Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Er nok større sjanse for at Raste vinner Miss World 2012 enn at Liverpool spiller Champions League denne sesongen. Europa League vil jeg faktisk unngå. Hvorfor det? City ser jo ut til å klart å handle seg til seriegull, så da kan jo Liverpool fokusere på å plukke så mange andre pokaler som mulig. Og av det jeg har sett av Liverpool, så ser de ut til å prestere bedre med litt tettere kampprogram enn å ha masser av fri mens de andre lagene spiller. Torsdagskamper er veldig ødeleggende for sesongflyten. Liverpool har sjelden satt EL på et høyt nivå, spiller temmelig ræv mot rævlag. Er ikke som vi trenger pengene heller. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Hvorfor kastes de ut egentlig? Rent borsett fra et de er et Tyrkisk lag liksom? Fenerbahce kastes ut på grunn av kampfiksingskandaler i Tyrkia. Derfor blir de ikke erstattet av det neste tyrkiske laget fordi hele serien er under granskning. De har til og med utsatt seriestarten for å prøve å komme til bunns i det i Tyrkia. At Fenerbahce er kastet ut er etter det jeg skjønner et faktum. Det som ikke er sikkert er hvordan de erstatter plassen som blir tilgjengelig i CL, eventuelt EL om et lag plukkes opp derfra. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Vel, det bør hvertfall være mange lag som kommer foran Liverpool til CL :!: Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Vel, det bør hvertfall være mange lag som kommer foran Liverpool til CL :!: Det kommer vel helt an på hvordan de velger ut det laget som skal få denne plassen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Vel, det bør hvertfall være mange lag som kommer foran Liverpool til CL :!: Det kommer vel helt an på hvordan de velger ut det laget som skal få denne plassen. Nei, uansett utvalgsmåte så bør (legg merke til ordvalget mitt) det være MANGE lag som kommer foran Liverpool. Hvis ikke er utvalgsmåten riv ruskende gal. Hvorfor ser jeg for meg tytinga til en viss supporter gjeng om dette skulle skje? For du hadde nok bare bøyd deg fremover og tatt imot det som kom hvis saken hadde vært motsatt med en viss annen klubb? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Vel, det bør hvertfall være mange lag som kommer foran Liverpool til CL :!: Det kommer vel helt an på hvordan de velger ut det laget som skal få denne plassen. Nei, uansett utvalgsmåte så bør (legg merke til ordvalget mitt) det være MANGE lag som kommer foran Liverpool. Hvis ikke er utvalgsmåten riv ruskende gal. Det er det nok og det syns også jeg at det bør være. Men det er ingen lag foran Liverpool i køen for EL. Som forøvrig ser ut til å være det mest sannsynlige av de to. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 "Nei, uansett utvalgsmåte så bør (legg merke til ordvalget mitt) det være MANGE lag som kommer foran Liverpool. Hvis ikke er utvalgsmåten riv ruskende gal." Kan ikke se for meg at et annet lag enn beste taper i denne kvallkrunden. Eller ett annet tyrkisk lag. Har de engang regler for dette? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Vel det jeg mener er, man vet aldri med UEFA. Hvis Arsenal ryker mot Udinese og de velger lag ut ifra UEFA-koeffisient, så ligger Liverpool høyest. Jeg tviler på at dette skjer og jeg vil det heller ikke, fordi det er urettferdig mot andre lag som hadde en bedre sesong enn Liverpool i fjor. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Det blir i hvert fall ikke et annet tyrkisk lag, det vet vi. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 "Nei, uansett utvalgsmåte så bør (legg merke til ordvalget mitt) det være MANGE lag som kommer foran Liverpool. Hvis ikke er utvalgsmåten riv ruskende gal." Kan ikke se for meg at et annet lag enn beste taper i denne kvallkrunden. Eller ett annet tyrkisk lag. Har de engang regler for dette? Egentlig skal nest beste Tyrkiske laget få plassen, men dette er noe usikkert i denne situasjonen ettersom det har med kampfiksing å gjøre. Da kan også andre klubber i den tyrkiske ligaen være involvert. Så det er vel det som blir gjennomgått nå før de tar en endelig beslutning. Lenke til kommentar
lknight Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 og da har man slengt inn 7500kr for at Liverpool skal vinne med 2 eller flere mål. Odds: 1.74 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Er du gal :o Ville aldri satt penger på en cupkamp når liverpool er med. Er forresten 1.9 på en annen side (ref. til tribunen på db.no) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Til og med Norsk Tipping hadde 1.9 tidligere. Oddsen har dalt over alt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) og da har man slengt inn 7500kr for at Liverpool skal vinne med 2 eller flere mål. Odds: 1.74 Kan jeg få en tusenlapp om du casher inn? ja, jeg skammer meg, men når Jotun ga til niko så må jeg prøve meg Endret 24. august 2011 av Jefe Lenke til kommentar
lknight Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 ja det var 1.95 et annet sted, men fikk ikke gjort noe innskudd der asap. måtte derfor ta et annet alternativ, dessverre. ja, det er cupkamp, men en får jo lov å håpe at det går veien denne gang da. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Det blir i hvert fall ikke et annet tyrkisk lag, det vet vi. Du sa? Trabzonspor kommer inn. uefa.com Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Det blir i hvert fall ikke et annet tyrkisk lag, det vet vi. Oh, but we are wroooong. http://www.uefa.com/uefa/footballfirst/matchorganisation/disciplinary/news/newsid=1666823.html#fenerbahce+replaced+uefa+champions+league Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Ok, trodde det bare ikke kunne bli et tyrkisk lag siden hele ligaen etterforskes. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Å nei, pache er borte fra PL :'( Lenke til kommentar
lknight Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 oooog der er man vel noen tusen kroner rikere.. vel... forutsatt at det ikke skjer FOR mange dramatiske ting på slutten da, spesielt i form av Exeter-mål... heh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå