Damien Comolli Not

@luis16suarez Oi. We aint uploaded stuff onto lfc.tv yet. We're just photoshopping his nipples from his medical first. #lfc

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...