AKIversen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hva skjer med coates? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Var selv mer kritisk til Downing enn Young. Men jeg er imponert over Downing, han har spilt seg "vant" i trøya veldig kjapt ! Ser ut som Young og har klart det hos United.. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Venter på svar på søknad på arbeidstillatelse, regner jeg med. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Coates er nok done deal, så lenge han får arbeidstillatelse, noe som burde gå i orden. Akkurat hvor lang tid det tar er vel heller usikkert, byråkrati er ikke alltid så forutsigbart. Men det at han satt på Anfield i går kombinert med alle rapportene tilsier jo at avtalen er done så lenge arbeidstillatelsen går i orden. *skryte* Sa at Young ville blitt en fantastisk signering for oss. Jeg var litt mer usikker på hvordan han ville gjøre det i Man Utd ettersom konkurransen og rulleringen er større der, men han greier seg nok. En spiller jeg hadde utrolig lyst på før han selv valgte Man Utd, og en spiller som alltid vil være farlig. Sa for øvrig også det samme om Enrique, og ville heller ha ham fremfor Cissokho på grunn av en god kombinasjon av prestasjoner og PL-erfaring. Sådetså. *skryte* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Skikkelig optimist nå. Jeg vet dere ikke liker KopForum, men når skribenter som Heighway og trophy (sistnevnte kjempepositiv) ser så lyst på tingens tilstand, er det virkelig gode tider i vente!! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Husker alle de United-fansene som bannet om hverandre under rykteflommen om Young. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Skulle gjerne hatt Young, men er noe rykter om Ibrahim Affelay også. Håper han kommer, men jeg kan vente noen måneder. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Skikkelig optimist nå. Jeg vet dere ikke liker KopForum, men når skribenter som Heighway og trophy (sistnevnte kjempepositiv) ser så lyst på tingens tilstand, er det virkelig gode tider i vente!! Det er jo fint. Dog de navnene sier meg ingenting, og jeg aner ikke hvilke kunnskaper de nevnte innehar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Du finner fort ut hvem de er om du leser på de aktive trådene på forumet. Endret 28. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Var redd for å miste nattesøvnen etter dagens herjing av Manchester-lagene så jeg måtte se Bolton-kampen om igjen. Tror jeg skal få sove søtt nå. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Om du ikke får sove anbefaller jeg Wba-kampen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Eller en av EL-kampene fra i fjor. Minus Napoli. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Jeg anbefaler siste kampen for Roy Hodgson. 3-0 tap mot Blackburn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Vil jo ikke at han skal gråte seg selv til sengs heller da. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Joda, det vil du. Er da bare kos når andre må gråte seg i søvn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=z0fIyxel_j0 Veldig fin sang, jeg kan ikke helt beskrive det, men..... jeg likte den. Endret 29. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Var redd for å miste nattesøvnen etter dagens herjing av Manchester-lagene så jeg måtte se Bolton-kampen om igjen. Tror jeg skal få sove søtt nå. Var en fin kamp av dere det, enveiskjørt, men fotballen på display på lørra er jo på et mye mye lavere nivå. Så du ett-toutch spillet, veggene og bevegelsen til gutta våre "idag" eller? Jeg har aldri sett Liverpool spille sånn fotball. Jeg har sett dere mose Real Madrid (ordentlig mos, der resultatet ikke var flatterende) men det gikk mest ut på at spillerne løp mest, offret mest og et enormt trykk. Dere skal ha det, på Anfield blir ofte laget båret frem i høyt press når publikum er med. En annen type fotball, en jeg absolutt kan like når den utføres med hjerte, men estetisk vakker vil den aldri bli imo. Ser ut som en 4.plass er mulig likevel slik spurs og arsenal holder på, men dere er dønn avhengige av at Suarez holder seg i form. Ellers syntes jeg forresten dere så veldig mye bedre ut med Kuyt og Suarez på topp isteden for stasjonære Carroll. Noe for fremtiden? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Ja det var merkbart stor forskjell med Suarez og Kuyt kontra Carroll. Med Andy låser vi spillet vårt på ham med håpløse langballer som oftest ender med balltap. Hvis det skal funke må han bli mye bedre til å holde på ballen som en ordentlig target man. Om han flytter litt på bena å gjør seg mindre forutsigbar for midtstopperne i tillegg så kan det bli bra. Men dette må drilles mye mer, for slik det ser ut nå så tror jeg Carroll må kjempe hardt for plassen sin. Endret 29. august 2011 av Benitez Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hadde vært litt morsomt om Carroll endte opp på benken. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Han blei jo benka igår.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå