Muggkaare Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Tror han tenkte på mer enn en kamp, du vet, som f.eks fast benkesliter. Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Ja, vet. Håper det skjer mer. Sånn ca. hver eneste kamp. Ingenting er som å kjøpe en spiller til 35mp for så å benke han. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Hvis det skjer så får han nok fort floppstempelet ja. Regner med kongen har en plan Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Når en ser på hvordan Spurs og Arsenal presterer om dagen tror jeg ikke topp 3-4 er så uoverkommelig som jeg trodde for noen uker siden. At Manchester-lagene kommer til å kjempe om gullet ser også ganske klart ut. Men aøt kan jo fortsatt forandre seg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Tottenham og Arsenal vil nok være der oppe og være en utfordrer for oss denne sesongen også. Men ting ser lettere ut enn ved første øyekast. Endret 29. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Kun spilt 3 kamper så langt, mye kan skje enda. Både med oss, londonlagene og Manchester-lagene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 (endret) For ikke å glemme de siste dagene av overgangsvinduet. Endret 29. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Synes ikke det lukter svidd av Chelsea heller, 3-1 moot Norwich var et blaff, Torres skulle vert utvist, så det kunne lett ha blitt 1-1. Det er tidlig ja, men allerde nå synes det som om noe av premissene er satt. Feks, Når vant United sine 3 først kamper sist? Det er lenge siden. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 tror nok øverste del av tabellen blir noe slik når sesongen er ferdig; 1.Manchester ..... 2.Manchester ..... 3.Chelsea 4.Liverpool 5.Arsenal 6.Tottenham 7.Newcastle Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 I believe you are right, dear Sir. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Det er tidlig ja, men allerde nå synes det som om noe av premissene er satt. Feks, Når vant United sine 3 først kamper sist? Det er lenge siden. United har vært heldige med å møte motstanden på en veldig gunstig tidspunkt så langt også da. Står også med to hjemmekamper og ''kun'' WBA på bortebane, og det er borte united har slitt den siste sesongene. Defansivt har de pdd ikke vært direkte bra, man city har imponert meg mer så langt. Virker sterkere. Chelsea virket også uovervinnelig i fjorårets start, men endte vel på 3.plass. Endret 29. august 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Vell, alle lag kommer til å gi bort poeng i løpet av sessongen, dog mener jeg United allerede har hentet noen, de tidligere har kastet bort. Og det mot lag som man normalt kan gi bort poeng mot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Kun borte mot WBA jeg kan komme på. WBA med Roy=uavgjortsiffer ftw. Hjemme mot Tottenham har united aldri slitt og siden det var tottenhams første ligakamp ble det gunstig for United, å hjemme mot DET arsenallaget bør være seier. Sier ikke at United ikke har imponert, det har de, men de har også vært heldige. Må ikke glemme at Liverpool er\var bare et straffespark unna full pott de også. Endret 29. august 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Martin Kelly er trukket fra England sin U21 tropp,på tide at det settes ned foten mot disse kampene.Ender alltid opp med skader Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Det jeg vil fram til ZU, er først og fremts at de har vert slow starters, men ikke i år. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Ekstremt interessant artikkel, der det faktisk påstås at vi har gått 1M i pluss over de siste to vinduene. Tar opp noe av samme tematikken som jeg tok opp i kamptråden for Arsenal-kampen, og gir ett godt innblikk i hvordan FSG tenker og strukturerer. Anbefales! http://www.theanfieldwrap.com/2011/08/the-great-net-spend-rope-trick-and-more-moneyballs/ Endret 29. august 2011 av Termo 4 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Kun borte mot WBA jeg kan komme på. WBA med Roy=uavgjortsiffer ftw. Eller kalassiffer. Vet aldri. Destruktiv Roy-fotball får alltid to utfall: "Heldig uavgjort" eller "Katastrofalt dårlig tap". 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Folka som styrer KopForum nekter å svare på mailen min Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 tror nok øverste del av tabellen blir noe slik når sesongen er ferdig; 1.Manchester ..... 2.Manchester ..... 3.Chelsea 4.Liverpool 5.Arsenal 6.Tottenham 7.Newcastle Det er vanskelig å skille de tre øverste lagene men det virker rimelig. Trodde vi skulle få mer konkurranse om fjerdeplassen men den bør vi kunne få ganske greit så dårlig som arsenal og spurs er for tiden. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Hjelp anyone.......? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå