Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter kampen mot Bolton spiller vi ikke igjen før 10. september. Lov å håpe at enten Gerrard eller Meireles er tilbake til det. Vi har bra dekning sentralt, men de to tilfører litt av det de andre mangler, så kjipt å ha begge ute samtidig. Hadde dog vært morsomt om Shelvey fikk prøve seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

For du hadde nok bare bøyd deg fremover og tatt imot det som kom hvis saken hadde vært motsatt med en viss annen klubb? :roll:

Nå har ikkje jeg nevnt navn da, men noen følte seg vist truffet :p;)

Selvsagt, hadde klikket om noe så sykt hadde skjedd! ;-)

Lenke til kommentar

Nei, vi har ikke det. Vi har akkurat sendt sistemann til Milan. Gerrard er jo ute 2/3 av sessongen, og er ikke seg selv.

Har du spurt han?

Veldig synd med Meireles åpnet friskt i dag, og så veldig bra ut når han kom inn mot Arsenal. Tror han hadde startet mot Bolton.

Det som har vist seg de første kampene er at Lucas og Adam sammen blir litt for tregt og tungt. Tror i-og-for-seg at de kan være på banen sammen, men da fortrinnsvis i en formasjon med 3 sentralt med en kvikkere og mer kreativ tredjemann. Etter at Aqui drar til Italia så har vi alternativer i Meireles og Gerrard, men nå er desverre begge uaktuelle.

Jepp, de er for trenge. Dog synes jeg det ble ennå mer merkbart mot Arsenal når Nasri satte farten opp. Synes Spearing klarte seg veldig bra i går. Den beste på midten imo. Han er også veldig kvikk i beina og minner meg litt om Masche i fullt firsprang.

Lenke til kommentar

Jepp, de er for trenge. Dog synes jeg det ble ennå mer merkbart mot Arsenal når Nasri satte farten opp. Synes Spearing klarte seg veldig bra i går. Den beste på midten imo. Han er også veldig kvikk i beina og minner meg litt om Masche i fullt firsprang.

Tja når motstanderen er "formidable" exeter city skal det vel ikke mye til.

Lenke til kommentar

Trodde ikke det var noe i ryktene om Bellamy tilbake, for hvor mange tidligere LFC spillere har ikke vært linket tilbake til oss? Men nå kan det virke som om det faktisk er hold i disse ryktene med Bellamy, og jeg må si jeg er meget skuffet. Ville mye heller beholdt Goggen da. :no:

Tror faktisk Bellamy kan gjøre en god jobb for oss. LFC-fan, blør for drakta når han er inspirert(ref: Kenny) og kan score. Knall spiller å slenge inn for Carroll etter 70 min.

Lenke til kommentar

Hvor stor sannsynlighet er det for at han skal gjøre det så mye bedre for oss nå? Han har bare scoret 7 mål for oss tidligere, noe som ikke er altfor imponerende til en spiss å være. Nå er han eldre og sannsynligvis i dårligere fysisk form, og legger man til alt bråket som var med ham sist, er det ikke mange gode grunner for å hente han tilbake.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvor stor sannsynlighet er det for at han skal gjøre det så mye bedre for oss nå? Han har bare scoret 7 mål for oss tidligere, noe som ikke er altfor imponerende til en spiss å være. Nå er han eldre og sannsynligvis i dårligere fysisk form, og legger man til alt bråket som var med ham sist, er det ikke mange gode grunner for å hente han tilbake.

Om vi henter han så er det nok ikke uten grunn. Tror han har det i seg enda, og som innbytter vil han fint dra nytte av slitne forsvar som har løpt etter Suarez og hadd brytekamp med Carroll gjennom kampen.

Ikke ideelt, men heller ikke dårlig mtp at vi ser ut til å få han på free.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...