The Hoff Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hvordan spilte dere i dag da? Hører snakk om defensiv langpasningsorientert fotball, men har ikke sett kampen selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hvordan spilte dere i dag da? Hører snakk om defensiv langpasningsorientert fotball, men har ikke sett kampen selv. 9258743[/snapback] Det var tendenser av slik fotball du nevner, men vi klarte å bygge opp flere vanvittig gode angrep med uselvisk spillestil fra nøkkelspillere. Kjemien mellom Torres og Kuyt var over forventning og jeg tror de kan bli giftige fremover. Jeg føler at det er forsvaret som lemper frem lange baller, mens midtbanen derimot bygger opp angrepene med pasningsspill. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Gleder meg til å høre en nøytral versjon Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Er enig med wh1te. Vi spilte bedre og mer offensivt i dag enn vi gjorde på bortebane i fjor, men er fortsatt ikke fornøyd. Forsvaret lemper ballen opp for mye og det ender alltid med det samme - balltap. Synes også vi innimellom gjør ting som virker merkelige og planløse, samtidig som vi har flere strålende angrep. Så det offensive i dag var midt på treet. Heldigvis hjemmekamp neste kamp mot Chelsea, vinner vi den så har vi fått en fantastisk start og vi har fått mye selvtillit. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Torres kommer til å bli fordømt av majoriteten av våre rivaler helt til han scorer 20+ mål i ligaen, noe jeg ikke tror han gjør med det første. 9258688[/snapback] Vel den tosken som tror Torres er mannen som scorer over 20mål i PL i år skal ikke du ta så veldig tungt. Men scorer ikke Liverpool mer enn ifjor å han spiller jevnlig. Ja da vil jeg ikke si at han var mannen som skulle snu det hele. En ting til, hva gjør Riise på venstrekant når dere har Kewell og Babel!? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Gleder meg til å høre en nøytral versjon 9258773[/snapback] Dere i United-leiren synes jo vi spiller rævva uansett, så da er det plutselig ikke så mange igjen til å komme med en nøytral versjon. Har en del gode angrep, men jeg kan også rive meg i håret av frustrasjon enkelte ganger. Da spesielt disse langballene fra forsvaret som det snakkes om. Virker som det mangler en plan, men det er tross alt første kampen i år, kommer forhåpentligvis utover høsten. Trygt defensivt. Må bare vise hvor udugelige de på vgnett er: 1 - 2 GERRARD. Liverpool får et tvilsomt frispark på 20 meters hold når Steven Gerrard kolliderer med Petrov. Kapteinen tar det selv og legger ballen vakkert i høyre kryss! Feirer forøvrig med et aldri så lite bilde av StevieGod og gutta etter scoringa i avataren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 En ting til, hva gjør Riise på venstrekant når dere har Kewell og Babel!? 9258810[/snapback] Leker seg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 En ting til, hva gjør Riise på venstrekant når dere har Kewell og Babel!? 9258810[/snapback] Leker seg. 9258840[/snapback] Kjekt å bruke noen millioner på benkeslitere isåfall Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Torres kommer til å bli fordømt av majoriteten av våre rivaler helt til han scorer 20+ mål i ligaen, noe jeg ikke tror han gjør med det første. 9258688[/snapback] Vel den tosken som tror Torres er mannen som scorer over 20mål i PL i år skal ikke du ta så veldig tungt. Men scorer ikke Liverpool mer enn ifjor å han spiller jevnlig. Ja da vil jeg ikke si at han var mannen som skulle snu det hele. En ting til, hva gjør Riise på venstrekant når dere har Kewell og Babel!? 9258810[/snapback] Vel, jo, enig. Men jeg synes heller ikke vi skal legge for stor vekt på det dersom Torres ikke innfrir på noe plan i år (selv om jeg tviler på at det skjer ut ifra hvordan han har spilt i pre-season og i dag). Det er heller neste år jeg ser på sesongen hvor han skal vise seg skikkelig frem. Hvis han ikke presterer i år og ikke blir bedre neste år, blir jeg alvorlig bekymret. Men som sagt, tror ikke det skjer. Riise spilte vel i dag fordi Kewell ikke har vært god nok i pre-season og fordi Benitez antakelig ser på Babel som et for usikkert kort enda. Men innhoppet hans var meget positivt, håper han starter neste kamp. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Riise spilte vel i dag fordi Kewell ikke har vært god nok i pre-season og fordi Benitez antakelig ser på Babel som et for usikkert kort enda. Men innhoppet hans var meget positivt, håper han starter neste kamp. 9258885[/snapback] Den utredningen jeg var ute etter Men syns det mangler litt baller og ikke tøre å mønstre slike spillere mot Villa. Vil han gjøre det samme mot Chelsea ? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Håper virkelig Babel spiller mot Chelsea ja. Synes ikke Riise var noe særlig i dag, altfor defensiv, men Babel var megetgod i innhoppet. Edit: Forøvrig synes jeg ikke Kewell har vært sååå dårlig i pre-season da. Han blir hvertfall ikke bedre av å sitte hjemme i stua og se på at resten av laget vinner kamper. Endret 11. august 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg er ikke Benitez og ei heller tankeleser, så veldig vanskelig å si. Men skal jeg være ærlig så tror jeg ikke det, jeg kan se for meg at Rafa heller satser på det litt mer trygge i en slik kamp, men jeg håper på Babel på venstrekanten. Håper på samme lag som i dag, bare at Babel erstatter Arbeloa og Riise flyttes da ned på backen. Føler det er vårt beste lag per dags dato. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Gleder meg til å høre en nøytral versjon 9258773[/snapback] Du har allerede fått en. Trenger du to? En ting til, hva gjør Riise på venstrekant når dere har Kewell og Babel!? 9258810[/snapback] Leker seg. 9258840[/snapback] Kjekt å bruke noen millioner på benkeslitere isåfall 9258872[/snapback] Hvem da? Babel? Han spilte høyrekant. Tror ikke du trenger å bekymre deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 årets mål skores i første runde Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Lurer på hvilken første11'er vi blir og starte med mot Toulouse på Onsdag. Forresten kul avtar du har fått ErlendRU Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Lurer på hvilken første11'er vi blir og starte med mot Toulouse på Onsdag. 9259488[/snapback] Håper i alle fall ikke vi starter med et B-lag og tar dette for gitt. Vi må være 110 % fokusert, for Toulouse vil selvsagt være ekstra giret til en slik kamp. Og at Toulouse er farlige beviste de i dag de slo Lyon 1-0, så dette blir garantert ikke noe "walk-over". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 you will never walk alone Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Skal ikke tulle med CL-kvalifiseringen, nei. Er faktisk bittelitt smånervøs jeg. Toulouse virker som et helt greit lag, og det er så enkelt å undervurdere et litt ukjent og mindre lag, og vips, før man vet ordet av det så er bomben sluppet ... Men vi har en relativt bred og god stall, så jeg mener at vi gjerne må stille med noen andre enn bare de som spilte i dag. Ser for meg et lag noe á la dette: ----------------------- Reina -------------------- --- Arbeloa ---- Agger ---- Carra ---- Riise -- -- Babel -- Gerrard -- Mascherano -- Kewell -- ---------------- Crouch --- Voronin ------------ Spillere som Penannt, Hyypiä og Torres kan også starte. Kanskje den nye, franske keeperen vår også starter hvis han får internasjonal klarering i tide? Han er jo tross alt fransk og har spilt mot dette laget før, og ryktene tilsier at han er god. Uansett, fint at vi har mange strenger vi kan spille på nå. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Det vil alltid være noen bomber i Champions League, og det skjer helt sikkert i år også. Håper bare ikke vi står for den bomben... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Ser for meg et lag noe á la dette: 9260103[/snapback] Tror Javier har en forlenget ferie pga Copa America. Er ikke sikker, noen som kan avkrefte / bekrefte? Vist ikke tror jeg vi ser et lignende lag som idag. Vist jeg skal tippe: Reina Finnan/Arbeloa - Carra - Agger - Riise/Arbeloa Pennant/Gerrard - Gerrard/Sissoko - Alonso/Sissoko - Kewell/Babel Kuyt/Voronin - Crouch/Torres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå